Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 14:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Elven Raver skrev:
Syntes i skulle tage og tjekke de IP's - jeg poster kun fra vores bibliotek i disse tider, så tjek den ip - find ud af at jeg ikke har en fucking skid med den spasser at gøre.

Jeg blev vistnok bannet fordi jeg svinede halifaxx til i en PM - det er da fair nok, men så pågrund af min ex-kammie så skal det hele fuckes op og jeg er nået til point of no return..

Hvordan fanden tror i at jeg har det med det?

Hvordan fanden tror i at jeg har det med at jeg bliver truet med politiet?

Tror i godt nok at jeg kunne finde på alt det lort som fjolset gør?

Spørg lige jer selv om jeg nogensinde har gjort andet end at være lidt for reckless i min information om dråx?

Men tak for tilliden gutter/gutinder, mange tak.

Nu må i squ tage jer sammen.

Hjælper det på troværdigheden at skrive med stort? :wink:
Ej men jeg kan godt se at der ligger lidt af et problem i at flere personer skriver fra samme krop, det kan være så frustrerende når de er uenige.

Svar med citat  
 Titel:
Ja ja, det må i om, hvis i ikke har mere tillid til mig så kan jeg squ heller ikke rigtigt bruge jer til noget

Svar med citat  
 Titel:
Site Admin

Bare rolig ER, vi har aldrig haft tillid til dig 8) Jeg tvivler også på nogen af os vil gøre noget for dig, så ganske rigtigt - du kan ikke bruge os til noget.

God weekend, mvh
KenIshii

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

OT: ! det er spændende læsning det her :) ! :lol:

Svar med citat  
 Titel:
Seriøst jeg nyder virkelig at læse ER's indlæg. Hold kæft hvor er det humor :D

Fatter ik han gider spilde mere tid på psy.dk men må han vel selv om :roll:

Svar med citat  
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Anonymous skrev:
Seriøst jeg nyder virkelig at læse ER's indlæg. Hold kæft hvor er det humor :D

Fatter ik han gider spilde mere tid på psy.dk men må han vel selv om :roll:

Det er vel stadig dig der skriver... Du har vist spist for mange natskygger :P

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej var mig glemte lige at logge ind :twisted:

Svar med citat  
 Titel:
Yeah, you are right man! :(

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

bliver beskyttet af en ssl gateway, imod jer polioarme *lol* dex - du kan jo bare ringe når du ikke er på spasserøen og er i nærheden af NJ, så skal jeg vise hvordan jeg beskytter mig selv.

og ja ligenu skriver jeg fra slaam's profil og du/i ved godt at man kan gå ind på jeres sslgateway igennem google ikke? så hvor meget beskytter den lige jer? i er en flok tabere der ikke tør stå frem

og hvem man kan købe stoffer af her på siden *looooool*

nu kunne jeg jo lave en liste over hvem der sælger hvad, men det vil jeg så lade være med idet at jeg ikke er et møgsvin.

men bliv ved med at pisse på min familie og så sender jeg listen til politiet? og så ved vi godt hvem der er fucked ikke?

taget i betragning af der bliver dyrket svampe i hobetal herinde så er det lidt underligt at der ikke bliver solgt nogle af dem ikke?

hvem mon der sælger dem og hvem mon der sælger mdma og lsd i århus?

hvem mon der vil blive lidt træt af at politiet bare fik en antydning om nogle brugernavne og hvem vil blive lidt træt af at blive overvåget

syntes jeg tit har hørt noget med hele ARK af LSD og flere 100 gram MDMA - lad nu være med at tro jeg ikke kan gøre jer noget og lad da være med at tro at jeg ikke kunne finde på det, nu er det mig der beder jeg om at blive saglige og ikke jer det beder mig om det.

Mine krav.

DIGITAL SIGNATUR på siden
ALDERSGRÆNSE PÅ 18 ÅR

tidsfrist: 14 dage.

og hold op med at pisse på mig og min famillie i tør kun på skrift fordi IRL ville i bløde og bøde for det.

FUCK jer og ingen PLUR fra mig, latterlige børnelokkere.

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

at banne mig gjorde mig lidt sur over at i ikke fatter at det virker.

