Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DXM Bummert
Hey..!
Jeg har nu brugt dxm i længere tid uden nogle problemer indtil i går..
Og jeg er nervøs for hvad der er sket derfor spørger jeg til råds herinde.
Jeg har besøgt det første og anden plateau flere gange, og her på det sidste har jeg prøvet det tredje plateau et par gange, men så skete det at i går at jeg tog et fjerde plateau trip som var meget ubehageligt, og det har givet mig et (mangel på bedre udtryk) tryk i hovedet, og det er nu mere end 24 timer jeg indtog dexofan pillerne.

Det tryk i hovedet føles som der hele tiden sidder et par kilo og skubber ind på min hjerne skald, altså en hovedpine men ikke en hovedpine..

Er der nogle som ved hvad det kan skyldes ? Please...
Jeg har fået zoloft i noget tid nu, så kan det være en bivirkning af seretonin syndrom jeg oplever nu?

Det skal siges jeg ikke har sovet endnu og kan stadigvæk ikke sove da det holder mig vågen samtidig med "strobe effekten".. og at jeg har læst hele "The dxm faq" igennem på erowid uden svar på mit spørgsmål :(

Tak for jeres svar..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Efter min 600mg dxm-tur, havde jeg også en trykkende fornemmelse (en slags udvidede dxm-tømmermænd) i 3-4 dage efter. Jeg tror det er helt normalt når man har brugt så høje doser. Slap af, vær rar mod din krop, så skal den nok ku' gi' dig mange mange års glæde.

Det lyder meget plausibelt at det i hvert fald er forstærket af dit indtag af andre serotoninagenter. Hvorfor indtog du egentlig DXM så, spørger jeg nysgerrigt?

Titel:
jaa.. xh0r63..
Jeg kan ikke komme med noget kløgtigt svar på hvorfor jeg gjorde det, men mit svar er at jeg ville være påvirket og det var det eneste jeg kunne komme til. Efter den her episode er det også slut med dxm for mig, for det var sku overkanten..

Jeg har læst lidt mere på psychedelia trip rapporter om dxm, og fundet ud af det måske var et stort plateau 4, selvom det var første gang jeg nåede der op og jeg ikke rigtig forstår at springet var så stort..
Vil være ærlig selvom det lyder sindsygt i nogles øre.. :o
Mine tredje plateaur forekommer på 40 piller (1400mg) og har syntes de var enormt fede og selvom jeg kunne mærke det var intenst synes jeg ikke det tog så hård på mig.. Så skulle jeg jo lige prøve et 4 plateau trip så tænkte 50 piller (1500mg) er det der skal til, det var det også og lidt meget mere...

Tak for dit svar.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Uf, jeg kan desværre nikke genkendende til dine rationaler for at æde det. Nå, heldigvis kan man finde psy og blive lidt klogere :)

Hvordan gårt det forresten i dag?

Titel:
tja.. sådan er vi nogle der er hehe :oops:

Det gik dårligere i dag da jeg vågnede, men jeg har fået noget medicin som hjælper mig, og jeg fandt ud af at det var serotonin syndrom jeg havde fået.. Har fået noget vandladende, benzodiapin og carvedilol hexal, som har taget en del af trykket. Det blev jeg nød til, mit blod tryk var helt oppe på 175 og en puls på 103.. og ikke nok med det var jeg brand varm, og det her hede vejr hjalp heller ikke lige så meget..
Tak for hjælpen xh0r63, det fik mig kølet lidt ned i nat, og jeg er blevet lidt dummere og meget klogere hehe :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det er almindeligt kendt at DXM giver en trykken for hovedet, i mere eller mindre grad. Normalt bliver trykket større når dosen øges. Husk at drikke vand under trippet, DXM sætter thermostaten ud af spillet på lidt samme måde som ecstasy, og kroppen bliver hurtigere varm og svedig, og man mister en del vand.
Jeg er altid ret udtørret, og lige meget hvor meget vand jeg drikker er jeg stadigvæk lidt tør

Har aldrig fået så voldsom trykken for hovedet, udover da jeg blandede 600mg dxm med 2 x ecstasy (1 mitzu og 1 orange armani) hvilket jeg VIL FRARÅDE alle på samme måde som jeg fraråder kørsel med 200km/t på Strøget... Virkelig ubehageligt

Håber du har fået det bedre, og hvis du skal bruge DXM, så tag en lidt mindre dosis, 4. pl. er sku ret højt, normalt kan jeg ikke gå lige ved en svag 3. plateau ;)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Kunne godt tænkte mig at høre lidt nærmere omkring selve trippet, gæst? Hvis du har mod, og lyst til at fortælle om det.. Er sq noget af en dose du der har fået dig.. Jeg har aldrig været over 20 piller, og tør faktisk ikke gå højere..
- kalle

Titel:
Jo det har jeg da mod på, skriver det i aften, skal i biffen og se Råzone nu, har hørt du skulle være rigtig god :)

Titel:
Min DXM rapport!

Jeg vil fortælle lidt om mine forskellige oplevelser på DXM.

