Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Helt sikkert, den er bare svær at holde fast i til tider. To af mine veninder blev truet med tæsk, den ene fordi hun sad i bussen og de var i provokationshumør, og den anden fordi hun samlede penge ind hos folk for festen. Hvis folk ikke fatter at vise bare en lille smule respekt for andre, så dropper jeg gerne mit PLUR i et øjeblik og fortæller/viser de folk, hvad jeg mener om dem.
De er da velkomne derude, hvis de forstår at opføre sig ordentligt, men at hoppe på taget af andre folks biler, det er sgu ikke at opføre sig pænt.
:evil:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
IMO er PLUR en gang romantiseret e-tard-bras. Ofte propaganderet af e-hoveder, der gerne vil spille søde og rare... Oftest virker det dog kun for dem når de er på E. Hvilket gør det temmeligt falskt.
Jeg kan desværre ikke have særligt meget respekt for folk der bare propper sig med alt muligt bras, som halvhjernede tumper, der så bliver aggressive og idiotiske. Og hvorfor skulle jeg?
Nogle gange kommer de forbi og spørger efter "piller! det kan være ligemeget hvilke, bare piller!". Fuck nogle tumper man.. Jeg tager sku panodiler med til dem næste gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aner ikke hvor jeg er :s
hyene skrev:
de billeder der er derinde er heldigvis ikke fra den fest, men fra en anden skovfest. som for mig ser ud til at indeholde en del mennesker jeg personligt ikke gad se til en skovfest :). men alt skal jo prøves :)

billederne der inde viser slet ikke hvor hyggelig den fest faktisk var :( ,, Jeg mødte en masse menesker fra "den gamle tid" som jeg normalt ikke møder til fester i kbh da de ikke gider det ræs mere.

ud fra hvad jeg kan læse her inde var der flere tumper til den fest i var til end den der var i torsdags i kbh, men det kan selvfølgelig bare være mig der ikke lagde mærke til dem.

ville dog rigtig gerne have været i jylland og feste :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg var en af dem der væltede ind i folk på "dansegulvet".. Jeg var så keta-lam at balancen forsvandt lisså stille og jeg ikke kunne stå op til sidst.. Kære JohnDeere reddede mig væk fra al tumulten og ned på stranden.. Det var først senere at jeg opdagede at jeg havde været en tur i K-hullet.. Meget mærkeligt..

Titel:
Dedikeret medlem

lodden skrev:
IMO er PLUR en gang romantiseret e-tard-bras. Ofte propaganderet af e-hoveder, der gerne vil spille søde og rare... Oftest virker det dog kun for dem når de er på E. Hvilket gør det temmeligt falskt.
Jeg kan desværre ikke have særligt meget respekt for folk der bare propper sig med alt muligt bras, som halvhjernede tumper, der så bliver aggressive og idiotiske. Og hvorfor skulle jeg?
Nogle gange kommer de forbi og spørger efter "piller! det kan være ligemeget hvilke, bare piller!". Fuck nogle tumper man.. Jeg tager sku panodiler med til dem næste gang.

Hørt. Den er jeg også blevet mødt med. Spørger man:"hvad skal der så være i de piller?", så er svaret sku ofte noget i retning af:"det ved jeg ikke", eller "det er ligemeget". Sørgeligt siger jeg bare.

Og hvad fanden betyder PLUR?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Laden Barnjesus skrev:
lodden skrev:

Hørt. Den er jeg også blevet mødt med. Spørger man:"hvad skal der så være i de piller?", så er svaret sku ofte noget i retning af:"det ved jeg ikke", eller "det er ligemeget". Sørgeligt siger jeg bare.

Mener det betyder:

Peace - Love - Unity - Respect

Lyder som om de der briantyper opførte sig tåbeligt, men det overrasker mig ikke.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Laden Barnjesus skrev:

Jeg mener at det betyder noget så udspekuleret som Peace, Love, Unity & Respect.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg var der skam også. Alt for mange brianer, men det var sgu stadig en sjov oplevelse. Det bedste var at ryge chillum i solopgangen efter 3 timers dans i skoven.
Før det var jeg på musikcafeen - var jeg den eneste herinde fra?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Næste gang de kommer og spørger om "FESTNARKO", så siger du ligeså venligt:
Dig:"Ja, ku´ du tænke dig en lille streg?"
Brian: "Ja, mand. Helt sikkert. Så skal der MAXXES!"

Så ligger i stille og nydeligt to streger ketamin op - den ene på 2-300 mg. og den anden på 60-70 mg. Herefter spørger du i et bydende tonefald:
"Tag du bare den store, min ven"

"ÅHHH HVA´, du jo nærmest en gud herude på stranden, mand - HALLO DRENGE, DEN HER HIPPI ER TOTAAAAAAL COOL. HAN HAR MASSER AF NARKO"

-Dette er en ironisk fortælling om en bredskuldret fyr der hedder Brian og en langhåret knøs ved navn Jens-

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
shinsou skrev:

Jeg var derinde for en kort bemærkning og er helt sikkert at finde der igen, når Venetian Snares kommer i næste måned.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
New Order skrev:
shinsou skrev:

Jeg var derinde for en kort bemærkning og er helt sikkert at finde der igen, når Venetian Snares kommer i næste måned.

cool, jeg kommer i hvertfald også til d. 19. juni.

BTW, jeg var den dansende splejs i hawaiiskjorten

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
shinsou skrev:
cool, jeg kommer i hvertfald også til d. 19. juni.

BTW, jeg var den dansende splejs i hawaiiskjorten

Ikke at forklejne din indsats, men jeg var så grusomt skæv og enormt liderlig, da jeg lige kiggede kort ind v. 23-tiden, og jeg ænsede ikke alverden. Jeg var der vel ca. 3 minutter eller sådan noget. Skulle bare lige ha' en aftale i stand. :D

Men til Venetian Snares skal jeg nok være på. Jeg er ham med tape på brillerne. :D

Titel:
Junior medlem

stadig ingen som har nogen ide om hvor der ligger billeder fra festen?? Synes at erindre en masse blitz i mit åbne ansigt :?

Titel:
Junior medlem

En venlig sjæl gav mig linket til nogle af billederne :)

http://public.fotki.com/monnoaida/

Enjoy..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hulka skrev:
stadig ingen som har nogen ide om hvor der ligger billeder fra festen?? Synes at erindre en masse blitz i mit åbne ansigt :?

Var godt nok ikke selv med til begivenheden, men fandt da billederne..

http://www.hapz.dk/billedeserie.asp?id=167

Titel:
Medlem
Brugeravatar

z0unds skrev:
Hulka skrev:

prøv lige at læse tråden og så kig på de billeder du linker til

denne tråd handler om en fest i lørdags og de billeder du linker til er fra Torsdag :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
z0unds skrev:
Hulka skrev:

Det ser sq ikke specielt sjovt ud. :?

Brian'er over det hele og lame stemning.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

c0ne skrev:
z0unds skrev:
Hulka skrev:

Det ser sq ikke specielt sjovt ud. :?

Brian'er over det hele og lame stemning.

det var nu ganske hyggeligt og de billeder der er på den side er ligesom de fleste billeder på hapz,,, viser inted af hyggen til festen, kun billeder af de samme 4-6 mennesker

Titel:
Insane psychedelia user!

Brianer => Lækre kællinger. Hvad brokker I jer over?

:idea:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Mahadva skrev:
En venlig sjæl gav mig linket til nogle af billederne :)

http://public.fotki.com/monnoaida/

Enjoy..

Sikke nogle gode billeder! Tak for linket!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]