Svar med citat  
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

slaam skrev:
bliver beskyttet af en ssl gateway, imod jer polioarme *lol* dex - du kan jo bare ringe når du ikke er på spasserøen og er i nærheden af NJ, så skal jeg vise hvordan jeg beskytter mig selv.

og ja ligenu skriver jeg fra slaam's profil og du/i ved godt at man kan gå ind på jeres sslgateway igennem google ikke? så hvor meget beskytter den lige jer? i er en flok tabere der ikke tør stå frem

og hvem man kan købe stoffer af her på siden *looooool*

nu kunne jeg jo lave en liste over hvem der sælger hvad, men det vil jeg så lade være med idet at jeg ikke er et møgsvin.

men bliv ved med at pisse på min familie og så sender jeg listen til politiet? og så ved vi godt hvem der er fucked ikke?

taget i betragning af der bliver dyrket svampe i hobetal herinde så er det lidt underligt at der ikke bliver solgt nogle af dem ikke?

hvem mon der sælger dem og hvem mon der sælger mdma og lsd i århus?

hvem mon der vil blive lidt træt af at politiet bare fik en antydning om nogle brugernavne og hvem vil blive lidt træt af at blive overvåget

syntes jeg tit har hørt noget med hele ARK af LSD og flere 100 gram MDMA - lad nu være med at tro jeg ikke kan gøre jer noget og lad da være med at tro at jeg ikke kunne finde på det, nu er det mig der beder jeg om at blive saglige og ikke jer det beder mig om det.

Mine krav.

ALDERSGRÆNSE PÅ 18 ÅR

tidsfrist: 14 dage.

og hold op med at pisse på mig og min famillie i tør kun på skrift fordi IRL ville i bløde og bøde for det.

FUCK jer og ingen PLUR fra mig, latterlige børnelokkere.

skizo ER hvorfor dropper du det ikke bare og får tiden til at gå med noget andet end at genere folk? Hvis du endelig skulle blive unbannet tror jeg alligevel ikke at folk gad at føre normale samtaler med dig længere, efter alt det pis du har fyret af ;)

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
ALDERSGRÆNSE PÅ 18 ÅR

^^ Helt ærligt synes jeg ikke det lyder som en helt idiotisk idé? Det ville også stille siden i lidt bedre lys vil jeg tro?

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
thafreak skrev:
ALDERSGRÆNSE PÅ 18 ÅR

^^ Helt ærligt synes jeg ikke det lyder som en helt idiotisk idé? Det ville også stille siden i lidt bedre lys vil jeg tro?

Ja det ville måske være en ret god ide. Problemet er så bare at så når harm-reduction'en ikke ud til dem som faktisk har mest brug for den :S

Nemlig de: 12-17 årige der bruger stoffer som var det coca cola.

Svar med citat  
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
c0ne skrev:
thafreak skrev:
ALDERSGRÆNSE PÅ 18 ÅR

Ja det ville måske være en ret god ide. Problemet er så bare at så når harm-reduction'en ikke ud til dem som faktisk har mest brug for den :S

Nemlig de: 12-17 årige der bruger stoffer som var det coca cola.

Det er også sandt nok, måske det ville gøre siden meget mere "narkoforum" end godt er. Og miste meget af sin HR, som især er vigtigt for de yngre.

Svar med citat  
 Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg synes det er en rigtig dårlig ide. Det fede ved siden er, at alle kan skrive her og få gode råd (læs: HR), og ikke kun dem som er over 18. Dem som er under 18 tænker sig oftest mindst ad, og har derfor endnu mere brug for at få "banket fornuft" ind i hovedet af os ældre og erfarne narkomaner :lol: .

Hilsen Fanny

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

jeg syntes squ osse at det lyder som en god ide med digital signatur og aldersgrænse - men hov - det var squ da osse mig der foreslog det!!

hvorfor er det topic i fuck forummet blevet fjernet?
er i bange for sandheden om boardet?

eller får det bare jeres illusion om harm-reduction til at smuldre?

tror mere at i er bange for sandheden bag boardet og tror osse at selvom i ikke viser det, så er i lidt skræmte over hvad jeg kan finde på at bruge den viden til som jeg ligger inde med!

Mon ikke det var bedre bare at adlyde og få det digital signatur på siden og så den aldersgrænse?

Se det fra den lyse side, hvis man bruger digital signatur slipper i for mig, kan jo ligesom kun have en digital signatur.

Men grunden til at i ikke er så vilde med den digitale signatur, er vel at i er temmelig skræmte over hvad der sker når man pludselig kan se jeres sande identitet ikke?

Men i laver jo ikke noget ulovligt vel? Så hvad er det egentligt i er bange for?

Tror squ godt i er klar over hvad det her board bliver brugt til!

Og fatter i ikke at i burde stoppe med at banne min bruger, indtil videre har det jo ikke hjulpet en fucking skid vel?

