Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hejsa jeg tænkte på om nogle venlige sjæle herinde fra vil hjælpe med at lave en liste med ting som kan være rare at have ved et trip.

Min liste er således.

Papir og blyant evt. farveblyanter.
Frugt.
vand og sodavand.
afslappende musik.

Kom med flere forslag og evt erfaringer med den skrevne ting :) !

Undskyld hvis den er postet i det forkerte forum.
kunne ikke lige finde ud af det

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg synes at man får lyst til at lave en masse på LSD, modsat svampe, hvor jeg bare vil være hvor jeg er, når jeg tager dem. Skove er SuperFede på syre, og hvis der er en der spiller et instrument ville det også være godt. Ellers synes jeg det er en meget god liste til at starte med, jeg oplever bare syre som et relativt spontant stof, så se hvad i har lyst til, når det kommer så langt... God fornøjelse, ihvertfald :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
jeg er helt enig i de ting du allerede har skrevet på.

Her er de ting min lille robot altid sørger for er klaret når den skal tage LSD:

-alt efter hvor du er så et blødt sted at ligge ned, en seng eller en madres kan være ganske fint, og gerne en masse puder og dyner så man kan ligge rigtig godt. hvis du er uden for så er et tæppe det bedste(bare et almindeligt spejder tæppe er fint)

-hvis du er inden for så sørg for at der er mulighed for at komme ud i den friske luft hvis det skulle være nødtvendigt.

-min robot har altid et par filtede sutsko med da det nogle gange godt kan blive fod koldt.

-wall art- plakater, string art(lidt dyrer) saroner(dem der david backham har på) er også rigtig gode at have hængende på væggene.

-Hovedbeklædning(huer, hatte, bøllehatte, solskræme og hvad nu der kunne se sjovt ud) det kan der komme mange sjove situationer ud af.

-generalt bare nogle små ting som kunne være underholdende at have med(her er det op til en selv hvad man sys der er sjovt)

men ellers bare sørg for at være udhvilet og frisk og at set and setting er som du vil have det, så skulle det nok gå hen og blive en rigtig god og meningsfuld oplevelse. :)

-GirR

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Lavalamper og stearinlys.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Lækre kvinder!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Lattergas :) hvordan kan folk dog glemme dette hehe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det vigtigste er for alt i verden set og setting.. Og man skal helst ikke skulle noget, f.eks. til teori ( :? )

Bare man er i godt selskab og et sted man er tryg ved, kan det næsten kun blive fedt :)

// En joint på et tidspunkt i trippet er heller ikke en dum idé. Det virkede rigtig lækkert for mig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
thafreak skrev:
Det vigtigste er for alt i verden set og setting.. Og man skal helst ikke skulle noget, f.eks. til teori ( :? )

Bare man er i godt selskab og et sted man er tryg ved, kan det næsten kun blive fedt :)

// En joint på et tidspunkt i trippet er heller ikke en dum idé. Det virkede rigtig lækkert for mig.

Thafreak forklar nærmere om dit teorianlagtelsdtrip :D Det lyder vold "lol" :lol:

Ville også sige at som der er noget der har sagt herinde og andre steder kan en lille jay tage det hårdeste af et trip. Eller det kan vel også gøre det bedre eller måske sjovere for den sags skyld.

Måske en god film/serie(family guy/simpsons)?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
en joint kan også gøre et trip rodet og mudret, og man husker kamp så mange detajiler. men det er jo op til en selv hvilken retning man gerne vil i.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hyene skrev:
Lattergas :) hvordan kan folk dog glemme dette hehe

thafreak skrev:

Det kommer an på om det er første gang han prøver LSD eller ej. Hvis det er første gang, bør han ikke blande LSD med noget som helst andet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ali skrev:
Det kommer an på om det er første gang han prøver LSD eller ej. Hvis det er første gang, bør han ikke blande LSD med noget som helst andet.

Første gang jeg prøvede svampe, røg vi en pind kort før peaket, og det er jeg rigtig glad for jeg gjorde. Det gjorde det hele lidt mere "uplifting", på den stille og rolige måde.

Men som hyene skriver, det er svært og huske alle detaljer særlig godt, men jeg husker det bedre nu, 3-4 måneder efter trippet

c0ne skrev:
Thafreak forklar nærmere om dit teorianlagtelsdtrip

Du kan læse tråden i Psilocybin Svampe forummet. Det var fandme et lortetrip jeg aldrig vil gentage :?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg har altid mine jonglør-bolde med mig når jeg tripper... Nogle gange mine poi's (uden ild i selvf.)
Alle former for legetøj er guld værd...
Jeg har også to kaleidoskoper som jeg tit har med mig...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
vi har såen en hånd dukke ælling ( den fra bamse og kylling) vi kalder den psychedelic chikan, selvom det er en ælling, det for nice at at lad den tale for sig når man ik selv gider... 8)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

thafreak skrev:
Første gang jeg prøvede svampe, røg vi en pind kort før peaket, og det er jeg rigtig glad for jeg gjorde. Det gjorde det hele lidt mere "uplifting", på den stille og rolige måde.

Vi kan aldrig blive uenige om at det er noget af det bedste i hele verden. Men det er uhyr vigtigt at prøve stoffet alene, hvis det er første gang. Man kan altid blande senere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ali skrev:
thafreak skrev:

Vi kan aldrig blive uenige om at det er noget af det bedste i hele verden. Men det er uhyr vigtigt at prøve stoffet alene, hvis det er første gang. Man kan altid blande senere.

Det er der selvfølgelig noget om. Det er jo også forskelligt fra person til person, hvordan man reagerer på cocktails af den kaliber :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil også anbefale ikke at ryge tjald før eller under trippet... hav evt. en lille joint parat på comedownet, men ryg den langsomt, selv få hvæs kan for mit vedkommende have ret kraftig effekt.

Jeg vil forøvrigt tilføje at katte er herlige tripdyr!
Bløde og søde... ligesom kvinder! :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja, katte er fantastiske!
Jeg har før prøvet at ligge med min kat hoved mod hoved i en halv times tid mens Pink Floyd spillede, det føltes som om vores hoveder og sjæl smeltede sammen og jeg kunne mærke dens behov og følelser for mig.
På sekundet cd'en sluttede rejste katten sig op kiggede på mig og hoppede ned på gulvet igen, det var en fantastisk oplevelse der kun har fået mig til at elske den endnu mere og grue for den dag den forlader mig.
Men sådan er det vel altid når man har et nært forhold til dyr, jeg fandt den i en skov for 11-12 år siden da den var en lille killing og kunne ikke forestille mig en opvækst uden den så det er klart at den betyder meget for mig.

PS: Dens navn er "miiii... miiisssssl... missssle. miiiissssssllleee... MIIISSSHLE, Misle!"

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
thafreak skrev:
Ali skrev:
thafreak skrev:

Det er der selvfølgelig noget om. Det er jo også forskelligt fra person til person, hvordan man reagerer på cocktails af den kaliber :)

Nu bør det nok også tilføjes, at hash ofte kan forstærke et LSD-trip hvorimod det har en tendens til at tage toppen af et svampetrip.
Du kan således ikke bare overføre dine erfaringer fra et svampetrip til et LSD-trip.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg kan da lige linke til dette tidligere indlæg:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... ation+trip

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Jeg har altid mine jonglør-bolde med mig når jeg tripper... Nogle gange mine poi's (uden ild i selvf.)

TØS! :D

Har man styr nok på det kan det altså være absolut fantastisk med ild i også :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]