Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 22:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
yeti skrev:
Kiliman: Holder du stadig ved?

Mit holdepunkt er boardet, men jeg blev stiv søndag :D

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Kiliman skrev:
yeti skrev:

Så du faldt i cola'en?

mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg tror nu bare, han drak sig en alkoholbrandert til, men jeg kan da tage fejl.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:
Kiliman skrev:
yeti skrev:

Så du faldt i cola'en?

mvh. Psyko

Når jeg rammer 12 dage igen fortsætter jeg
:p

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg vil ikke holde det hemmeligt, men jeg røg i efter 12 til 13 dage havde 21 overarbejdstimer på 3 dage og var totalt udmattet, og da min kammerat der er min kollega ville give igen, igen,igen, sagde jeg ok, trængte til at få ro i kroppen.

Nu vil jeg fårsøge igen, denne gang vil jeg ikke sætte nogen tidsfrist på, men der kan jo kun gå sport i at se om man ikke kan slå sig selv.

Forventer ingen accept, eller forståelse for hvad der skete, men håber de folk der har fulgt min tråd her, (yeti Psyko stodderen) ikke har mistet sin tiltro mig, og at jeg komme frem og siger jeg røg i, gør at de tager det som et tegn på min ærlighed og ikke et tegn på svaghed.

Ikke sikker på jeg fik det hele skrevet rigtigt, men jeg mente det godt hehe

Titel:
Dedikeret medlem

så længe du selv er tilfreds med di resultat så er det vel abre godt lavet ik ? :)

syntes detr er fedt du har goldt 12 dage.. lyder somom du har gået pænt meget til den før du holdte.. så thumbs up kiliman :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
For satan brother, ind i kampen igen!

Jeg giver en rusty trumpet hvis du klarer 30 dage :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SiCriS skrev:
så længe du selv er tilfreds med di resultat så er det vel abre godt lavet ik ? :)

syntes detr er fedt du har goldt 12 dage.. lyder somom du har gået pænt meget til den før du holdte.. så thumbs up kiliman :)

Nej er ihvertfald ikke den der har holdt mig længst tilbage når der har været delt streger ud hehe ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

log skrev:
For satan brother, ind i kampen igen!

Jeg giver en rusty trumpet hvis du klarer 30 dage :P

Jeg håber et eller andet sted jeg kan holde 30 dage mindst. Elsker dig din gamle fortælling om hvad der skete

Titel:
In our memories

Rolig nu, Kiliman, jeg er næppe i nogen position til at prædike :wink:
Jeg håber bare, at cola'en ikke tager magten fra dig, jeg har set andre blive frygteligt afhængige af det stads, og det er ikke noget kønt syn.

Selvom det ikke er dine omgivelsers fejl, så virker det lidt på mig, som om de yder en ret negativ indflydelse på dig. Jeg siger det ikke som en kritik af nogen, men kun som en hjælp - hvorvidt eller hvordan du vil bruge det, er helt op til dig selv. Jeg overvejer selv at flytte til Århus for at undslippe "scenen" her i Kbh.

God vind i sejlene!

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Hejsa Kili

Har læst din lille dagbog igennem og kan kun sige at det er en fed ting. Et dagbog forum her på boardet har måske en fremtid engang.

Ang forbruget, så har jeg erfaringer med at stoppe noget lign og det som der måtte til før jeg kom ud af det var at jeg kom væk fra det hele. Det er et stor arbejde at flytte og starte forfra men for mig var det det som gav det sidste.

Aarhus og kbh er ikke gode steder at være. tag et sted hen hvor der ikker er gode colaforhold. .f.eks som jeg et sommerjob i 3 md på en ø et eller andet sted. Masser søde piger og arbejde til at få tankerne væk.

Desuden er det ikke brugbart at have en dato for hvornår det er "OK" at tage cola igen. Det skal så langt ud af ens sind så man ikke tænker på det. Det kan tage år før man måske kan tage en streg igen.

Good luck with it.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DoYouSpeakWak?? skrev:
Hejsa Kili

Har læst din lille dagbog igennem og kan kun sige at det er en fed ting. Et dagbog forum her på boardet har måske en fremtid engang.

