Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kolding, Danmark
Hey folkens..

Lige nu går min krop amok, har ikke oplevet dette før og er derfor usikker på om det er farligt eller ej.

Inden for de sidste 16 timer har jeg indtaget følgende:

*2 x therma power (svarer til 48mg efedrin + 400mg koffein)
*ca 12 øl
*lidt over 3/4 g amf

Det der sker er:

milde mavekramper, arme og ben får "stød/kriblen" ligesom man kan få i hovedbunden når man indtager efedrin. har haft kortvarige stikken i både højre og venstre side af brystet, er dog næsten væk nu. Og lige så snart jeg bruger kroppen en smule forsvinder den kriblen midlertidigt mens jeg bevæger legemsdelene. Desuden spænder nogle af mine muskler som havde jeg bevæget mig helt vildt og er trætte. Det sidste med musklerne har jeg oplevet et par få gange før så det er ikke så slemt. Har været vågen små 20 timer.

Det er ubehageligt, men vil i mene det er farligt?

Titel:
Medlem

Det er bevæget sig videre til kinderne nu, det føles på en gang lidt skræmmende og alligevel betagende. :S

Titel:
Admin
Brugeravatar

En god hovedregel er altid at lade være med at blande stimulanter. Ihvertfald sådan noget som amf+efedrin. Bare hold dig til det en af delene, det er rigeligt til at holde den kørende. Jeg synes det lyder som lidt for mange stimulanter og for meget til sammen. Prøv at tage mindre næste gang og hold dig til een af tingene :)

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Yir... gør jeg os... det var fandme sygt, snakkede med min læge fordi jeg fik smerter, da jeg troede der var noget galt plus det med den der kriblen...

Den kriblen var pænt syg, den væltede ind over mig og kæmpede sig vej gennem kroppen, hænder, ben og ansigt kriblede helt vild.

Det var både skræmmende og fascinerende...

Titel:
Medlem

Det med stikken i brystet det er du selv ude om når du indtager Amf og efedrin, har også selv oplevet det, havde du ikke også nogle utrolig tunge hjerte slag? Men tilbage til tropic, jeg er af den klare overbevisning at det absolut ikke er sundt at tage efedrin selv i mellem doser. og da sletter ikke når man blander det med amf. Jeg kørte selv den kombo en aften/nat/morgen og da jeg kom hjem og skulle til at sove. holdte jeg min vågen med vilje fordi at jeg var direkte bange for at mit hjerte skulle gå i stå imens jeg sov.
Dette er yderst ubehaligt, og kan umuligt være sundt. pas på jer selv der ude.

Mvh Tom.

Titel:
Medlem

Har ikke dårlige erfaringer med efedrin. Men komboen af efe og amfe er skod.... Jeg sidder her, er træt, og stadig lysvågen... Kommer ikke i nærheden af at sove ..

Men så kan jeg fucking lære det.. Hahaha :D

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Var det ikke dig der lavede et topic med at du havde det ekstremt dårligt efter en amf+øl tur?

Hvorfor så blive ved?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kan godt nikke genkendende til de symptomer efter en øl + amf tur - mad.

Titel:
Medlem

Niks... Har det altid nogenlunde fint efter en øl+amf tur, dog gør jeg altid det at jeg køber 1½ cola og nogle chips, for at blive tørstig og så drikke den 1½ så jeg får noget sukker i kroppen, det virker hver gang for mig.... Desuden plejer jeg også at sove 4 timer efter sådan en bytur, herligt :p

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]