Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 02:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

slettet

Senest rettet af deletedusername 16 okt 2013 14:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

det du leder efter hedder eye-lite, det er den bedste og eneste øjndråbe der virker, godt nok mest til røde øjne !!
desværre findes den ikke mere det firma i sveits der produserede det er stoppet sur røv. (siger matas)

virkede ellers godt, en dråbe i hvert øje, og så fik man blåt syn i 5-10 sec og så haved man klare øjne. meeeen rigtige katte øjne så skal du nok opfinde det selv.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
gehena skrev:
det du leder efter hedder eye-lite, det er den bedste og eneste øjndråbe der virker, godt nok mest til røde øjne !!
desværre findes den ikke mere det firma i sveits der produserede det er stoppet sur røv. (siger matas)

virkede ellers godt, en dråbe i hvert øje, og så fik man blåt syn i 5-10 sec og så haved man klare øjne. meeeen rigtige katte øjne så skal du nok opfinde det selv.

Læs dog topic ffs..
Han har store pupiller, ikke røde øjne...
Og hvorfor henviser du til et produkt der er udgået fra markedet??

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
ARK skrev:
prøv at gå ned i matas og sprøg efter "eyeliner" mener jeg det hedder.., det tager os røde øjne, har de ik der skal du måske en tur på aboteket, det er såen en blålig væske du skal dryppe i øjet.

LOOL ja det er så det der giver os de sorte/blå/brune whatever farver rundt om øjnene! :D

mod store pupiller anbefales en lille lur(hvis du kan)... hjælper ihvertfald en del for mig... kontaktlinser er et bud... 8)

og mht røde øjne så er der jo ingen eyelite mere, men et lidt "dårligere" produkt. noget kamille halløj mod irriterede øjne. bare sig at du får røde og irriterede øjne af at sidde foran din computer. det er det, det er beregnet til. ikk det samme som eyelite, men det hjælper lidt. :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
funk_of_the_punk skrev:
undskyld, jeg har aldrig set mine ejen pupiller på benzoer eller andres, da jeg, når de er til stede, som regel selv er langk nok væk til ikke at lægge mærke til detaljer som dét, selvom mine egne er noget jeg ofte tjekker når jeg er fucked (har altid spejl på mig, dét er én af grundende ;))

Hvad fucking helvede anbefaler du så benzoer for, når du aldrig har set dine egne pupiller under påvirkelse af DZP?

Stive æsel!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Hvis du er 20 år kan dine forældre da blande sig helt uden om hvad du går rundt og laver. Alternativt kan du jo bare sove hos en ven..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...eller flytte hjemmefra.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]