Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jojo, men hvis det er ønsketænkningen, så skal det jo være B. alvarius der skal gå frit i et LSD-lab. Men altså, egentligt burde B. alvarius sagtens gå i et terrarium med peyoter, se DET ville ikke være dårligt...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
noname skrev:
Jojo, men hvis det er ønsketænkningen, så skal det jo være B. alvarius der skal gå frit i et LSD-lab. Men altså, egentligt burde B. alvarius sagtens gå i et terrarium med peyoter, se DET ville ikke være dårligt...

Uuh, frækt.. kan man slikke på B. alvarius og se farver? vis den går og gnubber sig op af en peyote, kan den så ikke optage noget af det der lir fra dens ryg?? :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Du kan slikke på den og dø :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
flex skrev:
Du kan slikke på den og dø :D

nå.. ja.. det lidt kedeligt så.. :cry:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Holder i frøer som kæledyr? sådan... seriøst??? :shock:
Kan godt være det er mig der er dum, men har jeg dælme aldrig hørt om før! Bruger de dem til noget? (Udover hård kaste-anal)

Titel:
Insane psychedelia user!

tiffany skrev:
Holder i frøer som kæledyr?

Ikke kæledyr. Hobbydyr. Der er en enorm forskel. Hobbydyr skal ses, ikke røres.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
jeg vil egentlig gerne have en flot frø i et terrarium og hvis jeg kan få en flot en man kan bruge til noget hvad hedder den så?

det skal lige siges tror ikke jeg vil lave frølår af min egen frø hvis jeg får en :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

@Tiffany: Yeah, frøer, snegle, edderkopper og den slags... Jeg "bruger" dem ikke til noget som sådan, hvertfald ikke sammenlignet med folk, der voldpetter deres hund/kat, men det er nogle ret fascinerende dyr, og man har muligheden for, at indrette et fedt biotop (naturligt udseende hjem) til dem. Jeg elsker at have dyr i nærheden, og disse dyr er der ingen problemer i at tage væk fra i en 14 dages tid, og de hverken lugter eller larmer.

B. alvarius udskiller 5-MeO-DMT, svjh kan der tappes omkring 150mg fra en tudse om måneden, så det er ikke så skidt endda. Den er ikke dødelig for mennesker, så der er ingen risiko ved at holde dem. Det skal dog siges (til de, der tror, at de kan score sig noget billig knark) at de ikke ses i hobbyen herhjemme.[/i]

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
noname skrev:
B. alvarius udskiller 5-MeO-DMT, svjh kan der tappes omkring 150mg fra en tudse om måneden, så det er ikke så skidt endda. Den er ikke dødelig for mennesker, så der er ingen risiko ved at holde dem. Det skal dog siges (til de, der tror, at de kan score sig noget billig knark) at de ikke ses i hobbyen herhjemme.

Er det ikke noget med man skal forskrække den? Og regner ikke med jeg slikker på en tudse men ok vil da godt tappe den for 5-MeO-DMT og nej jeg havde ikke tænkt mig det på grund af det ville være billigt ved sku godt det ikke bliver billigt som sådan

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
OT!!!!

Jeg har engang læst at man skulle kunne gnide dens ryg mod et lille spejl, og derefter stille spejlet hen i vindues karmen, sådan at fugten fordamper. Når det er gjort skulle man kunne skrabe 5-MeO-DMT af spejlet med et barberblad :P

Er det en skrøne?

/IC

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Nej, den er god nok. Det er jo næsten på samme måde indianerne indsamler rygsekretet fra pilegiftfrøerne.

//Edit: Topic delt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... ipes.shtml

Titel:
Dedikeret medlem

Sådanne frøer kan vel ikke købes i dk ? :) ik fordi jeg vil holde en men det er fandme et fedt dyr må man sige :D !

ogh vis man skal hodle en elelr et par stykker så er det vel en del mere avanceret end med slanger/ederkopper ?

Hvis man har en ven der har denne Bufo alvarius. kan man så udrive dmt´en
uden at gøre den nogen skade ? der må intet ske med dyret så vil meget gerne have svar

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Sicris for helvede, læs nu tråden! Der er svar på dine spørgsmål... Du behøver ikke engang at søge! Christ...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hm, så vidt jeg nu husker (Men kan ikke lige finde noget om det) så udskiller den DMT'en, når den bliver stresset, og kun når den er stresset.

Og uanset hvad formålet er, kan man aldrig tillade sig at stresse et dyr bare for at få lidt knark.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Selvfølgelig udskiller den kun sekretet når den bliver stresset. Det er jo en forsvarsmekanisme. Og jeg synes sagtens at man kan tillade sig at stresse tudsen (det er ikke en frø!). Køer og i mindre grad høns stresses da også når vi henter ressourcer fra dem. Sålænge dyret ikke bliver udsat for langvarige stressperioder tager det ingen skade.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Egentligt mener jeg, at man skal tage tudsen op, og så klemme dens kirtler lidt ala som når man klemmer en bums ud. I dette tilfælde er bumserne 95% 5-MeO-DMT, NAM!
Kirtlerne er placeret på hver side af hovedet og på benene.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg sad netop og læste lidt om Bufo Alvarius og fandt blandt andet dette, som jeg undrer mig lidt over:

"The venom (a milky looking substance) is strong enough to kill a dog or cat, and conceivably a person if enough is ingested. It can also severely irritate eyes and nasal linings. The venom is secreted from the glands if the toad is sufficiently stressed. " http://www.bouncingbearbotanicals.com/b ... _sheet.htm

Jeg troede udelukkende at det var 5-meo-dmt den spyttede ud, men ud fra dette kunne man forestille sig at det også var andre mere giftige stoffer??

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Kan 5meodmt da ikke være dødeligt?
Der står jo intet om mængder.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jaja, der er selvfølgelig også bufotenin og bufotoksin i sekretet. Disse forbindelser danner enhver tudse med respekt for sig selv. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]