Jeg har indtil videre aldrig prøvet psychedelia og har i øvrigt postet et indlæg om 2CI før. Grunden til jeg skriver denne gang, er, at jeg har aftalt med en ven, at vi skal prøve begge i en uge hvor mine forældre rejser på ferie. (selvfølgelig ikke samtidig)
DXM er jeg lidt nervøs for, for har fået at vide, af dem der har prøvet det, at man finder ud af hvordan det er, at være midlertidig sindsyg. Har megat respekt for psychedeliske stoffer og har i sinde, at bruge trippet til, at udvikle mig som person (går meget op i personlig udvikling og psykologi). Min kammerat, er bare interesseret i, at opleve noget fedt. Anyway, jeg vil gerne være sikker på, at kunne hjælpe både mig selv og min kammerat igennem trippet uden større problemer.
Jeg har indtil jeg får svar, tænkt mig, at prøve 2CI'en alene og udforske trippet på evt plateau 2 eller 3 og og på den måde forberede mig selv og min kamerat på et stærkt plateau 3 DMX-trip.
Jeg vil gerne have det bedste ud af det, ikke mindst fordi, jeg føler, at jeg er den eneste af mig og egentlig resten af mine venner, der har et respektfult og sundt syn på psychedelia og føler, at jeg bliver nødt til at hlælpe min ven til at få et godt trip..
Jeg er lige holdt op med at ryge fed, da det fucker min psyke for meget up (har røget på bongen de sidste 12 måneder fast). Vil gøre mig så parat til trippet som muligt, og synes, af en eller anden grund, ikke jeg har læst nok (har læst omkring 40 A4 sider om psychedelia).
Håber på at få nogle gode svar....
Peace
|