Først og fremmest vil jeg sige at erowids chart på hvad er en stærk dosis passer ikke på min kæreste og jeg, 600mg (20 piller) giver os bare et rart buzz, hvor vi stadig har kunne virke normale over for andre, lysten til at snakke med folk, griner, smiler mere og blevet mere energiske.

Jeg skal først op på de 1200mg (40 piller) før jeg oplever et 3 pl.
De gange jeg har været der har det kun været dejlige oplevelser, nogle eksempler kan være: når jeg lukkede øjnene har jeg følt min krop blev strukket ud som en lang elastik og det blev den ved og ved med, og det var en skøn oplevelse i kroppen, eller min krop blev løftet op i luften og det gav en kilden i maven som hvis man er i en hurtig elevator på vej opad, har også haft en oplevelse af at køre rundt på en slæde eller at min krop blev delt i to stykker, hvilket egentlig ikke var ubehageligt, selvom det måske lyder til det.
I de situationer har jeg altid været bevidst om at jeg har kunne åbne øjnene også var jeg tilbage i min seng.

Min oplevelse på 1500mg (50 piller) var klart kraftigere, den lille forskel i dosis gjorde det hele for mig.

Der er sikkert sket en masse mere end det jeg kan huske såh..
Men det startede med at jeg cyklede hen til min kæreste en stor time efter jeg havde indtaget mit trip, og det var nok et held at jeg ikke tog lidt senere afsted, for da jeg kom ind af døren gik der ikke mere end 10 minutter også skulle jeg bare ligge ned. Fra der af og 7-8 timer frem blev der revet en masse glemte og halv glemte ting fra min barndom op (skal lige siges jeg har haft en dårlig opvækst), som virkede meget skræmmende på mig, helt tilbage fra jeg var 7 måneder gammel til jeg var 7-8 år (og har checket op på de ting med min ene forældre, at det var sandt de ting jeg huskede igen). I de tidsrum prøvede min kæreste at snakke til mig, men jeg var meget svær at komme ind på, og jeg resonerede nogle gange slet ikke, og når jeg kunne svare på hendes spørgsmål var det somregel hvis det var en basal ting som er du tørstig, eller vil du havde noget at spise, men hvis det var et spørgsmål angående hvordan jeg havde det eller hvad jeg så, fik hun ikke noget svar. Da der var gået de 7-8 timer begyndte mit trip at tænde af efterhånden og jeg tud brølede i en halv time, uden at vide hvorfor jeg græd (men nu hvor jeg kan huske dele af trippet ved jeg at det var pga. det jeg genoplevede i min barndom), jeg begyndte så efterhånden at slappe af og blev kørt hjem til mig selv af en ven, hvor jeg fik lagt mig ned og hørt noget stille og roligt musik.

Så kom den der trykkende fornemmelse i mit hoved som var pga. serotonin chokket, og resten af den historie kender i.

Min konklution er at ud over man skal passe på med SSRI og dexofan skal man sku også være klar til at se sin fortid i øjnene. Selvom det var helt uventet for mig at jeg ville få sådan en oplevelse er jeg glad for det, for der kom nogle ting frem om mig selv som jeg havde fortrængt som jeg nu kan få bearbejdret.

Håber i kan bruge min information til noget fornuftigt.
Tak fra mig.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holbæk
Anonymous skrev:
Min DXM rapport!

Jeg vil fortælle lidt om mine forskellige oplevelser på DXM.

Først og fremmest vil jeg sige at erowids chart på hvad er en stærk dosis passer ikke på min kæreste og jeg, 600mg (20 piller) giver os bare et rart buzz, hvor vi stadig har kunne virke normale over for andre, lysten til at snakke med folk, griner, smiler mere og blevet mere energiske.

Jeg skal først op på de 1200mg (40 piller) før jeg oplever et 3 pl.
De gange jeg har været der har det kun været dejlige oplevelser, nogle eksempler kan være: når jeg lukkede øjnene har jeg følt min krop blev strukket ud som en lang elastik og det blev den ved og ved med, og det var en skøn oplevelse i kroppen, eller min krop blev løftet op i luften og det gav en kilden i maven som hvis man er i en hurtig elevator på vej opad, har også haft en oplevelse af at køre rundt på en slæde eller at min krop blev delt i to stykker, hvilket egentlig ikke var ubehageligt, selvom det måske lyder til det.
I de situationer har jeg altid været bevidst om at jeg har kunne åbne øjnene også var jeg tilbage i min seng.

Min oplevelse på 1500mg (50 piller) var klart kraftigere, den lille forskel i dosis gjorde det hele for mig.

