New Order skrev:
c0ne skrev:
Næh det synes jeg ikke det behøves. Har ikke brug for hårde stoffer.
Men nu ser jeg heller ikke LSD som et hårdt stof, derimod som noget spirituelt og psykedelisk ligesom cannabis.
Jeg vil aldrig få brug for amf, coke eller heroin. Så har ingen interesse for at de bliver lovlige, dog vil jeg intet have imod en legalisering af de stoffer. Jeg vil være en foretaler for det jeg kan lide, og det jeg bruger.
Synes det er lidt fucked up alt det med afhængighed af coke og amf, og især heroin da. Har set folk på de her stoffer, og jeg bryder mig ærlig talt ikke meget om at være sammen med dem når de er på noget af det der.
Har mistet nogle venner til de stoffer, og jeg har selv holdt mig fra dem. Deres valg.
Jeg tager næsten ingenting. Jeg ryger en joint en sjælden gang imellem og tager amf en gang om året eller noget i den stil. Men jeg føler da i høj grad et personligt behov for, at
alle stoffer legaliseres. Den holdning, du repræsenterer, er dybt egoistisk og ufrugtbar.
Hvorfor er min holdning egoistisk?
Det er da lige gyldigt hvad du tager?
Jeg siger bare at jeg vil gå ind for at få cannabis, lsd, 2c-b og lign. (gider ikke nævne alle) gjort lovlige.
Fordi jeg synes nogle stoffer er fucked up så er jeg egoistisk? Du er da underlig, slå lige ordet op i ordbogen.
Nogle mennesker kan lide noget, andre kan ikke, sådan er det bare. Respekter folks meninger. Har aldrig sagt jeg vil gå imod at få heroin og lign. gjort lovligt.. Er bare lidt ligeglad, selvom der da er fordele ved lovlige stoffer mht. kriminalitet.