Og Halifux(boys) kunne vist ikke klare min sviner, men sådan går det jo, den mindre smarte bliver jordet af den lidt mere smarte.

Den der kommentar med at hvis jeg bliver unbannet..... Jeg har intet ønske om at blive unbannet, mere, fordi jeg kan ikke sympatisere med jeres holdninger og opførsel.

Og ja, harm reduction er en fed ting, helt sikkert, men det i laver er squ ikke harm reduction, det er ren og skær information om hvordan man bliver blæst.

Langt inden at jeg fandt det her board vidste jeg udemærket hvilke stoffer jeg skulle holde mig fra og hvad jeg godt kunne tage, jeg kendte osse de fleste konsekvenser som et forbrug af stoffer kunne udløse.

Hvis man skulle lave noget fornuftigt harm reduction, burde i jo nok tage ud på skoler og holde foredrag så der kunne komme en dialog frem, fordi hvis man sidder foran sin puter og det eneste man har at forholde sig til, rent socialt altså, er noget tekst på et board så ryger dialogen, fordi man kan jo bare slukke for sin skærm og skide på hvad de andre har at skrive, i et klasselokale eller i en ungdomsklub er det lidt sværer bare at rejse sig op og gå ud af lokalet fordi man er uenig. Dette har i måske ikke tænkt over, måske fordi i tager lidt for meget knark og bliver ad den grund nok en smule for ligeglad.

At det så er mig det går ud over fordi jeg er uenige med jeres nærmest fanatiske holdninger er squ bare synd for mig og for alle dem som der kun læser med et øje.

nu er der forresten 11 dage tilbage

___T__S_
__I___
___R__R
__I___H_S

lidt af listen he he he - nogle bogstaver mangler, men tror godt at de udsatte kan gætte sig til hvem det er.

Ville jo være træls hvis listen blev komplet og blev sendt til jeg ved ikke hvem, men der er nok mange der gerne vil vide hvad det her HR board egentligt står for?

Tror i virkelig at i kan nå særlig mange igennem nettet, i drømmer og i ved det jo godt ikke?

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

Fanny skrev:
Jeg synes det er en rigtig dårlig ide. Det fede ved siden er, at alle kan skrive her og få gode råd (læs: HR), og ikke kun dem som er over 18. Dem som er under 18 tænker sig oftest mindst ad, og har derfor endnu mere brug for at få "banket fornuft" ind i hovedet af os ældre og erfarne narkomaner :lol: .

Hilsen Fanny

fedt at omtale sig selv som narkoman.

som jeg sagde tidligere, lidt svært at nå alle gennem nettet, let røven, få jeres ansigt kendt og hold nogle foredrag, men så meget går i måske ikke op i det?

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

thafreak skrev:
ALDERSGRÆNSE PÅ 18 ÅR

en mere fornuftig person!

fedt mand!

go stil der!

Svar med citat  
 Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
slim/ER skrev:
tror mere at i er bange for sandheden bag boardet og tror osse at selvom i ikke viser det, så er i lidt skræmte over hvad jeg kan finde på at bruge den viden til som jeg ligger inde med!

Åh kom nu og vis os hvad du kan! Vi kan slet ikke vente til at de 11 dage er gået!

Citat:
fedt at omtale sig selv som narkoman.

Ha, det er vist intet imod hvad du har skrevet af absurditeter gennem årene her på siden! Hvis der er nogen som har opfordret til uansvarlig omgang med stoffer, er det vist dig! Du har længe været skræmme-eksemplet for hvor galt det kan gå.

Hilsen Fanny

Svar med citat  
 Titel:
Junior medlem

hey jeg er ganske normal, det er squ da ikke mig der syntes at børn skal have lov at bruge stoffer vel?

og jeg er skræmme eksemplet, en ung mand der passer sin skole og får middelgode karakterer? ja helt sikkert, det er mig der er skræmme eksemplet.

Indrømmet jeg har været ude at flyve og har været tæt på ikke at kunne lande, nok derfor jeg ved hvad jeg snakker om.

lad være med at kalde mig for et dårligt eksempel, hvad kunne i gøre for Zonker? ikke en skid, han døde og det var det.... hvem mon den næste bliver?

og ja om 11 dage sender jeg listen til politiet, og til hvem end jeg lige kan finde en email-adresse på, og selvfølgelig osse til sst og så vil jeg da skide på at jørn ege er med jer, han sidder snart ikke på sin post alligevel, så fuck dig fanny, og tag kødfløjten ud af kæften når du snakker , fucking luder

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]