Som der er andre der har været inde på, er det vist ret individuelt hvad der er hårdest for hovedet.
Nogle mener at syre er let og styre, andre mener svampe.
Men grundlæggende, ligemeget hvad du vælger af de to substanser, så vælg en lille dosis, så kan du jo redosere hvis du finder det nødvendigt.
Selv har jeg haft lsd(ca. 100-150ug) som min introduktion til psykedeliske stoffer, og det var et ganske velykket trip...

Har desværre ikke haft chancen til at prøve svampe endnu, så dem kan jeg ikke udtale mig om.
Ellers er 2c-b og 2c-i også værd at nævne, da de er forholdsvis lette på hovedet(kommer selvfølgelig an på dosis),der er ikke så meget spiritualitet, men mere visuelle effekter, det er der tilgengæld også spandevis af...

Også vil jeg råde dig til at læse
denne vejledning, der forklarer omkring doser, og hvordan i laver en hyggelig stemning/setting osv...

Det er en god idé at i vil vente til det er sommer, psykedeliske stoffer kommer virkelig til sin ret på en varm sommerdag, der munder ud i en smuk solnedgang f.eks.
Prøv også at være udenfor det meste af trippet, naturen kommer til live på en helt speciel måde på psykedeliske stoffer.
Af musik kan jeg helt klart også anbefale Pink Floyd, specielt deres "Live in Pompeji 1971" koncert, det er ultimativ trip musik IMO...
Men ellers er der ikke så meget andet og sige end; Happy Trippin!
-Fluffy