Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Eye-lite??
Medlem

Jeg har for et års tid siden brugt en del Eye-lite for at jeg ikke skulle se sjæv ud når jeg havde røget.. ca 3 gange om ugen i 6 måneder http://www.folica.com/MAVALA_Eye_Lite_d435.html

men pludselig stoppede matas med at sælge det?? de sagde at det var fordi producenten var ved at lave nogle ændringer i produktet..

så faldt jeg lige over den her side http://www.tga.gov.au/recalls/2004/mavala.htm

Mit problem er at når jeg kører bil og solen skinner får jeg knald røde øjne og kan ikke åbne den helt.. ligesom jeg har røget en ordenlig jay?

kan det mon skyldes at jeg har brugt det der eye-lite?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
jeg kan godt få røde øjne hvis bilens udluftning blæser mig lige op i ansigtet. Hvis solen står ind i ansigtet på mig kan jeg sku heller ikke åbne øjnene, og kan intet se hvis solen står lige ind i kraniet, jeg tror ikke det er pga. eyelite men jeg ved det ikke. De eneste symptomer jeg har hørt om eye-lite er svagt blå øjne

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Psychedelic skrev:
Jeg har for et års tid siden brugt en del Eye-lite for at jeg ikke skulle se sjæv ud når jeg havde røget.. ca 3 gange om ugen i 6 måneder http://www.folica.com/MAVALA_Eye_Lite_d435.html

men pludselig stoppede matas med at sælge det?? de sagde at det var fordi producenten var ved at lave nogle ændringer i produktet..

så faldt jeg lige over den her side http://www.tga.gov.au/recalls/2004/mavala.htm

Mit problem er at når jeg kører bil og solen skinner får jeg knald røde øjne og kan ikke åbne den helt.. ligesom jeg har røget en ordenlig jay?

kan det mon skyldes at jeg har brugt det der eye-lite?

Det tror jeg ik det har nogen relevans til... Jeg kan seføli ik sige det 100%, men som det bliver nævnt kan sol direkte i øjnene sagtens gøre at de små blodkar (og kapilæerne) i øjnene beskadiges og dermed foresager røde øjne... Men kontakt da din egen læge hvis du mener at det har en direkte relation til dit forbrug af eyelite....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg har selv haft et regelmæssigt forbrug af EYE-lite, dengang man stadigvæk kunne købe det...

På det tidspunkt arbejdede jeg engang i mellem i Tøfex, og den tørre luft gav mig røde kløende øjne i meget højere grad end før, selv efter jeg var stoppet. 2 mdr. efter var mine øjne meget mere sarte overfor vejret. Samtidig så holdt jeg op med at ryge, så det var ret irriterende at jeg selv om jeg ikke røg, fik røde irriterede øjne, og lignede en der lige havde suget 3 joints

Jeg tror at det har noget at gøre med det, men jeg havde også et ret stort forbrug af det, da jeg røg adskillelige gram om dagen, og jeg af en eller anden grund altid har fået røde øjne af røg. Selv hvis jeg drikker 4 øl og ryger en smøg ligner jeg en seriøs koger. Så selv med år som ryger af store mængder tjald, så blev jeg ved med at få røde øjne. Gør jeg forresten stadigvæk, og gør det også selvom jeg ikke ryger, bare i mindre grad

Titel:
Medlem

Det er ik direkte sol i øjenene.. jeg slår sol skærmen ned så jeg har skygge i ansigtet men bare det at der er sol udenfor er nok til at mine øjene bliver total irreteret har ikke blæser på eller noget.. Sådan har jeg ikke haft det før jeg brugte eye-lite!
udover at de bliver blodsprængte løber de os lidt i vand..
Der er bare lidt nøjeren hvis jeg møder panserne og de tror jeg har røget hash..?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psychedelic skrev:
Det er ik direkte sol i øjenene.. jeg slår sol skærmen ned så jeg har skygge i ansigtet men bare det at der er sol udenfor er nok til at mine øjene bliver total irreteret har ikke blæser på eller noget.. Sådan har jeg ikke haft det før jeg brugte eye-lite!
udover at de bliver blodsprængte løber de os lidt i vand..
Der er bare lidt nøjeren hvis jeg møder panserne og de tror jeg har røget hash..?

Kan følge dig 100%. Men tror bare det er fordi vejen reflekterer lyset op i øjnene på dig. Kan heller intet se hvis man er i bilen og der et kraftigt solskin udenfor, selvom man har slået solskærmen ned.

Edit: Har aldrig brugt eye-lite

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]