Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
"
GHB should never be mixed with alcohol, opiates, antibiotics, or anything else except benzodiazepines, Amineptine, or Fluvoxamine "

det lyder det som en dårlig anbefaling i min verden

Titel:
Jaja gør hvad du vil, hvis du ikke vil høre så lad vær. Men det er stadig respektløst at blande stoffer inde for den klasse, og det er sådan det går galt - når man ikke har respekt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Syn|tese skrev:
Men ham her som hang ud med ghb-opfinderen anbefaler altså stadig ghb tre gange om ugen, sammen med lidt benzo :twisted: :
http://www.biopsychiatry.com/ghb/authentic.html

http://www.biopsychiatry.com virker altså til at være en noget tvivlsom kilde. F.eks. har jeg set eksempler nok på at det ikke holder når han f.eks. skriver:
Citat:
GHB is a self-limiting medicine, which means that you discover by yourself when it is time to stop medication.

Og det er da også nogen RET subjektive sætninger som dukker op ind imellem:
Citat:
Subjectively speaking 2.5g of GHB ia equivalent to 200mg of MDMA.

Kort sagt synes jeg at forfatteren virker LIDT for forblændet af GHB's fortræffeligheder til at se de negative/farlige sider ved stoffet.
Tilbage til topic, så ville jeg nok ikke blande GHB med benzodiazepiner. Det kan muligvis gøres sikkert i velkontrollerede terapeutiske doser - men jeg tror det er de færreste herinde som bruger stofferne på den måde. Dosis-/responskurven for GHB er så skarp at der skal blot en lille smule synergistisk virkning med noget andet til, for at man går fra en passende effekt, til hvor det er ubehageligt eller medfører blackout.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Enig. Han virker lidt naiv i den henseende, men jeg må stadig insistere på at det HR-mæssigt ikke er smart at udbrede den opfattelse at de forskellige downer-komboer er ca. lige farlige. Det kunne lede folk til at prøve ghb-alkohol, hvad jeg vil fraråde kraftigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Trip skrev:
er det farligt at blande valium og GHB?

tog ca 15 ml GHB og dyppede fingeren i lidt valium igår, og da en af drengene bagefter så sagde at det kunne være farligt blev jeg lidt nervøs..
det var på ingen måde ubehageligt men ville lige høre fra nogen der måske vidste hvad de snakkede om..!

Ja helt sikkert.Værre ville rene Barbiturater som Fenemal,Nembutal osv være som blandemiddel,men da de fleste Barbs ER blevet forbudt herhjemme,er de ikke den store fare her mere.
Benzoer er faktisk ret svære at slå sig selv ihjel med (dette sagt uden at du racer ud og prøver grænser af).Men når en substans som GHB er inde i billedet,er det anderledes.
De fleste kan aldrig være sikre på HVOR stærk en blanding GHB vil være.Hvis det er en man kender osv,er der sikkert det han siger,men Murphys lov spøger.. 8)

I de sidste 10 år,har de 2 nærdøds tilfælde jeg har været blandet ind i/ været tæt på,været med GHB begge gange.Det lader til at grænsen mellem lige tilpas,og for meget,tilsyneladende er ret snæver med GHB.
Og med alkohol er det sq mere held end forstand hvis man slipper med en hovedpine .Den kombo er dødsenfarlig.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: _LSD_Heaven_
jeg ved ikke hvorfor snakken pludselig blev ledt hen på ghb og alkohol, jeg spurgte om valium.
bid mærke i at jeg jo allerede prøvet kombo´en da jeg skrev indlægget og havde en fed effekt,
men tak til de af jer som kom med et seriøst svar på mit spørgsmål istedet for at være kort for hovedet og fyre en masse lort af for at virke klog,

Titel:
Dedikeret medlem

Jamen tak for rosen da!

Jeg tror at konsensus er at det IKKE er en god ide at blande GHB med såvel valium som alkohol. Så lad hellere være...

