Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Valium og GHB
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: _LSD_Heaven_
er det farligt at blande valium og GHB?

tog ca 15 ml GHB og dyppede fingeren i lidt valium igår, og da en af drengene bagefter så sagde at det kunne være farligt blev jeg lidt nervøs..
det var på ingen måde ubehageligt men ville lige høre fra nogen der måske vidste hvad de snakkede om..

Peace!!

Titel:
Insane psychedelia user!

En god tommelfingerregel er at downer + downer oftest er en risikabel blanding.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

tjah, men man kan vidst godt kalde mig for en lille downerluder, så jeg ville gerne have et helt konkret svar inden jeg fejer det helt af banen, for det var godt nok nice ;D

Titel:
At blande benzodiazepiner med GHB er det samme som at blande med alkohol. Der opstår synergisme, dvs. de to ting forstærker hinandens virkning. Der er masser af historier om folk der har taget benzodiazepiner af en eller anden art og så har drukket 2-3 øl, som førte til blackout.

GHB er endda endnu værre end alkohol og blanding med benzodiazepiner kan godt have døden til følge fordi begge stoffer medfører respirationsdepression, dvs. hæmmer åndedrættet. Blanding af de to kan altså gøre så du holder op med at trække vejret.

Så som Dr. Phibes siger - en god tommelfingerregel er at man ikke blander downers - det gælder også opiater.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

tak begge to..
det er så sidste gang jeg gør det..
men.. Downers for the win..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
i øvrigt skal du være opmærksom på at 15 ml GHB ikke siger en skid, du skal opgive hvor mange gram den opløsning svare til vis du har et andet spørgsmål en anden gang, 15ml siger jo bare at du har en vandig opløsning af et GHB salt ikke hvilket salt det er, eller hvilken opløsning det er i.....

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

så så hyene.. synes det lyder som om du taler lidt ned til mig her og det gider jeg ikk og høre på, ved ikke hvilken opløsning mit ghb var, men 15 ml er cirka hvad vi plejer at tage som en normal dose..

men tak til jer andre

Titel:
Tidligere holdmedlem

snup en tudekiks, hyene har jo ret! få styr på dine doser :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
:yeah:

Det er ret vigtigt at vide hvilken opløsning ens ghb/gbl har.
Og desuden taler han jo ikke ned til dig på nogen måde, han siger bare at det er smart at vide hvilken opløsning man har.
Hvis du ikke kan tåle den "tone", så tud... :roll:

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hvis 15ml er en mormal dose, er det sikkert 1g/5ml - men det kan vi jo vide når du bare siger 15 ml.

man kan let opbygge tolerance for GHB, og jeg har hørt om folk der tager 6-7g som startdose, når de er tilvænnet..

hvis man får fat på en opløsning der hedder 1g/2,5ml, som heller ikke er unormalt, og en gut læser at man bare kan dikke 15 ml, og derefter også lamme sig i dzp, kan det i en slem situation have dødelig udgang.
kend din opløsning

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
"Opfinderen" af ghb anbefalede at tage det sammen med benzodiazepiner - men formodentlig i moderate doser!. Man kan ikke sige generelt at downers+downers er af det onde. GHB+alkohol er meget skidt, men mange downers kan fint kombineres så længe man ved hvad man har med at gøre - ellers ikke !

http://www.biopsychiatry.com/ghb/authentic.html

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Man kan vel netop godt sige at downers + downers er "af det onde". Som Pharm siger kan synergien gøre effekten stærkere.

Hvis man ved hvad man har med at gøre, hvad så? skal man så bare stoppe sig med forskellige downers? - Men absolut ikke alkohol?

Synes ikke det hænger sammen

Titel:
Nej, jeg synes faktisk også Syntese lukker en værre gang lort ud.

Så hvis din IQ er større 60 og du selv er i stand til at trække vejret, så lad vær at gør som Syntese siger, og bland IKKE downers. GHB skal IKKE blandes med noget inde for gruppen af benzodiazepiner og opiater samt alkohol.

Titel:
Tidligere holdmedlem

jeg tror at syntese har personlig erfaring med den combo, hvilket jeg også selv har.

Naturligtvis er der en tommelfinger regel om at det er en skidt blanding, men hvis man kendr begge stoffer meget godt, og er MEGET påpasselig med dosen så går det nok.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg har også erfaringer med BDO og Oxycodon (BDO omdannes til GHB når det drikkes). Jeg tog dog en mindre dose BDO og en mindre dose Oxycodon end hvad jeg "plejede" at tage, og det gik fint. Ikke vildt spændende, men lever da endnu, og intet tegn på at jeg var døden nær dengang.
Man skal passe meget på, men jeg er ikke enig med Pharm, som tydeligvis ikke kan tænke selv. Sådan går det med en IQ på under 60. Så forstår man ikke at faren blot ligger i, at man ikke tænker over doser i blandinger, kontra doser i combo'er.
Hvis du virkelig vil, så tag i hvert fald halvdelen af hver af substanserne, end hvad du plejer... og start evt. lavere, for at være på den sikre side.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Der er enorm forskel på interaktionen mellem de forskelige downers. Generelt er det klogest ikke at blande dem, men ghb-alkohol-komboen er det værst tænkelige eksempel. Og det vil være dårlig HR at påstå at alle downer-komboer er ca. lige farlige. Så vil folk, som har prøvet den relativt harmløse benzo-alkohol-kombo jo kunne konkludere at ghb sammen med alkohol nok heller ikke er så farligt. Svarende til stastspropagandaen, som får folk til at tro at hash og heroin er lige skadelige, fordi de netop sidestiller dem i stedet for at skelne nøjagtigt mellem de enkelte stoffers virkninger og bivirkninger.
"Be informed, then choose", men "Better safe than sorry", selvfølgelig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

@Pharm: det viser måske lidt om DIN IQ at du har regnet præcis 100 forkert...jeg troede slet ikke man kunne have så lidt som 60, men det er måske noget du har personligt kendskab til? Peace :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
benzo-alkohol comboen er måske relativt fysiologisk sikker men på alle andre punkter er den voldsomt usikker ;) chancerne for at smadre sig selv eller andre under den combo er nok det mest pressende , ikke selve faren ved stoffet men det at man let bliver et monster.

ghb og dzp er en ganske stille og rolig combo i den mænde jeg har taget det en 10 mg dzp og 3-4 gram ghb ganske stille og roligt men heller ikke noget videre behageligt i den.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er rigtigt at benzo-alkohol er sikrest at holde sig fra. Man risikerer at lave ulykker, og vælte rundt...men det er langt fra så farligt som ghb-alkohol, hvis man ved hvad man laver.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Men ham her som hang ud med ghb-opfinderen anbefaler altså stadig ghb tre gange om ugen, sammen med lidt benzo :twisted: :
http://www.biopsychiatry.com/ghb/authentic.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]