Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Denne tråd er noget nær den bedste fødselsdagsgave man kan vågne op til!
Mange tak til Astral, du er helt iorden. :)

Mvh Jonas!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Astral du mangler igen beviser, både for at der overhovedet er mindcontrol, og beviser for at sølvpapirshatte/stålplader overhovedet ville hjælpe på det.

Den film du linker til handler jo om MK Ultra, som jeg vidst har påpeget før, var udført af folk der hverken havde forstand på psykologi, hjernen eller de metoder de brugte(*1)

Så snakker du om ny hemmelig teknologi, hvor ved du fra det overhovedet eksisterer? Hvor ved du fra det er i brug? Hvor ved du fra at det faktisk virker?

De patenter på siden du har henvist til, hvor flere af dem faktisk ikke eksisterer, ved du hvad der er blevet af dem? Er de faktisk blevet brugt til noget?

Flere af de patenter er fra slutningen af 80'erne til starten af 90'erne.

(*1)http://en.wikipedia.org/wiki/MK-ULTRA

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Geografisk sted: KBH
Astral er profet.

Ildeset blandt sine samtidige.
Misforstået og gjort til grin.
Ikke istand til at trænge igennem med sine budskaber.
Modarbejdet af et overvældende "system".
Alene i kampen for sandheden.

Bemærkelseværdigt.

Han er (tilsyndeladende) i stand til at sætte sig ind i lange, komplicerede, såkaldt "hermetiske" tekster skrevet af tilfældige forfattere. Alligevel komplet ude af stand til at gengive teksternes nøgleord uden at stave dem forkert.

Bemærkelsesværdigt.

Taler man imod eller argumenterer sagligt imod hans meninger (og tolkninger) er man hjernevasket eller i lommen på "systemet".

Det er bemærkelsesværdigt!

Man kan spørge sig selv hvad Astrals motiv kan være. Jeg mener fra at have fulgt med i div.debatter herinde hvor han kommer med ellers fornuftige og gode indlæg til at han ryger helt i skoven og fanges totalt af gennemført paranoide fantasier.

Har denne "ASTRAL" egentlig tænkt nærmere over hvad kilden til alle hans "sandheder" er...??? Sover alle andre og er han den eneste vågne.
ER kilden til hans sandheder udelukkende obskure artikler skrevet af anonyme forfattere på www? Er det mon hans kat eller cykel der fortæller ham hvorledes vi andre holdes for nar af "systemet".(?)

Astral, det er så fristende bare at bede dig finde et job. Kan du håndtere det? Hvad med en uddannelse? Er det for mærkeligt? Er man bare endnu en lakaj hvis man læser videre efter 9 kl.??? eller 7.???

Jeg syntes det var fedt med dine små inputs... men allermest fristende er det dog bare at bede dig pakke sammen. Og smutte.

Astral, vil du gerne frelse os? Hvorfor? vi sover jo bare. Er det ikke mest fristende som menneske bare at lade "os" sejle vores egen sø nu vi ikke vil indse at vi ligger under for "illuminati" og "frimureri" og "politiet" og "find selv på noget sært". Men ASTRAL... du er måske udvalgt til at redde os. Messias? Lidt af en påstand.

Venligst.[/u]

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: KBH
aliens abductions? Guvernment?

Transmissions waves?

WHAT???

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
C skrev:

Transmissions waves?

WHAT???

De sidste tider er kommet!

I må redes inden det er for sent!

Ellers bliver i bortført af rumvæsener og voldtaget af Bush og Satan!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Astral skrev:

Der er fanme ingen der skal røre MIT hår!!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

lodden skrev:
Astral skrev:

Der er fanme ingen der skal røre MIT hår!!!

Årh, jeg har da tit fået lov *SMF*

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Kære Astral.
Jeg tror ikke på at der er udviklet noget mind-kontrol system endnu. Muligvis er der folk som ønsker at et sådan system skal udvikles, men menneskets forståelse for sin egen psyke er, som du selv ofte har været inde på, meget mangelfuld. Det er derfor en fuldstændig absurd ide at der skulle være opfundet et så højteknologisk kontrolsystem der kan gribe ind i menneskets frie vilje og styre os som en samling robotter. Stråler fra mobiltelefoner, computerskærme m.m kan derimod godt være mere eller mindre skadelige, men det er mere på en nedbrydende måde (det kan give hovedpine og forstyrre vores eget elektromagnetiske felt) end på en snedig manipulerende måde.

Mindkontrol tror jeg mere handler om at forstå hvordan man styre masserne gennem propaganda, reklamer, udsagn fra videnskaben, osv. Derfor er det godt at udvikle en god kritisk sans for, hvad man læser og hører.
Jeg ved ikke hvem der får noget ud af at påvirke folk til at lave en aluminiumshjelm. Et godt grin måske??

