Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Hav en god tur dernede, jer som tager afsted :-)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
wow, hjemme igen :shock:
Først og fremmest vil jeg sige tak for en god tur, på trods af at jeg ikke mødte nogle af jer(tror jeg). Alle bidrog til den fede, frie stemning der eksisterede på stedet - fantastisk! 8)

Sagen er, at jeg desværre fik stjålet et videokamera fra mit telt med en masse gode optagelser på, bla. trips i chill-teltet, klip med venlige personer fra den anden side af jorden, som man næppe møder igen, optagelser fra hovedscenen by night, og generelt også en masse stemningsoptagelser fra 'hovedgaden' osv.
Derfor ville det være fedt hvis dem der havde taget billeder dernede, gad at lægge de bedste op på nettet og linke op til dem!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Selv tak for en fed tur!

Hej til dem af jer jeg mødte, og dem jeg ikke mødte.

Azax Syndrome / Highko / Ocelot / efterfølgende, var godt nok ren og skær afstraffelse på den gode måde! :twisted:

Jeg er godt nok ked af at høre at du fik nakket dit kamera fra dit telt, den slags troede jeg kun skete på f.eks. Roskilde festival...
I hvertfald første gang jeg har hørt om den slags tyverier på trance-festivaller.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, jeg troede også at ens ting kunne ligge nogenlunde i fred, men næh - det har sikkert været en dealer, der har spottet at lejren er helt tom... De kan jo også tillade sig at vade ind i folks telte, selvom lynlåsen er lukket - man vil vel have narko :)

Generelt var musikken lidt tam - dog var d. 11 en god nat, ja! Blandt de bedste var aszax syndrome, astral projection(meget positiv oplevelse) og atomic pulse(imens jeg trampede rundt på svampe i 1½ time lige foran scenen, og følte jeg havde øjenkontakt med manden hele tiden :))

De mindre gode musikoplevelser var infected mushroom og så 1200 mics der var direkte ynkelige at se på - lortefuck af en afslutningskoncert! :evil: Og så det fakta at kindzadza og astrix var aflyst...

Er den gode og fantastisk levende stemning noget der er gennemgående på alle goa/psy festivaller? Hvilke er anbefalelsesværdige?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dog havde jeg den gode griner over at Chicago stod oppe på scenen og spillede (oppustelig) luftguitar til 1200 mics' guitar-tracks...

Lidt selvironi har aldrig skadet...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Det var godt nok en fed oplevelse. Stemningen var jo helt fantastisk, og omgivelserne kunne ikke være bedre.

Jeg synes 1200 mics var rigtgt fedt, men det handler måske også om at jeg havde røget den bedste optursfed da de startede.
Dog var det med guitaren lidt plat at se på i længden.

Er der nogen der ved hvorfor det var Raja Ram og ikke Posford der DJ'ede Shpongle?
Og er der nogen der kan huske hvem der spillede i stedet for Astrix, kan det passe at de hed Chromosome eller noget i den retning? Jeg var på 2cb da de spillede, og synes det lød helt fantastisk, så ville gerne prøve at høre noget af det i normal tilstand.

Vi ses næste år! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TimeKiller skrev:
Det var godt nok en fed oplevelse. Stemningen var jo helt fantastisk, og omgivelserne kunne ikke være bedre.

Jeg synes 1200 mics var rigtgt fedt, men det handler måske også om at jeg havde røget den bedste optursfed da de startede.
Dog var det med guitaren lidt plat at se på i længden.

Er der nogen der ved hvorfor det var Raja Ram og ikke Posford der DJ'ede Shpongle?
Og er der nogen der kan huske hvem der spillede i stedet for Astrix, kan det passe at de hed Chromosome eller noget i den retning? Jeg var på 2cb da de spillede, og synes det lød helt fantastisk, så ville gerne prøve at høre noget af det i normal tilstand.

Vi ses næste år! :D

LOL - jeg fattede ikke at Chicago spillede luftguitar :D svampe rox 8)
Jeg ved ikke hvad det var, der var galt - lyden var bare helt fucked. Alt for lidt discant og for meget bass, men jeg synes kun at det var et problem til netop denne koncert. Man kunne også se på folk, at de heller ikke syntes at det var optimalt.

Raja ram dj'ede vel fordi han alligevel selv var på programmet 2 gange med sig selv og 1200 mics. Manden er uden tvivl genial - elsker hans stil og kreative input indenfor genren, men han skal sgu holde sig fra pulten - shpongle lød heller ikke specielt godt, han rodede rundt i tempoet op til flere gange osv., men pyt - manden er for sej :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ja, det var netop Chromosome som erstattede Astrix - hvilket passede mig HELT FINT, da jeg ellers ikke havde været oppe ved scenen på daværende tidspunkt! ;)

Den korte forklaring jeg fik, det var simpelthen at Posford ikke gad festivallen... Måske han havde røget lidt for meget tjald - hvem ved - men han har fandeme at dukke op til Sonica, hvis jeg kommer.