Husk også at det tager lang tid for benzodiazepiner som Valium at komme ud af kroppen.
Mange dødsfald sker ikke fordi ting bliver taget sammen, men f.eks hvis du har taget benzoer en uge i træk, og så beslutter dig for at tage en ordentlig røvfuld morfin, kodein, eller whatever.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Gælder det også nitrazepam?

- benzodiazepiner og nitrazepam virker næsten ens på mig. Jeg er vild med nitrazepam sammen med tramadol eller kratom.

Altså er nitrazepam lige så "farlige" i forbindelsae med GBH/GBL eller fare for opiat OD efter en uges brug?

Titel:
Dedikeret medlem

JA!!!

Angående længere tids brug, så prøv at tjekke benzoens halveringstid (Google det, det er let at finde) Nogen benzodiazepiner (som valium) er i kroppen i lang tid, mens andre er helt ude efter en enkelt dag eller to...

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Okey - Grunden til jeg holder mig til nitrazepam er netop, at de føles hurtiger ude af kroppen end benzodiazepiner.

Så forskellen på benzodiazepiner og nitrazepam er tiden de er i kroppen, men ikke deres virke måde?

Der skrives at folk der skal afvendes benzodiazepiner skal over på nitrazepam som en del af afvendningen.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: west of Bat Country
Undskyld jeg leder tråden hen på GHB / Alkohold igen, men jeg er ret ny inden for det med GHB og jeg har haft de bedste erfaringer med at tage 1-2g ghb og så drikke en enkelt øl.

Jeg syntes simpelthen jeg får en for svag virkning ud af GHB'en alene.
Kan i evt. komme med nogen links til hvor virkningen af ghb + alkohol er beskrevet? For så vidt jeg kan læse her lyder det godt nok dødsensfarligt og som noget jeg ikke har lyst til at fortsætte med...

Har ellers syntes at comboen med en smule ghb og en smule alkohol (en øl er jo ikke noget vildt) har virket fortræffeligt...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Troll skrev:
Okey - Grunden til jeg holder mig til nitrazepam er netop, at de føles hurtiger ude af kroppen end benzodiazepiner.

Så forskellen på benzodiazepiner og nitrazepam er tiden de er i kroppen, men ikke deres virke måde?

Der skrives at folk der skal afvendes benzodiazepiner skal over på nitrazepam som en del af afvendningen.

Nitrazepam er da et benzodiazepin med relativ kort plasma halveringstid mig bekendt...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
ThirdEyeFlood skrev:
Troll skrev:

Nitrazepam er da et benzodiazepin med relativ kort plasma halveringstid mig bekendt...

Praecis...Nitrazepam er et benzodiazepin.

Jesus christ, er det her narkoens ABC vi er igang med at udforske?!

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Psyko skrev:
Jesus christ, er det her narkoens ABC vi er igang med at udforske?!
-Psyko

Pffft, ungdommen nu til dags! Da jeg begyndte at kranke den, var der skam ikke noget der hed psychedelia.dk... Næh nej, vi skulle SELV ud på nettet og google drugs...(Det hed det godt nok ikke dengang, men det er en anden historie)

ANYWAYS: Jeg vil vove at påstå at man skal holde sig fra at kombinere downers og downers.
De fleste dødsfald der sker, sker netop fordi en eller anden skulle prøve at tage sin kodein sammen med et benzodiazepin, eller tage GHB med en røvfuld valium eller bajere. Det er iøvrigt sådan at GHB fik sit ry som dræberstof.

Hvis man er dumdristig nok, og kom ikke og sig at du ikke blev advaret, så læg meeeget stille og roligt ud. Hvis du vil kombinere GHB med benzoer, så husk at tjekke hvilken benzo det er du leger med, og hvor lang tid den bliver i din krop. Halveringstiden for diazepam (Valium) er for eksempel helt op til 200 timer. Hvis du tager noget hver dag, får du mere og mere i kroppen hele tiden.
Nitrazepam er også deropad. Halveringstiden er op til to dage.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
pHarmacy skrev:
Undskyld jeg leder tråden hen på GHB / Alkohold igen, men jeg er ret ny inden for det med GHB og jeg har haft de bedste erfaringer med at tage 1-2g ghb og så drikke en enkelt øl.

