Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 17:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Alkohol HR ?
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Okay, nu nærmer tiden sig hvor undertegnede skal på festival, og der kan muligvis snige sig noget alkohol ned i svælget.

Jeg ved per erfaring at det er pissenederen at vågne op dagen efter i et fucking varmt telt og være max. dehydreret.

Derfor vil jeg høre om nogen har en god idé til et vand-blanding der kan hjælpe på at genoprette sukker/salt-balancen.

Jeg spørger ikke om en opskrift på perfekt isotonisk saltvand, men bare noget der kan rehydrere en efter en god omgang druk, som ville være rart lige at have liggende i teltet og bælle når man vågner med sandpapirsmund.

På forhånd tak.

Edit: Har fået to links til hjemmelavede isotoniske drikke, men da de er designet til atleter og ikke til drankere, er der så nogen der har forslag til hvad der ellers ville være godt at putte i?

http://news.bbc.co.uk/sportacademy/hi/s ... 132209.stm

http://www.disen.org/nutrition/pages-to-edit/fluids.htm

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
så et ski program en gang hvor han blandede 3 skefulde sukker og 1 skefuld salt i en 1½ liters flaske til at drikke mens han stod på ski..
eftersom man blir meget dehydreret af at stå på ski osv, så tror jeg os' godt du ka bruge samme opskrift ;)

Titel:
Medlem

De har sådanne nogel kapsler ved Matas mod tømmer mænd. Dem har jeg brugt med stor tilfredsstillelse. der er noget kaktus værk i. Det virker rigtig meget på mine tømmer mænd men jeg får det også rigtig skidt dagen efter hvis jeg ikke sluger 6 af dem. Har tit brugt en hel dag på at brække galle op og ellers bare ligge ned uden nogen form for trang til at bevæge mig.

Mvh Tom

Ps. ved godt at dette ikke var dit spørgsmål, men dette tip er virkelig en hel festival dag værd! IMO.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Tom's skrev:
De har sådanne nogel kapsler ved Matas mod tømmer mænd. Dem har jeg brugt med stor tilfredsstillelse. der er noget kaktus værk i. Det virker rigtig meget på mine tømmer mænd men jeg får det også rigtig skidt dagen efter hvis jeg ikke sluger 6 af dem. Har tit brugt en hel dag på at brække galle op og ellers bare ligge ned uden nogen form for trang til at bevæge mig.

Mvh Tom

Ps. ved godt at dette ikke var dit spørgsmål, men dette tip er virkelig en hel festival dag værd! IMO.

Det er en fra min gamles klasses sviger papa der står bag de kapsler, og har selv brugt dem med succes.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Ved ikke om det er dem i snakker om, men der findes et produkt der hedder Nopal. Der skulle netop være en form for kaktus i..

Ellers er der også noget der hedder KGB "Key to Getting Better", som også skulle virke.

Har ikke selv prøvet produkterne, men Nopal har jeg hørt skulle virke.

Men begge produkterne er svjv pisse dyre.

Giv mig en Cultura og et rundstykke! Og så en times søvn mere

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er selvfølgelig en selvfølge; vand :!:

Jeg plejer at slikke en lille smule salt af hånden ½ timer inden jeg skal i seng efter en druktur, har jeg flere bananer spiser jeg sådan en inden jeg sover.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Heroin er ret effektivt til at draebe hovedpine og generelt ubehag (i nogen grad ogsaa kvalme sjovt nok.)

Men det er nok naeppe at regne for HR, og det besvarer ioevrigt ikke det stillede spoergsmaal.

Sorry for OT.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]