Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Hey alle..
Jeg har en bekendt, nogen ville vel kalde ham en ven.. (han bor i kbh. og jeg i jylland)
Jeg har egentlig altid godt kunne lide ham, til en vis grænse i hvert fald.. Så sidste Torsdag, var jeg under påvirkning af en del stoffer, der iblandt LSD, og havde egentlig en rigtig god aften/nat.. Min ven var der, og han var ikke påvirket af noget, og han opførte sig som han altid gør..

Skal lige siges at mange af mine andre venner, ikke kan fordrage ham pga. hans frembusenhed, og meget højt råbende personlighed..

Well.. han mod slutningen af mit LSD trip, begynder jeg at få en del tanker som handlede om, at jeg egentlig ikke særlig godt kunne li ham længere, og at han faktisk er ALT for meget.. Har i det hele taget, en masse negative tanker om ham..

Situationen er nu den, at jeg slet ikke kan li ham længere..! Gider ikke engang at snakke i telefon med ham eller noget som helst.. Syntes måske det er lidt en skam, men på den anden side, er jeg taknemmelig for at trippet har fået mine øjne op for, hvad han egentlig er for en person... Og fået mig til at indse, at der ikke rigtig er nogen grund, til at spilde mere krudt på ham..

Er der nogen af jer andre der har prøvet noget tilsvarende? Eller noget i den retning?

-kasper

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
du burde bare fortælle ham hvorfor du ik ka li ham længere på en sober måde så, ku jo være han lyttede ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Ja jeg har oplevet det samme, ikke i helt så voldsomt format, men jeg har oplevet præcist det samme, hvilket endte med at jeg faktisk cuttede personen helt af i ret lang tid, og den anden jeg blev sur på har jeg ikke talt med siden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det lyder meget normalt på lsd.

Jeg har ganske vist kun prøvet det en enkelt gang, men trippet klargjorde nogle ting oppe i hovedet på mig. Holdninger og forståelse som jeg tidligere havde været i tvivl om, blev funklende klare også dagen efter.

Snak med ham en sidste gang. Så vil du hurtig enten få bekræftet at dine tanker omkring ham var gode nok. eller omvendt. Bare 5 min i telefonen.

Mvh Mikkel

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Har du taget psychedeliske stoffer med din bekendte?

Har han prøvet LSD? Det ku være en meget god idé at han selv fik et indblik i hvordan hans væsede virkede på andre mennesker...

Han kan ha en anden opfattelse end andre omkring sig selv og sin væremåde

Mvh. Astral

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
LeSeiD skrev:
Er der nogen af jer andre der har prøvet noget tilsvarende? Eller noget i den retning?

100% læs den af mine triprapporter hvor jeg tripper LSD..
Gider ikke til at finde uddrag nu..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]