I øvrigt ville jeg hellere dø af stråleforgiftning end bære sådan en hjelm!

Den bedste kur mod mindkontrol er at afholde sig fra at tro alt for fast på noget som helst, dyrke en god portion GAK hver dag og evt. lejlighedsvis indtage psykedeliske substandser.

Hilsen Fanny

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Fandt lige et passende musikstykke til dig Astral, som du kan høre, mens du folder din sølvpapirshat:

http://www.troldemor.dk/midipage/midi-d ... lerhat.mid

Det var vist dagens GAK!

Kh Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Astral skrev:
C skrev:

Transmissions waves?

WHAT???

De sidste tider er kommet!

Ellers bliver i bortført af rumvæsener og voldtaget af Bush og Satan!

Sounds good to me!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Astral skrev:

Sorry hvis jeg virker lidt skarp idag, men er blevet holdt vågen hele natten af naboens fjernsyn så er lidt oppe at køre :D

Du behøver ikke at frygte, du virker ikke spor skarp. Personligt undrer jeg mig bare over, hvorfor dette indlæg ikke er placeret i fuck-forummet.

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Kære Astral..

Vi har haft nogle interessante snakke over PM's og jeg hader at bitche folk, men nu må du altså til at slappe af!
Der popper nærmest én ny konspirations tråd op hver dag efterhånden.
Hvorfor skriver du herinde når der er SÅ MANGE som ikke er villig til at dele din paranoia.
Samel alt hvad du har af beviser og gå ud i offentligheden og væk folk med dine opdagelser..
Jeg tvivler på at folk vil blive mere tollerent overfor dine holdninger når du er så ekstrem og kommenterer det SÅ ofte...
Glem det at rede psychedelia.dk og find nogle som er mere åbne overfor den slags "hvad du nu end kalder det"...

Håber du forstår hvad jeg mener og ikke stiller dig i forsvars position for med det samme at sige at jeg er blevet hjernevasket af noget eller nogen.. Hvis der er noget der har hjernevasket mig, så er det min opdragelse og det hash jeg røg som 15-16 årig (EDIT: og dårlig kost)!

/IC

Titel:
Dedikeret medlem

Stonez skrev:
...og hvad med hende den søde fra bageren?

Jeg synes vi alle lige skal tage et øjeblik og tænke på hende den søde fra bageren. I ved hvem jeg mener.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fanny skrev:
Kære Astral.
Jeg tror ikke på at der er udviklet noget mind-kontrol system endnu. Muligvis er der folk som ønsker at et sådan system skal udvikles, men menneskets forståelse for sin egen psyke er, som du selv ofte har været inde på, meget mangelfuld. Det er derfor en fuldstændig absurd ide at der skulle være opfundet et så højteknologisk kontrolsystem der kan gribe ind i menneskets frie vilje og styre os som en samling robotter. Stråler fra mobiltelefoner, computerskærme m.m kan derimod godt være mere eller mindre skadelige, men det er mere på en nedbrydende måde (det kan give hovedpine og forstyrre vores eget elektromagnetiske felt) end på en snedig manipulerende måde.

Mindkontrol tror jeg mere handler om at forstå hvordan man styre masserne gennem propaganda, reklamer, udsagn fra videnskaben, osv. Derfor er det godt at udvikle en god kritisk sans for, hvad man læser og hører.
Jeg ved ikke hvem der får noget ud af at påvirke folk til at lave en aluminiumshjelm. Et godt grin måske??

Den bedste kur mod mindkontrol er at afholde sig fra at tro alt for fast på noget som helst, dyrke en god portion GAK hver dag og evt. lejlighedsvis indtage psykedeliske substandser.

Hilsen Fanny

Uanset hva man tror på er det utroligt nemt at manipulere folks tanker elektronisk, måske ikke så sofistikeret som man gerne ville, men man kan nedsætte folks bevidsthed, gør dem trætte, opstemte, ændre på hjernerytmerne, ellers var der ikke noget der hed brainmachines, det er en videnskabeligt bevist at man kan ændre folks hjernerytmer, ikke mindst igennem lyd og at man kan give beskeder til underbevidstheden, ultra lyd etc. Og at man kan give folk stemmer i hovedet som er hørbare for bevidstheden eller ej, alle har vel også hørt om det gamle trick med at flashe et enkelt billede lige efter en sætning, f.eks. en rotte efter anti-bush kommentare eller popcorn i pausen af en film, den slags ting er blevet benyttet både med held og ikke, sommetider virker det sommetider virker det ikke... Det er ikke alle der er lige nemme at udsætte for elektronisk hjernevask, men radiosignaler opfanges af hjernen ligesom anternner gør, der er forskellige frekvenser som virker ind på underbevidstheden og andre som virker direkte i bevidstheden

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Astral skrev:
Fanny skrev:
Kære Astral.