Jeg syntes simpelthen jeg får en for svag virkning ud af GHB'en alene.
Kan i evt. komme med nogen links til hvor virkningen af ghb + alkohol er beskrevet? For så vidt jeg kan læse her lyder det godt nok dødsensfarligt og som noget jeg ikke har lyst til at fortsætte med...

Har ellers syntes at comboen med en smule ghb og en smule alkohol (en øl er jo ikke noget vildt) har virket fortræffeligt...

Har du prøvet med større doser GHB? At finde din egen grænse. Du kan gradvist stille og roligt forøge din dosis (selvf. ikk' inden for så kort tid, at der er toleranse), indtil du får en lille sjat for meget og bliver smådårlig. Så ved du, at du ligger lidt under den dosis. Fx skal jeg have 13-14 ml for at blive dejligt påvirket, mens 15-16 ml gør mig så svimmel, at jeg bliver halvdårlig. Nu kan jeg så ikk' huske, om koncentrationen er 1g/5ml eller 1,5g/5 ml... men 10 ml kan jeg knap nok mærke.

Hvis du virkelig bare ikk' føler, at GHB-rusen er kraftig nok, så må det vel være sådan. Det er jo heller ikke den mest voldsomme rus.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Minimal skrev:
Fx skal jeg have 13-14 ml for at blive dejligt påvirket, mens 15-16 ml gør mig så svimmel, at jeg bliver halvdårlig. Nu kan jeg så ikk' huske, om koncentrationen er 1g/5ml eller 1,5g/5 ml... men 10 ml kan jeg knap nok mærke.

Så er koncentrationen nok 1g/5m da de effekter du beskriver minder om lige under og over 3 grams-dosen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg havde selv et uheld her for 1½ måneds tid siden, dog var dette med en sammenlagt dose GBL på omkring 8-14 ml, 2 mitshubitsi e-piller og alkohol i stride strømme.

Jeg gik ud fra at der ville være en form for faresignal der sagde okay nu har jeg fået nok. Men da de endelig kom var det allerede forsent. Først kom trætheden, så disorienteringen, så kvalmen og til sidst bevidstløsheden. Endte med at jeg var bevidstløs i 20 min. hvor jeg savlede, havde åndedrætsproblemer, næsten ingen puls og vendte det hvide ud af øjnene. Pludselig, bang, vågner jeg op og har det helt fint totalt uvidende om hvad der var foregået og hvorfor mine venner havde bestilt en ambulance, som ud over det var ved at tvangsindlægge mig :x

Undskyld for OT men det jeg vil frem til er at du bør passe på, da det netop, i hvert falde for mig, er svært at mærke hvornår man har fået nok/for meget. Jeg havde det sq fint nok, blev bare lidt træt og pludselig vågner man op igen og finder ud af at man har været gone i næsten en halv time. Når man først når til den coma-agtige tilstand så er der er ikke langt før det bliver farligt. Pas på :wink:

Senest rettet af Entheo 11 jul 2006 18:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

@Entheo: Det er nok ikke det smarteste at skrive om hvad du har købt af stoffer på en offentligt internetboard.
Men det er selvfølgelig dit valg. :)

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Whoops my bad.. Troede ellers ikke GBL var ulovligt?

Tak sha de ha' :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg ved ikke helt hvordan politiet behandler dig hvis du har GBL på dig, men jeg mener at have hørt at de behandler det som GHB i mange tilfælde hvis de mener at GBL'en er til at indtage eller konvertere til GHB.
Og hvis man poster om noget i den stil herinde skal de nok være sikre i deres sag om hvad det er til. :wink:

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]