Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har på det sidste haft utroligt svært ved at få fat i det, og ville høre om det var ved at blive umoderne, eller om jeg bare har de forkerte kontakter :)?

Der var jo engang hvor det intet problem var at skaffe det, men idag siger dem jeg kender der kan skaffe at de ikke kan få fat i det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg har aldrig kunnet skaffe det, hvilket irriterer mig lidt :)

Men de fleste jeg kender er heller ikke så meget for de psykedeliske stoffer... Idioter :P

Titel:
Methylon Connoisseur

Xp3rt skrev:
Jeg har aldrig kunnet skaffe det, hvilket irriterer mig lidt :)

Men de fleste jeg kender er heller ikke så meget for de psykedeliske stoffer... Idioter :P

Ja, irritere også mig, for ville virkelig gerne prøve det, og har lidt samme problem som dig :D

Dog har jeg efterhånden skaffet mig nogle venner der er frisk på at prøve lidt af hvert, men mig der skaffer haha :D

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Eftersom LSD produceres af relativt få mennesker, men tilgengæld enormt mange doser ad gangen (1g = 5.000-15.000 doser), tror jeg det er naturligt at tilgængeligheden kommer i "bølger", hver gang der bliver smuglet et par vials ind :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
For halvanden måneds tid siden var der i hvert fald ikke mangel på det...

Titel:
Methylon Connoisseur

Minimal skrev:

Doh, der skulle jeg jo havesøgt så ;)

Drupe skrev:
Eftersom LSD produceres af relativt få mennesker, men tilgengæld enormt mange doser ad gangen (1g = 5.000-15.000 doser), tror jeg det er naturligt at tilgængeligheden kommer i "bølger", hver gang der bliver smuglet et par vials ind

Ja ok, det havde jeg jo ikke tænkt på, men det siger jo sig selv :) Bare irriterende at der så ikke lige kommer et par doser ud til mine venner så jeg også kunne få noget ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg synes nu også det er svært at skaffe, men dem jeg kender er heller ikke de vilde for psykedelika, desværre. De foretrækker stimulanser... Nu er det jo ellers blevet sommer og oplagt til et godt trip, og LSD er og bliver mit foretrukne...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det gælder bare om at lede længe nok :wink:
Jeg søgte land og rige rundt på et tidspunkt, og lige pludseligt var der bonus :D

Og det har redet mig ug af deprision og i stedet givet mig en smadret humor og godt humør 8)
-synes lige LSD fortjænte den oscar!

/IC

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Syntes det er det samme i Aalborg.

Ecstacy, Amf, Coke og Hash det er sku det folk tager alt andet er næsten umuligt at opdrive :/

Titel:
Man kan ihvertfald sige, at hvad det var i 60'erne og 70'erne er det ikke længere. Men det er dog mere fremme end det var i 80'erne. Men det er rigtigt at det er feststofferne som amf, ecstasy og kokain der er det "hotte", og nok også derfor man ikke længere ser så meget til LSD længere.

Jeg tror ikke efterspørgslen på LSD er stor nok, til at man gider tage chancen og smugle større portioner ind.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Pharm skrev:
Jeg tror ikke efterspørgslen på LSD er stor nok, til at man gider tage chancen og smugle større portioner ind.

Det tror jeg nu godt når man tænker på at risikoen er ret meget lavere end ved de fleste andre stoffer idet "større portioner" lsd fylder stort set ingenting og ikke kan opspores af narkohunde. Jeg vil tro man sagtens kan have en 50.000 trips oppe i røven mens man flyver ind i danmark :)... Men man er så til gengæld rimelig fucked hvis der går hul på beholderen :shock:

Titel:
Methylon Connoisseur

Drupe skrev:
Pharm skrev:

Det tror jeg nu godt når man tænker på at risikoen er ret meget lavere end ved de fleste andre stoffer idet "større portioner" lsd fylder stort set ingenting og ikke kan opspores af narkohunde. Jeg vil tro man sagtens kan have en 50.000 trips oppe i røven mens man flyver ind i danmark :)... Men man er så til gengæld rimelig fucked hvis der går hul på beholderen :shock:

Haha den kommentar fik mig til at rofle :D Ja så er man rimelig screwed :D

Titel:
Dedikeret medlem

Drupe skrev:
[ Jeg vil tro man sagtens kan have en 50.000 trips oppe i røven mens man flyver ind i danmark :)... Men man er så til gengæld rimelig fucked hvis der går hul på beholderen :shock:

