Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
xh0r63 skrev:
Det er sku modigt (eller dumt :idea: ) at æde 5 piller ukendt narko...

Jeg har engang ædt 20 ecstasypiller til sammen i et godt miks af 3 forskellige mærker. Og det er ikke nær så modigt som dumt.

Tilbage til topic. Hvor sandsynligt er det, at der er MDEA og hvad der nu ellers findes i varianter - frem for bare MDMA i større eller mindre doser?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hmm jeg tror ikke chancen for at du finder MDEA i piller i danmark er så stor igen. Tror der er større chance for at du finder DXM.

Nedern at der ikke bliver lavet ordenlige kiks som for 2-3 år siden :D De der hollændere ku godt tage at lave en kiks med Meth og en god dose MDMA.. hehe. Ja amf og mdma er skidt for hjernen men det er en god kombo synes jeg. Bare synd at dette er så dårlig en kombo, når man tænker helbred.

På den måde er det dejligt at have lidt amf med os, dog er det slet ikke det fedeste dagen efter.

Ja solbær har jeg også hørt noget om, og te kaffe osv, men tror grunden til at det er vandrivende.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Inzane skrev:
Hmm jeg tror ikke chancen for at du finder MDEA i piller i danmark er så stor igen. Tror der er større chance for at du finder DXM.

Nedern at der ikke bliver lavet ordenlige kiks som for 2-3 år siden :D De der hollændere ku godt tage at lave en kiks med Meth og en god dose MDMA.. hehe. Ja amf og mdma er skidt for hjernen men det er en god kombo synes jeg. Bare synd at dette er så dårlig en kombo, når man tænker helbred.

På den måde er det dejligt at have lidt amf med os, dog er det slet ikke det fedeste dagen efter.

Ja solbær har jeg også hørt noget om, og te kaffe osv, men tror grunden til at det er vandrivende.

Pas nu på, du ikke bliver flamet for dårlig HR, for det ér det jo... Selvom jeg da godt kunne erklære mig forholdsvis enig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis man ikke kender sin pille er det selvfølgelig dumt at æde flere ad gangen.. Men er ens kix "ok", er det sgu i orden at spise mere end 1 :)

Synes ghb er for lækkert sammen med mdma/piller. Og selvfølgelig coke.. :P

Glem feta når man popper pills.. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
okay :D så har vi hørt hvad der er godt at blande med.. det altid en god info 8)

men hvad er skidt udover amf?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Ja ved det er et HR ;)

Ja, men jeg tror også de fleste som tager meget MDMA og amf er klar over at det ikke er den bedste kombo når man tænker helbred.

Øl og MDMA i hvertfald heller ikke godt.. Hvis jeg har hapset er par stykker drukket en øl, er det som om det lige blæser lidt mere hæftigere.

Jeg har gjort det nogle gange, men får det som regl dårligt hvis jeg drikker en øl.

Synes hvertfald heller ikke dette kan anbefales på nogen måde.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Inzane@

Der må jeg erklære mig yderst uenig:
Jeg synes netop at en moderat dosis alkohol fjerner de mere tunge og ubehagelige ting ved mdma, og kun efterlader mig med den dejlige happy-feeling.

Kærligst J.D.

P.s. At din rus virker kraftigere under samtidig påvirkning af alkohol, er jo ikke nødvendigvis udtryk for at rusen af den grund er mere skadelig. Jeg ser det da som et positivt tegn at du kan få en kraftigere rus ved samme dosis mdma...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: _LSD_Heaven_
GHB GHB GHB
i modererede doser blir det ikk bedre end piller/ren mdma og ghb, men pas på og drik IKKE ghb hvis du ikke er 100pct sikker på hvad der er i dine piller, hvis der for xmpl er ketamin i kan du ende op med et meg ubehageligt trip.. men
ren mdma + ghb = PURE LOVE[/u]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]