Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
z0unds skrev:
Jeg vil bare lige fortælle hvor fed jeg syntes den tjubang er, den er jo gigantisk..!!

Needmoreweed, jeg forguder dig over at du har kunne passe så godt på sådan et ordenligt rør!!

Kunne egentlig også godt tænke mig og vide om det kan lade sig gøre at fylde hele glasset med røg hvorefter at indtage det i de forgyldte lunger?

Det virker ret crasy fra mit synspunkt..

kan du egentlig give et fact og diameter på det rør?

AL MAGT TIL CANNABIS NYDERNE I DET DANSKE LAND

Man kan (Jeg kan) snildt have hele røret i en lunge + lidt mere

Målene på den er 98.5cm lang og 3-4 cm i diameter (Kan ikke lige finde tommelstokken)

Titel:
Junior medlem

NeedMoreWeed - Ser lækker ud den tjubang :D
Dog vil jeg, som flere andre, sige: få dem gjort rene!
Din bong ville nemt kunne klares med en sjat Iso-alkohol, som kan købes billigt i bla. Matas og groft salt. Hæld begge dele i og ryst den grundigt og længe, så bliver den som ny. Når den nu er så beskidt som din ville jeg nok først hælde kogende vand i og lade det stå en times tid for at løsne det værste. hvis du gør det et par gange om ugen tager det ikke ret lang tid og det er en meget større fornøjelse at ryge på rent grej.
Desuden slipper du for ulækker bong-hoste... prøv at forestille dig hvor mange nasty bakterier der sidder i den bong, som du får ned i lungerne.
Smid et par nye billeder op når de er rene :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
NeedMoreWeed skrev:
Foretrækker glashoved til glasbang
Til min bong er det et 12 år gammel merskums hoved

Hehe bare i orden :)

NeedMoreWeed skrev:
Den der med criton saften holder ikke hellt når der bliver røget så meget på den som der gør her i huset .. DVS. ikke under 3g om dagen @ bong

Hemmeligheden er at det skal ligge i lang tid og virke, eller endnu bedre, være deri før og mens der suges...

Har lavet en lille test af det. I en uge i en ferie lavede jeg en faxekondibong med glasrør og merskumshovede. Bongvandet blev skiftet en gang om dagen, og vi fik røget omkring 50g på den. Selv på sidste dag så var selve bongen stadigvæk relativt ren, der var lidt snask indeni, men ikke det der tykke sorte fedtede ildelugtende snask bestående af gamle sure rester tobak, noller og tjære der har sat sig. Normalt så vil den blive lettere ulækker efter bare 3g tjald om dagen

NeedMoreWeed skrev:
Og en overgang var det 15-20g der blev boblet igennem den om dagen

Så kan det være svært at nå at rengøre den hvis der ikke er vand i, det kan jeg godt forstå :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Fed bong du har der Needmoreweed :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]