Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 10:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har fundet en adresse hvor man kan få billigt mimosa hostilis "dmt"
http://www.basementshaman.com/

Fedt! Den side har jeg ikke været inde på, desuden kender jeg et sted hvor det er endnu billigere: http://www.maya.yage.net

De er først lige nu begyndt at sælge så man kan bruge visa, men det er sku billigt, 25 gram M. hostilis for 17,5 $. Jeg har lige bestilt derfra.

mvh
Storebror

Wow, hos Maya, kan man købe 100 g P. harmala foir 7,5 $ det er sku da meget billigt.

Junior medlem

Hay martin, der findes en bog på Bib der hedder lykkens pamfil.. Den skal du sq lige have i dine hænder. Billede Jeg led af migræne.

Jeg har allerede 4 members på step Billede Det køre sq derudaf.

Mvh. Bettebror

Junior medlem

Kan man egenligt ikke få Dmt extrakt, der er vel kun 1% dmt i MimosaHostilis, det ville være dejligt at få det extrakt på gras, lige som Salvia Divinorum. Skal vi ikke prøve at exparimentere i labo engang hehe, vi kan jo gøre det på din skole. tage 10 gram rødder og koge dem. Jeg kom til at tænke på. Vand fordamper så alt dmten kan jo komme til at ryge med, man skal da have låg på eller noget, kan man ikkke skære rødderne i stykker og ryge dem. Jeg lavede et forsøg engang hvor en swe, lære Brandte et stof igennem en vand suger, og vandet indtog stoffet meget hurtigt, man kan da gøre det samme med mimosa? Så bliver vandet jo også extrakt på en måde...

Du må hygge dig, jeg vil sq til at drikke nogle pils.
Mvh. bettehanson

Jeg synes det ville være synd at bruge M. hostilis til andet end mimosahuasca. Det er nemmere at bruge Phalaris græs hvis man skal lave en DMT ekstraktion til rygning. Billede

Disse græsfrø kan man købe.

mvh
Loonie

Junior medlem

jeg tænkte på andre grassårter eller planter. Hvad med Kommen, hehe det ville da være cool

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]