Titel:
Junior medlem

Siger bare tak for en fed oplevelse!

Min første festival og så gik den såen! kan ikk være meget bedre jo, det var bare lidt trist at der skulle være så varmt om dagen.

Jeg havde æren af at møde dex, og jeg glemmer ham aldrig, for tog hans autograf med hjem :D

Det eneste jeg har at brokke mig over, var turen i bussen! gør jeg godt nok aldrig mere, tog ALT ALT for lang tid inden jeg var hjemme :evil:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg vil sgu også sige tak til alle.. Var en rigtig fed oplevelse dernede.. Nåede desværre ikke at rende ind i så mange herfra, men tager sgu nok afsted igen næste år :D

Og så synes jeg da ikke 1200 mics var så ringe? (men okay var rimelig lam på det tidspunkt, såe)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Magnum skrev:
Og så synes jeg da ikke 1200 mics var så ringe? (men okay var rimelig lam på det tidspunkt, såe)

Det kan også være, at det bare er mig, der bare har stået et forkert sted - jeg var næsten altid lige bag ved tårnet og så en smule til venstre. Normalt fejlede lyden ikke noget der, men under 1200 mics lød det bare vildt dårligt - det eneste man kunne høre var fløjte, bass og guitar; alt andet forsvandt i et slags sært lydspektrum af bæ

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Så vidt jeg ved er Raja Ram med-producer af Shpongle? Så det kan vel godt give mening at en af parterne var der, hvis den anden var for lam?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Er det bare mig, eller har der ikke på et tidspunkt stået på deres hjemmeside, at det ville være Simon Posford der ville vende shpongle pladerne?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
shinsou skrev:
Sagen er, at jeg desværre fik stjålet et videokamera fra mit telt med en masse gode optagelser på, bla. trips i chill-teltet, klip med venlige personer fra den anden side af jorden, som man næppe møder igen, optagelser fra hovedscenen by night, og generelt også en masse stemningsoptagelser fra 'hovedgaden' osv.

Og en dejlig optagelse med verdens smukkeste kvinde, der nu bliver endnu sværere at opspore :cry:

Men udover det, og narko der ikke virker, så har det været den bedste oplevelse i mit liv.
Jeg mødte vistnok heller ikke nogen herfra, udover min rejsekammerat shinsou, men det laver vi om på næste år.
Tak til alle for god karma, og vi ses næste år ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Er der egentlig nogen der ved om der er kommet billeder op rundt omkring endnu?
Ved at raveplanet.dk har lagt op, men er der andre?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Billeder

Billeder 2

Billeder 3

Billeder 4, donload

10 Videoer, download

11 Videoer, download

Flere videoer, download

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Humøret og vejret kunne jo ikke have været bedre til festival men rent musikalsk synes jeg, at det var temmeligt miserabelt. Jeg ved godt, at det hedder FULLmoON festival og, at jeg derfor udemærket vidste, hvad jeg gik ind til.
For mig at se var Grapes of wrath helt bestemt den fedeste musikoplevelse der, desværre var der intet af interesse rundt omkring det så det var 1½ times velsignelse.
Hvis lineupppet peger i samme retning næste år tager jeg helt sikkert ikke derned, måske en tur til Transylvania Calling vil være aktuel istedet...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vårhus
Endte selv dernede og må erkende, at musikken også formåede at skuffe temmeligt hårdt. Mellem Star Sound Orchestra om fredagen og Sphongle om tirsdagen husker jeg kun en lang, afsindig psy-tramp bas, der nådesløst chikanerede øregangene. Men i det mindste var der mange gode stoffer dernede.
Løb tilfældigt ind i noname, som jeg hilste kort på. I den forbindelse må jeg lige rette en tak til vedkommende; jeg kender dig ikke, men du passerede mig på campingområdet et døgn og halvandet hofman-mærke senere. Jeg var komplet elendig, prøvede på at undslippe det musikalske vanvid, bare for en stund, idet jeg vandrede hvileløst rundt og gemte mig for verden. Jeg kigger op, og der vandrer du med stift blik mod mig, gnider dig under næsen og ligner mest af alt én amfetamin-psykose i strid med sig selv. Det fik mig til at smile og indse, at jeg alligevel ikke var det eneste plagede sind drevet til fornuftens rand af stoffer og gal musik. Der gik et par timer og jeg mandede mig op til en candyflip, der virkeligt reddede resten af min festival fra den sikre undergang. Kunne ikke have sagt "fuck nu sindssygen" uden mindet om din hjemsøgte positur, så endnu engang et stort tak.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hej!

Jeg var også til Fullmoon. Ved ikke om i har set mig dernede. Jeg er høj sort håret og skæv 24/7 :).

Mig og min ven var også med i rave planet bussen.

Det var for vildt dernede! Nedtur jeg brugte alle mine penge på Mdma og cola de 2 første dage :/.. Jeg glæder mig så vildt til næste år!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]