Mikkel som skrev.
Så det er som om, du har to separate lyd - derefter begynder begge de lyde at give ekko, og de nye lyde at give ekko osv. osv. Til der er 1000 små ekkoer, som så alle sammen begynder også at give et ekko.
Så det er ligesom, at du bliver suget ind i en kæmpe spira...
Nu har jeg aldrig prøvet n2o, men dette som du beskriver er lige præcis som lightergas.
Synes det er som om at billedet drejer 90 grader. Lynhurtigt, og derefter blir man suget ind e en spiral. Hvor alt er sort, men hvor man flyver ned. Ja ned i igen ting. Det er her jeg aldrig kommer til mig selv og er rigtig bange, fordi jeg er så overbevist om det det er "livets mening"..
Det skal dog lige siges jeg har kun prøvet lightergas 2 gange..
Men da jeg får ca ½ år siden røg noget hash, fik jeg det præcis som om jeg havde sniffet lightergas, dette helvede begyndte hvor alt drejer 90 grader og hvor det er en masse "prikker". Da jeg oplevede dette tænkte jeg skulle dø.. Prøvede at stoppe for at ramme bunden af denne rejse man kommer ind i..
Den prøvede konstant at ramme bunden, som om det var noget ondt som ville gøre det.. Da jeg pludselig ikke kunne holde det mere, ramte jeg bunden og blev kastet op igen?!.. Og når jeg ramte bunden var det som om det var noget det stryede min krop. Når jeg tog min arm til den ene side, var det noget som gjore det den anden vej..
Det var som om det var en masse visken i baggrunden, kunne ikke høre hvad det var? Men jeg tror det var noget med.
Shit han har fundet ud af livets mening, dette er det helvede han skal leve i rasten af sit liv indtil "vi" finder på et andet liv mennesket kan leve.
Jeg har virkelig aldirg nogen sinde i mit liv, været så bange.. Og jeg mener bange. Flere uger efter jeg røg hash havde jeg som om livet var en drøm, og her idag har det stadig lidt underligt
Jeg tør på ingen måde røre n2o eller hash. Ganske enkelt synes jeg hvis n2o virker på samme måde er det ganske enkelt sindsygt. Ikke fed måde, men mere ja det er hvertfald noget jeg går og tænker meget over..
Er det andre der har oplevet noget lign som mig?