Ang forbruget, så har jeg erfaringer med at stoppe noget lign og det som der måtte til før jeg kom ud af det var at jeg kom væk fra det hele. Det er et stor arbejde at flytte og starte forfra men for mig var det det som gav det sidste.

Aarhus og kbh er ikke gode steder at være. tag et sted hen hvor der ikker er gode colaforhold. .f.eks som jeg et sommerjob i 3 md på en ø et eller andet sted. Masser søde piger og arbejde til at få tankerne væk.

Desuden er det ikke brugbart at have en dato for hvornår det er "OK" at tage cola igen. Det skal så langt ud af ens sind så man ikke tænker på det. Det kan tage år før man måske kan tage en streg igen.

Good luck with it.

Mvh Mikkel

Jeg vil igen lige gøre opmærksom på det ikke er et stop, men kun et must over for mig selv, om jeg ikke skal gøre det, og det er ikke nemt når ens kammerater bliver slået ihjel (Ham i Horsens i weekenden) og en anden får stukket begge øjne ud (Ham den 30årige de anholdt i lejligheden)

Grunden til jeg skriver en "dagbog" er af forpligtelse over for mig selv, får når jeg skriver i den, efter jeg er kommet fra arbejde skal jeg holde mig fra den resten af dagen ellers tæller det jo ikke det jeg skrev.

Nu vil jeg kæmpe for et stop igen, dog har jeg en begravelse på torsdag jeg lige skal til, og der er det muligt jeg falder i, men håber det da helt sikkert ikke.

/Kiliman

BTW. Bor hverken i Århus eller KBH, men i Vejle og henter udenbys.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Good luck Kili!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sufix skrev:
Good luck Kili!

Mange tak

Titel:
Tidligere holdmedlem

yay, held og lykke

Titel:
In our memories

Kiliman > Nu er det ikke fordi jeg vil blande mig i hvem du hænger ud med - for det er helt og holdent din egen sag - men der findes altså miljøer hvor det ikke er normen at problemer løses med vold.
Altså jeg har aldrig haft en kammerat, der har fået stukket begge øjne ud osv, og hvis den slags er en medvirkende årsag til at du falder i, så kunne det måske være en ide - hvis du altså på et tidspunkt finder ud af at du vil stoppe helt med coke/stoffer - at flytte et andet sted hen, få nogle andre venner osv.

Helt op til dig selv selvfølgelig, men det virker ikke som om dit nuværende miljø/omgangskreds fordrer afholdenhed og ren og skær livsglæde.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:
Kiliman > Nu er det ikke fordi jeg vil blande mig i hvem du hænger ud med - for det er helt og holdent din egen sag - men der findes altså miljøer hvor det ikke er normen at problemer løses med vold.
Altså jeg har aldrig haft en kammerat, der har fået stukket begge øjne ud osv, og hvis den slags er en medvirkende årsag til at du falder i, så kunne det måske være en ide - hvis du altså på et tidspunkt finder ud af at du vil stoppe helt med coke/stoffer - at flytte et andet sted hen, få nogle andre venner osv.

Helt op til dig selv selvfølgelig, men det virker ikke som om dit nuværende miljø/omgangskreds fordrer afholdenhed og ren og skær livsglæde.

Mvh. Psyko

Nu har jeg heller aldrig haft nogen i min omgangskreds før hvor dette er sket for

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Kiliman

Til tider er bedste måde at stoppe på at flytte langt væk fra egnen og starte på en frisk..

Var jeg ikke flyttet fra Kolding var det gået helt galt .. Ikke ligefrem vold osv. men galt med stoffer .. Hvis det er nemt at få fat i og man bliver tilbudt konstant ja så er det sku svært at stoppe

Da jeg pakkede bilen og drog vest over var det oppe på et par G amf om dagen + en hulens masse fed.

Idag står den på fed og helst den hjemmedyrkede af slagsen

Nuvel der ryger også lidt andet ned .. Men hva man lever jo kun en gang ;)

Håber da de 45 dage lykkedes for dig ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu skal det ske!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er i dag den 15-09-2006

Og jeg har har besluttet med mig selv, at nu skal det være HELT slut med cola i hverdagene, så fremover skal der ikke indtages cola i hverdagene, og skriver i tråden hvergang der ville være kommet en mulighed for det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]