Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Nybegynder!
Junior medlem

Okay.. Det er nu søndag morgen. Jeg tog amf for første gang i fredags. Det virkede som fin amf(tørt, lugtede ikke specielt meget).. krævede kun 5min under lampen.. Jeg havde købt 1g og fik taget 1,1g på 6 timer. Alt lyder jo godt indtil videre, men mit problem det er at der hele tiden går hul på klumper oppe i min næse stadig, så jeg er påvirket hele tiden. Jeg bor stadig hjemme, og har småsøskende og det er ikke rart at rende rundt med øjne så store som runde tårn foran alle. Jeg har prøvet at skylle lidt igennem med vand, men det giver ikke gode resultater..

Så mit spørgsmål det er: Hvordan gør jeg så når jeg i fremtiden gerne vil sniffe, så kunne være frisk næste dag? Og hvordan undgår jeg at der sidder en masse oppe i næsen lang tid efter jeg har sniffet.. Vi snakker 30timer..

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Velkommen til :)

Futurama skrev:
Jeg havde købt 1g og fik taget 1,1g på 6 timer.

Det synes jeg er ret godt klaret!

Futurama skrev:
Så mit spørgsmål det er: Hvordan gør jeg så når jeg i fremtiden gerne vil sniffe, så kunne være frisk næste dag?

Det er meget simpelt: Du undgår simpelthen bare at indtage noget, så skal du nok være frisk dagen efter. Ellers skal du bare undgå at proppe 1,1g amfetamin i dig.

Det er vigtigt at have tid til at beruse sig - ellers skal man ikke gøre det. Så enkelt er det.

Titel:
Junior medlem

Som sagt er det første gang, så jeg ved ikke helt hvor grænsen er. Har du et svar på mit nr 2 spørgsmål med næsen?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Start lavt... 1,1g er i hvertfald en vanvittig dosis første gang. Læs om de stoffer du indtager, istedet for bare at indtage dem. Læs om hvordan de virker, hvad doseringen ligger på, skadesreduktion, etc.

Hvad angår næsen, så har jeg ikke ligefrem en løsning. Men hvis jeg var dig, så ville jeg pudse næse - mon ikke det virker?

Titel:
Junior medlem

Altså.. Situationen var at jeg kunne få det fra nogle af mine venner og så tage det, og så tog jeg chancen og fik afvide at jeg godt ville kunne klare det og det er også gået fint. Ja, jeg skulle nok have taget lidt mindre, da virkningen allerede var god nok efter et par streger :P Det er bare altid rart at høre det fra flere sider.. p.s. havde brugt næsespray tideligere:P måske var det var ikke helt ude.. så er det noget vandet snask

Titel:
Flueknepper kongen

Futurama skrev:
Altså.. Situationen var at jeg kunne få det fra nogle af mine venner og så tage det, og så tog jeg chancen og fik afvide at jeg godt ville kunne klare det og det er også gået fint. Ja, jeg skulle nok have taget lidt mindre, da virkningen allerede var god nok efter et par streger :P Det er bare altid rart at høre det fra flere sider.. p.s. havde brugt næsespray tideligere:P måske var det var ikke helt ude.. så er det noget vandet snask

Det er måske knap så smart at udsætte næsen for to slags adrenergika, den ene i bizarre mængder, i løbet af en dag...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
æd det istedet :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Futurama skrev:
Så mit spørgsmål det er: Hvordan gør jeg så når jeg i fremtiden gerne vil sniffe, så kunne være frisk næste dag?

Du kan godt selv se det, kan du ik? ;)

Men der er en anden tråd om amf-nedtur du kan læse, hvor der er smidt en masse gode råd til dagen derpå http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=13738

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
ConfusioN skrev:
æd det istedet :wink:

Dum idé, så virker det jo bare endnu længere.

Titel:
Junior medlem

Tak for at I prøvede at hjælpe. Efter en halvdårlig nat har jeg det bedre, og kan sådan efterhånden. Tror bare at jeg fremover tar nogle mindre doser, renere næse og bedre hakket.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
hakke det rigtig fint evt brug en kværn til det, og så ellers bare sug s¨å hårdt du kan, eller prop det i et sugerør og få en ven til at puste det op i næsen af dig mens du suger ind

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
han kan næsten lige så godt æde det vis han gør som du siger lunatiC det ender jo bare i svælget alligevel , man skal ikke suge for hårdt og ikke for meget af gangen det skal bare op i næsen så det ka optages gennem slimhinderne. Det der gør der bliver noget siddende når du sniffer 1 gram gadeamf er sikkeret svært vandopløslige cuttestoffer der er brugt til at give dig en de fantatiske 1 gram amf som man kan tage over en nat :D

Titel:
Admin
Brugeravatar

Brug evt det der "næsehorn" som nogen nævnte i en anden tråd.
Her var den: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=13731

Men er du sikker på at der har siddet små klumper og blevet opløst? Amfetamin virker vel at mærke jo også i et godt stykke tid alligevel.

-Jimmy Carter

Medlem

Geografisk sted: Kolding, Danmark
Futurama skrev:
Okay.. Det er nu søndag morgen. Jeg tog amf for første gang i fredags. Det virkede som fin amf(tørt, lugtede ikke specielt meget).. krævede kun 5min under lampen.. Jeg havde købt 1g og fik taget 1,1g på 6 timer. Alt lyder jo godt indtil videre, men mit problem det er at der hele tiden går hul på klumper oppe i min næse stadig, så jeg er påvirket hele tiden. Jeg bor stadig hjemme, og har småsøskende og det er ikke rart at rende rundt med øjne så store som runde tårn foran alle. Jeg har prøvet at skylle lidt igennem med vand, men det giver ikke gode resultater..

