Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: OBE
Junior medlem
Brugeravatar

...

Senest rettet af Periwinkle 20 aug 2006 19:30, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Søg på "hypnogogia" i vores søgemaskine... Folk der tager Ecstasy hyppigt, uden særlig harm redution, oplever det ofte.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

...

Senest rettet af Periwinkle 20 aug 2006 19:30, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Dedikeret medlem

jeg oplever tit at når jeg er lige ved at falde i søvn spjætter mit ben eller arm ud i en sjov retning af egen vilje. dog kan jeg nok sige det er pga et ecstasy brug .
det med at blive hevet "væk" har jeg oplevet 1 gang men det var da jeg var vågen.

jeg har ik prøvet det med sløret syn..

rettet for stavefejl :))

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Har selv for nogle dage siden haft en ude af krop oplevesle da jeg lå og sov og det var svært at kravle ind i mig selv igen og vågne op da min tlf ringede og jeg tager heller ik kiks..Kig under astral projection tror nok det er noget af det samme og man kan faktisk bruge det på en god måde hvis man gider :wink:prøv at følge med istedet for at kæmpe imod og se hvad der sker :wink:

Senest rettet af tribe79 20 apr 2006 01:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Har også haft en ret ubehagelig oplevelse for et stykke tid siden.
Lå og var på kanten til at falde i søvn, da jeg pludselig får en fornemmelse som om jeg er meget skæv(?), jeg er ude af stand til at røre mig, får også en meget ubehagelig trykkende følelse på hovedet, plus at jeg begynder og hører en voksende strøm af stemmer inde i hovedet... :!:
Hele denne episode varede vel omkring 10-15 min, men var ekstremt ubehagelig, og jeg selvfølgelig ret svært ved af falde i søvn bagefter.
Har ikke rørt MDMA i umindelige tider, har faktisk ikke rigtig rørt noget udover hash/skunk i lang tid, lige bortset fra enkelt 2c-b trip for nogle måneder siden. Jeg har ikke oplevet noget lignende før, og har heller ikke oplevet det efter den episode, kan dette gå ind under kategorien hypnogogia?

-Fluffy

Titel: Re: OBE
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
Vipaka skrev:
Jeg har de sidste dage oplevet volsomme ud-af-kroppen-oplevelser. Jeg har dog ikke været rigtigt "ude" endnu, da jeg hurtigt bliver skræmt og vågner.

Det sker ofte lige før jeg falder i søvn. Jeg får pludseligt et volsomt "stød" og føler at jeg bliver revet til vejrs af noget. I samme øjeblik bliver hele mit synsfelt hvidt eller rødt, samtidig med jeg hører en høj diskant lyd. Dette sker op til 2-3 gange før jeg falder i søvn.

Er der nogen der oplever noget lignende?

Jeg kan ikke huske nogle af mine drømme fra det sidste halve år (på bong vær dag). Men lige nu er jeg igang med en hashfri uge, og glæder mig faktisk til de klare drømme jeg plejer at få ved et stop, da jeg håber jeg har bedre chance for at begynde at projektere. Det er alivel blevet lidt trivielt med den resistance man laver sig gennem en "bong-afhængighed"...
Så nu har jeg min lille sorte bog liggende på mit natbord, så jeg er klar til at skrive mine drømme ned.
Jeg ka lige spytte et par links jeg har haft stor glæde af ang. Astral rejse..

http://www.jonasridgeway.com/tech1.html
http://www.astralvoyage.com/projection/beginners.html
og specielt, http://www.kiwibonga.com/OBE14.pdf

Du skal ikke være bange for dine "symptomer", det er efter min mening nogle rigtig gode tegn på at du har en meget klar bevidsthed, og er klar til at "vælte videre ud af sengen" og påbegynde en rejse der kan ændre dit liv for altid.

catch u on the flipside :wink:

Titel: Re: OBE
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vipaka skrev:
Det sker ofte lige før jeg falder i søvn. Jeg får pludseligt et volsomt "stød" og føler at jeg bliver revet til vejrs af noget. I samme øjeblik bliver hele mit synsfelt hvidt eller rødt, samtidig med jeg hører en høj diskant lyd. Dette sker op til 2-3 gange før jeg falder i søvn.

Jeg har prøvet præcist det du taler om. Det bedste er at slappe af og ikke forcere din bevægelse opad/nedad eller hvilken retning du styret "det" i. Du laver noget yoga, hvor du ser viljen eller lyset eller hvad du nu vil kalde det. Det bedste er at give slip, åbne dine chakraer/flyde med og give slip. Så slipper det taget i dig/Viljen, den hæslige diskant/forvrængede skrigende lyd forsvinder og du kan sove.

'Nuff said.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]