Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Det bedste råd jeg kan give dig er ... Æd det::
Ja lav en bombe som man kalder det,,,,, hvis du er nystartet tag ikke mere end 0,2 ad gangen , på den måde skåner du best dit næseben og slimhinder... men hvis du vil sniffe, så skyld med en saltvands opløsning, når du er kommet hjem. Det er klamt men klart det bedste trick...
1 liter vand fra hanen, opløs 1 teske salt deri og hæld så meget igemmen næsen.....sluger du noget,, perfekt!! ved godt det er klamt men det virker. salten binder vand i kroppen så eftervirkningen afkortes,,, skyld efter med vand og drik et eller andet der snager godt....

Så mit spørgsmål det er: Hvordan gør jeg så når jeg i fremtiden gerne vil sniffe, så kunne være frisk næste dag? Og hvordan undgår jeg at der sidder en masse oppe i næsen lang tid efter jeg har sniffet.. Vi snakker 30timer..[/quote]

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Det bedste råd jeg kan give dig er ... Æd det::

Det er lige blevet sagt længere oppe i tråden at det var en dårlig ide. Manden ville jo gerne være frisk dagen efter og det virker jo længere når man spiser det. Ergo er det en dårlig ide at spise det hvis han gerne vil være friskere dagen efter.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Som hyene nævnte er en joint et godt alternativ til alkohol for at falde til ro efter at have sniffet og trippet.
Lav en mild joint, for nu ikke at give nogle dårlige råd :peace:

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Junior medlem

Benzodiazepiner...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
lunatiC skrev:
- eller prop det i et sugerør og få en ven til at puste det op i næsen af dig mens du suger ind

Hehe, den var sku ny...
- og tilmed sådan lidt semi-erotisk

hvor lamt ! :lol:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

SpeedyConzales skrev:
lunatiC skrev:
- eller prop det i et sugerør og få en ven til at puste det op i næsen af dig mens du suger ind

Hehe, den var sku ny...
- og tilmed sådan lidt semi-erotisk

hvor lamt ! :lol:

Ja det er utroligt hvad folk finder på.
De går ligefrem efter at suge det ned i svældet.

Nogen jyder jeg kender har vidnet 2 gutter skyde hinanden med amfetamin i næsen med et luftgevær.

Nejnejnej. Har osse oplevet en bruge et metal rør til at sniffe med, og så derfor stikke sig hårdt i næsen meddet så han begyndte at bløde. For så "blev det optaget hurtigere".
Det var noget han gjorde hver gang fortalte han.

=/

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Vild gut, ham den sidste. Så er man da ret desperat :)

Jamen kender det udemærket selv fra nogle gamle kammier jeg festede med for nogle år tilbage. De fandt det utrolig effektivt at pumpe halv-store mængder amf op i næsen med en cykelpumpe. :shock: Gerne i teamwork mellem forskellige lamfightere.. Hehe..

De var overbevist om at det gav dem en langt overlegen effekt, men dem om det. Ville sku ikk gøre det, om man så fik 2x virkning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]