Så mit spørgsmål det er: Hvordan gør jeg så når jeg i fremtiden gerne vil sniffe, så kunne være frisk næste dag? Og hvordan undgår jeg at der sidder en masse oppe i næsen lang tid efter jeg har sniffet.. Vi snakker 30timer..

Jeg plejer at gøre følgende: sove 2-4 timer, når jeg så står op køber jeg en 1,5 l coca cola (eller pepsi) evt. peanuts (styrker tørsten og så ryger cola'en hurtigere ned).

Har du problemer med at sove, så sørg for at drikke godt med alkohol, jeg drikker gennemsnitligt 50% til 75% mere alkohol når jeg tager amfetamin. Det gør mig istand til at sove selvom jeg er frisk. Men husk, en lille lur ordner pupillerne. Har du svært ved at sove, så som sagt, sørg for en stak alkohol og et værelse UDEN NOGEN LYDE!!!! ellers ka det være svært :)

///Vasco -

Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Vasco skrev:
Har du problemer med at sove, så sørg for at drikke godt med alkohol, jeg drikker gennemsnitligt 50% til 75% mere alkohol når jeg tager amfetamin. Det gør mig istand til at sove selvom jeg er frisk.

Husk at når man er på hurtig og cola og alt det der, så kan man drikke til man dør. Uden pis, det kan man. Og det er et eller andet med at man bare kan tåle mere alkohol, når de der stoffer virker i én. Men derfor kan man altså stadig sagtens dø af alkoholforgiftning eller bare få leverskade imens man sover, hvis stofferne ebber ud når man stadigvæk har mere alkohol i blodet end man normalt kan klare.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Det er dumt og farligt at opforde ham sig til at drikke sig mødstiv på amfetamin. når først amfetamin virkingen tager af så er han måske stadig smask beruset og resikere i værste tilfælde et uheld i bedste fald voldsome tømmermænd. Det bedste er at modere sit amfetamin forbrug. ellers kan hash for det meste få mig til at slappe nok af til jeg kan sove. overdrevet alkohol forbrug er ikke at foretrække det kommer der ikke noget godt ud af.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Vasco skrev:
Har du problemer med at sove, så sørg for at drikke godt med alkohol, jeg drikker gennemsnitligt 50% til 75% mere alkohol når jeg tager amfetamin. Det gør mig istand til at sove selvom jeg er frisk. Men husk, en lille lur ordner pupillerne. Har du svært ved at sove, så som sagt, sørg for en stak alkohol og et værelse UDEN NOGEN LYDE!!!! ellers ka det være svært :)
///Vasco -

:badidea:

Det var dog uansvarligt at opfordre ham til den slags. Plus at når man kaster alkohol i hovedet + amfetamin, er tømmermændene værre en noget andet. Det kan også være farligt, i værste fald livsfarligt, at drikke 50-75% mere alkohol end man kan klare, fordi man er på amfetamin!

Mit råd ville være, at holde dig helt fra alkoholen når du er på amf. Det gør kun det hele værre dagen efter

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Nu hvor vi aligevel er inde på det med amfetamin og alkohol er det så rigtigt man kan drikke mere? og i så fald hvad er grunden til man kan det?

Futurama: bare tag lidt mindre næste gang det virker nu ikke som noget særligt rent noget det der

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
sekstoi skrev:
Nu hvor vi aligevel er inde på det med amfetamin og alkohol er det så rigtigt man kan drikke mere? og i så fald hvad er grunden til man kan det?

Futurama: bare tag lidt mindre næste gang det virker nu ikke som noget særligt rent noget det der

Ja du kan drikke mere, men din krop bliver jo ligeså påvirket af alkoholen, din hjerne bliver bare ikke. Hvorfor er der nok nogen andre der bedre kan svare på, men amf'en clearer hovedet og du føler dig næsten ikke stiv. Rimelig irriterende hvis man har lyst til at drikke hjernen ud en dag. Man kan bare ikke rigtig mærke noget. Men ligeså snart amf'en ikke virker mere, så mærker du helt sikkert alkoholen, og det er farligt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Futurama skrev:
Så mit spørgsmål det er: Hvordan gør jeg så når jeg i fremtiden gerne vil sniffe, så kunne være frisk næste dag? .

Som jeg lige kan se, så har du ikke fået et svar på dette, andet end fra idiotien som foreslog dig at drikke en helvedes masse alkohol.
Ved en relativ lille mængde amfetamin taget i rimelig god tid inden sengetid skulle det ikke være et voldsomt problem, hvis du ellers har en nogenlunde almindelig sund krop og spiser fornuftigt.
Problemet er, hvis du har taget så meget, at du ikke kan sove, og så er det et helt naturligt problem - om du har taget amf eller ej.
Den første søvn efter indtagelse af amf er som regel ikke den, hvor du sover længst, og jeg vil også mene, man som regel er ok frisk herefter. Forudsat man får disse 6-8 timer. Anden søvnperiode er som regel den klart længste, og også den der er sværest at blive frisk fra.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]