Dextrose skrev:
Cerebrel-cortex skrev:
Dextrose -Jeg har sgu aldrig kaldt dem for dxm... Bare dex... har jo aldrig prøvet udtræk fra dem
*klap klap* flot at du har styret min skriftstr
-BTW har du så taget mange dex, eller hvad?
DXM er en forkortelse for Dextromethorphan, som er det aktive stof i Dexofan.
Og nej, jeg har aldrig haft interesse i at indtage et substans som jeg stort set kun har hørt dårlige ting om.
Hvis jeg vil være dissocieret, så bliver det med Ketamin!
Og ja, *klap klap* jeg har ændret din skriftstørrelse, og jeg har mange andre tricks i ærmet, så prøv lige at drosle lidt ned for din "her kommer jeg"-attitude, og få dig en fornemmelse af vores netikette her på boardet.
Vi er ret glade for dokumenterede referencer, men personlig erfaring er absolut slet heller ikke at kimse af.
Cerebrel-cortex skrev:
Imp skrev:
Der er ikke amf i en "speedball". Det er blot betegnelsen for en blanding af kokain og heroin.
Det hedder da bare en ball!!!
Nej, det gør ej, det hedder en speedball...
http://en.wikipedia.org/wiki/Speedball_(drug)
Yea' yea'...
Jeg har ingen ''her kommer jeg'' attitude, men det er snarrer jer som er for fintfølene, eller fornemme -jeg skriver som jeg snakker. Sådan er det!
Og jeg gider da ikke klikke ind på en (internet)side for at se hvad det hedder eller ikke hedder -jeg synes det er fuldstændigt latterligt at I går SÅ meget op i hvem der er klogest og kan flest formler og fine ord herinde.
men hey, jeg kender syrehoveder, sådan er I bare. I deal with it! Så I må fandme også tage jer af at jeg er et lalleglad ''amf-hovede'' (ha ha).
Og ja, jeg fyrer en masse pis af, og I falder i hullet HVER gang *G*
Okey, og hvorfor hedder du så noget med Dex??
Hehe, du ville liiige ud med hvad forkortelsen var, hva'? *LOL*
Smarte, den står på bagsiden af pakken, enhver idiot ved det, så på det område kom du ikke til at virke smarterer, eller noget...
Årh yeah, farver baby... ha ha...