Der er sikkert sket en masse mere end det jeg kan huske såh..
Men det startede med at jeg cyklede hen til min kæreste en stor time efter jeg havde indtaget mit trip, og det var nok et held at jeg ikke tog lidt senere afsted, for da jeg kom ind af døren gik der ikke mere end 10 minutter også skulle jeg bare ligge ned. Fra der af og 7-8 timer frem blev der revet en masse glemte og halv glemte ting fra min barndom op (skal lige siges jeg har haft en dårlig opvækst), som virkede meget skræmmende på mig, helt tilbage fra jeg var 7 måneder gammel til jeg var 7-8 år (og har checket op på de ting med min ene forældre, at det var sandt de ting jeg huskede igen). I de tidsrum prøvede min kæreste at snakke til mig, men jeg var meget svær at komme ind på, og jeg resonerede nogle gange slet ikke, og når jeg kunne svare på hendes spørgsmål var det somregel hvis det var en basal ting som er du tørstig, eller vil du havde noget at spise, men hvis det var et spørgsmål angående hvordan jeg havde det eller hvad jeg så, fik hun ikke noget svar. Da der var gået de 7-8 timer begyndte mit trip at tænde af efterhånden og jeg tud brølede i en halv time, uden at vide hvorfor jeg græd (men nu hvor jeg kan huske dele af trippet ved jeg at det var pga. det jeg genoplevede i min barndom), jeg begyndte så efterhånden at slappe af og blev kørt hjem til mig selv af en ven, hvor jeg fik lagt mig ned og hørt noget stille og roligt musik.

Så kom den der trykkende fornemmelse i mit hoved som var pga. serotonin chokket, og resten af den historie kender i.

Min konklution er at ud over man skal passe på med SSRI og dexofan skal man sku også være klar til at se sin fortid i øjnene. Selvom det var helt uventet for mig at jeg ville få sådan en oplevelse er jeg glad for det, for der kom nogle ting frem om mig selv som jeg havde fortrængt som jeg nu kan få bearbejdret.

Håber i kan bruge min information til noget fornuftigt.
Tak fra mig.

Hey.

Har selv været ret hooked på dex... Skulle ihvertfald have 20 hver morgen, for bare at kunne snakke med folk. (Du kender selvfølgelig dexer-følelsen, man ikke kan fungere uden?) Jeg skulle have 60 (3 pk) + 1 vin og 6 øl, før jeg var blæst...
Nytårsaften til 05 indtog jeg 5 pk (200 piller) i løbet af 3 dage -lyder måske ikke af så meget igen, men jeg kunne ikke sove, og holdte den derfor bare kørene, med både sprut, fede og andre piller...
Hen af morgenen til 1 jan. var jeg helt gone (kan huske svagt derfra)
2 af mine venner, ville på deres egen (blæste) måde overbevise mig om at jeg tog aaaalt for mange dex i hverdagen (boede sammen med dem nærmest).

De valgte så en metode som freakede mig totalt ud;
En twisted form for psykiskterror... De spurtge mig om en masse ting (ting hverken jeg eller de husker), og det endte med at X sagde ''CC, kunne du ikke tænke dig at hoppe ud fra et højhus'' jeg nikkede bare glad og dumt, grinte... derefter rejste jeg mig omgående og skred ud for at lede efter et højhus haha... de var for blæste, og havde selv lige glemt hvad de havde gang i... så jeg kom tilbage 3 timer efter (havde ædt flere piller og lavede et indbrud og stjålet en badebold fra et børneværelse -twisted)

jeg var ligeså gone... og på dét tidspunkt var de ved at cleane up, og blev ret noia over mig... jeg ville bare finde et højhus, for jeg kunne mærke den trykkede stemning der var og at de snakkede om mig (hvilket de også gjorde, men ikke kun negativt -de ville hjælpe),
og troede de bare ville have mig til at begå selvmord fordi jeg var så nederen og blabla... jeg sagde ikke på noget tidspunkt hvad der foregik i bøtten på mig, og de havde begge glemt hvad de havde sagt til mig...

Nå, men det endte med at de sømmede vinduet i køkkenet fast og at der sat 2 folk i gangen og foran døren...
jeg havde allerede aftalt med min farmor at jeg skulle over til hende, for jeg havde ringet og fortalt hende at de havde forsøgt at få mig til at springe... Hun troede mig jo (hun ved hvilke folk jeg gik sammen med).

well...
der skete en masse, men det endte med at jeg blev indlagt på den lukkede fordi jeg sad og slog migselv i hovedet og troede alle var så trætte af mig og ville have mig til at begå selvmord...

jeg har snakket med de 2, der var der den aften. den ene husker stadig intet, men har fået en stor undskyldning fra den anden...

Har prøvet alle stadier på dex... og det er nu stadig mit fortrukne trip... Har aldrig (og vil aldrig) rørt (røre) psykedeliske drugs pga alle de skelletter i skabet jeg har... Dex kan jeg dog overkomme heh.... men går nu med tanken om at prøve svampe... bare én gang inden jeg skal ''ind''... der er jo en hel verden jeg er gået glip af .... har taget stort set alt andet nemlig...

nå jeg skal i bad.... nye varer på bordet om lidt :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Bump.... Et øjebliks overreageret vrede... :oops:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er kun én slags Dex der er god for dig... og han sidder lige her! ;)

:lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Dextrose skrev:
Der er kun én slags Dex der er god for dig... og han sidder lige her! ;)

:lol:

adr :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]