Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 06:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mescalin??!!
Junior medlem

Geografisk sted: Frederiksberg
Hej Alle!
Jeg har et par spørgsmål, som jeg håber nogle af jer vil kunne svare på!
Jeg har tænkt mig at prøve mescalin på roskilde. Hvordan med alkohol? Der vil jo nok være lidt i blodet, selvom jeg kun kan forestille mig at det er en dårlig kombination.
Jeg skal til full moon party den 12 juli på kho panang, tror i mecsalinen vil kunne "ødelægge" et svampe trip? (mushroom shakes)
Gode råd vil blive vel modtaget, da det jo er første gang jeg skal indtage dette stof..
Venlig hilsen Marie

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Meskalin og alkohol er en meget dårlig blanding, siger min erfaring. Det giver kvalme, opkast, øget hjertebanken, hovedpine, mavepine og en svag følelse af forgiftning - og det er efter en enkel øl. Hold dig væk fra alkohol i 12-24 timer inden indtagelse af meskalin, og hvis du absolut vil være beruset, så kan cannabis anbefales. Men husk at lade din skævert gå ud inden.

Og svampe med meskalin skulle være en god kombination, som jeg desværre ikke har forsøgt mig med. Det skulle skabe en god og balanceret synergi, for det er to stoffer der går godt sammen. Med mange psykedeliske stoffer når de bliver kombineret, sker det at man ikke kan mærke hvad der er det ene stof og hvad der er det andet, men du kan sagtens opleve nogle ting følelsesmæssigt, tankemæssigt eller synsmæssigt, som minder dig om et af stoffernes karakteristika.

Jeg kan ikke helt svare på om du vil ødelægge svampetrippet, det er vel som man selv tager det. Men du skal i hvertfald være forberedt på at blive godt påvirket af kombinationer, og opleve en ret anderledes psykedelisk rus, sammenlignet med hvis du tog stofferne hver for sig.

Og husk når du kombinerer, så er det vigtigt at have en god viden og erfaring med hvert enkelte stof man kombinerer. Og så selvfølgelig gøre det i stille og rolige omgivelser.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Ali skrev:
Og husk når du kombinerer, så er det vigtigt at have en god viden og erfaring med hvert enkelte stof man kombinerer. Og så selvfølgelig gøre det i stille og rolige omgivelser.

Den med de stille og rolige omgivelser gælder også, når et nyt stof afprøves - måske er Roskilde Festival ikke lige det mest fornuftige sted at prøve mescalin for første gang?

Og ang. mushroomshakes til Fullmoon på Koh Phangan: De er meget svære at opstøve. Der er gjort en stor indsats mod stoffer til Fullmoon over de seneste par år.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]