Hilsen Fanny

Uanset hva man tror på er det utroligt nemt at manipulere folks tanker elektronisk, måske ikke så sofistikeret som man gerne ville, men man kan nedsætte folks bevidsthed, gør dem trætte, opstemte, ændre på hjernerytmerne, ellers var der ikke noget der hed brainmachines, det er en videnskabeligt bevist at man kan ændre folks hjernerytmer, ikke mindst igennem lyd og at man kan give beskeder til underbevidstheden, ultra lyd etc. Og at man kan give folk stemmer i hovedet som er hørbare for bevidstheden eller ej, alle har vel også hørt om det gamle trick med at flashe et enkelt billede lige efter en sætning, f.eks. en rotte efter anti-bush kommentare eller popcorn i pausen af en film, den slags ting er blevet benyttet både med held og ikke, sommetider virker det sommetider virker det ikke... Det er ikke alle der er lige nemme at udsætte for elektronisk hjernevask, men radiosignaler opfanges af hjernen ligesom anternner gør, der er forskellige frekvenser som virker ind på underbevidstheden og andre som virker direkte i bevidstheden
Så let er det jo heller ikke at manipulere med folks bevidsthed, eks. de 'brainmachines' du omtaler benytter sig af 'binaural beats' altså 2 forskellige distinkte frekvenser der sendes ind i hvert øre, det har en effekt (på nogen) med et par stereo headphones ja, men er sgu ikke lige sådan til når man transmiterer fra satelitter eller den mørke side af månen eller hvor faen du mener NWO opererer fra. Desuden vil de skulle tilpasses andre frekvenser som du perceperer samtidig, naturlyde, samtale, musik etc. 'Subliminal messages' i film/tv er et kendt fænomen, men hvordan skulle alu-hatten beskytte dig mod det? Er vel ikke andet for end at syns-sansen må tildækkes med alu også men så bliver tilværelsen da uhensigtsmæssig besværlig. Og igen, som Stonez skrev, vi er over 6mia. mennesker, det må være et temmelig omfattende (og umuligt?) foretagende hvis NWO manipuler og læser vores allesammens tanker 24/7.
Astral, gamle dreng, ta' en slapper med konspirationsteorierne, og benyt lejligheden til at nyde livet mens NWO stadig tillader os en grad af personlig frihed ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
@astral

der er jeg 99% enig, men de der aluminums hatte ville ik hjælpe det mindste på det ;)

Senest rettet af ConfusioN 17 maj 2006 22:34, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Astral, har du overvejet en psykolog/psykiater? Jeg mener det helt seriøst, du virker virkelig paranoid, som om du tror at alle forfølger dig. Som folk har sagt, så forstår jeg ikke hvorfor du bliver ved med at poste herinde. Du poster sjældent om noget som helst relevant om narko, og alle dine posts bliver hejlet ned af folk der kalder dig naiv og åndssvag.
Jeg er enig med folk, jeg synes du er virkelig naiv, men jeg synes også at det er synd at du skal rende rundt og være så paranoid. Jeg troede også at din post var en selvironisk joke, blev overrasket over at du tror på noget så langt ude. Drop dine fordomme om psykiatere/psykologer, eller spis noget mere naturmedicin. Prøv noget behandling, jeg tror du har brug for det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Astral skrev:
man kan nedsætte folks bevidsthed

Videnskaben har endnu ikke fundet bevidstheden i hjernen, så drop de der ekstreme udsagn :?
Jeg er som HardcoreWizard og mange andre lidt bekymret for dit psykiske helbred, hvis du virkeligt tror på alt det du siger her på forumet.!

Mvh. IC

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:
Astral, gamle dreng, ta' en slapper med konspirationsteorierne, og benyt lejligheden til at nyde livet mens NWO stadig tillader os en grad af personlig frihed ;)

Tror du har ret, hele det her konspirations-halløj er blevet lidt af en besættelse for mig at jeg glemmer at have det sjovt og nyde livet, grubler og kigger på skumle videoer af abuse victims of satanic cults og global mind control at jeg drømmer om det om natten, nu må jeg sætte det lidt på standbye så jeg more mig som i gamle dage :)

Så vil mange af de problemer også komme når de får mulighed for at hvile lidt, nytter aligevel ik noget at køre sur i showet og sidde fast i de samme tanker dag efter dag...

Nok må være nok... :) Nu er det snart sommer og skal ha lagt en masse ting lidt på afstand!

Titel:
Medlem

Det lyder godt Astral! Man blev helt bange for at du ikke fik tid til at nyde livet ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]