Så vidt jeg ved, er noget i den retning sket en enkelt gang, hvilket resulterede i det eneste kendte tilfælde af LSD OD. Jeg kan nok ikke bekræfte historien, men vandrehistorier kan nu også være hyggelige... Men i hvert fald var der den her fyr, som transporterede en ordentlig røvfuld syremærker - tapet fast på sin krop. I mellemtiden begyndte han at svede, og vi ved jo godt, hvor nemt LSD optages :-) Jep, gennem huden. Det har nok ikke været den sjoveste død.
Om det så passer eller ej.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheBo skrev:
Drupe skrev:
[ Jeg vil tro man sagtens kan have en 50.000 trips oppe i røven mens man flyver ind i danmark :)... Men man er så til gengæld rimelig fucked hvis der går hul på beholderen :shock:

Så vidt jeg ved, er noget i den retning sket en enkelt gang, hvilket resulterede i det eneste kendte tilfælde af LSD OD. Jeg kan nok ikke bekræfte historien, men vandrehistorier kan nu også være hyggelige... Men i hvert fald var der den her fyr, som transporterede en ordentlig røvfuld syremærker - tapet fast på sin krop. I mellemtiden begyndte han at svede, og vi ved jo godt, hvor nemt LSD optages :-) Jep, gennem huden. Det har nok ikke været den sjoveste død.
Om det så passer eller ej.

Hvad er mon mest humant? At dø af en overdosis LSD fra endetarmen, eller gennem huden?

Jeg ville skyde på røven, da OD'en ville være langt kraftigere, og evt. også mere kontant.
Jeg kunne forestille mig at ham der svedte, havde det MEGET dårligt inden han døde...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
har hørt det samme med en gut som havde en bunke arker liggende i sine lommer og så begyndte det at regne og så kender i resten af den historie..

tror det er vandrehistorier ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Pharm skrev:
Man kan ihvertfald sige, at hvad det var i 60'erne og 70'erne er det ikke længere. Men det er dog mere fremme end det var i 80'erne. Men det er rigtigt at det er feststofferne som amf, ecstasy og kokain der er det "hotte", og nok også derfor man ikke længere ser så meget til LSD længere.

Pardon my french - men luk nu røven om ting du ikke ved noget om!

Du aner NADA om gade-markedet.
Noget siger mig at du bare er en studerende fra DFU der så gerne vil spille smart med sin viden. (Eller en journalist fra TV2, eftersom du bruger ordet "festnarko").

LSD er her skam stadig, men distributionen har det med at være til en (mere eller mindre) lukket kreds, da dealerne som regelt ikke gør noget særligt for at prakke folk det på, ligesom med coke, amf og ecstasy.

Måske vil de helst beholde det for sig selv? ;)

Hvis man drager til Tyskland eller Holland, vil man bemærke at det flyder med syre, så din teori med udbud og efterspørgsel er helt hen i hegnet.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Winta skrev:
Minimal skrev:

Doh, der skulle jeg jo havesøgt så ;)

Nej, for som Dex' også påpeger er der massere af regionale forskel - selv indenfor Danmark! Selvfølgelig vil det somregel sprede sig, men der er ingen garanti for at man kan få det alle vegne, bare fordi de har det et sted.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Dextrose skrev:

Pardon my french - men luk nu røven om ting du ikke ved noget om!

Du aner NADA om gade-markedet.
Noget siger mig at du bare er en studerende fra DFU der så gerne vil spille smart med sin viden. (Eller en journalist fra TV2, eftersom du bruger ordet "festnarko").

LSD er her skam stadig, men distributionen har det med at være til en (mere eller mindre) lukket kreds, da dealerne som regelt ikke gør noget særligt for at prakke folk det på, ligesom med coke, amf og ecstasy.

Måske vil de helst beholde det for sig selv? ;)

Hvis man drager til Tyskland eller Holland, vil man bemærke at det flyder med syre, så din teori med udbud og efterspørgsel er helt hen i hegnet.

OT: Men i det mindste er tonen pæn her på psy.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Methylon Connoisseur

Tak for svarende, og ja Dex, du har jo nok ret de beholder det for sig selv ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Det er ikke videre svært at opdrive, tror bare man skal kende de rigtige folk.

Og som dex så rigtigt siger så er der ingen ydere mangel på LSD, tror bare det er et mere lukket marked end de andre stoffer :)

Der er ingen mangel på LSD imo, selvom i måske synes eller tror det, men det er måske fordi i regner med at pusheren nede på hjørnet har LSD? :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]