Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej, jeg hørte fra en bekendt herinde fra at der er én der døde ved en psytrancefest her i Århus i lørdags? Han sagde de fandt ham liggende livløs og kørte ham væk og senere fik folk at vide at han var død.
Det gør mig virkelig ondt at høre. Er der nogen herindefra der var der og oplevede det og som kan bekræftige det?

Titel:
Admin
Brugeravatar

:shock: Så blir man lige pludselig lettet over at man kun havde energi til at være der om fredagen. Meget sørgelig sag :(

-Jimmy Carter

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg har hørt fra en fyr der var der hele weekenden, at de holdt fest til sent søndag og at festen ikke stoppede fordi der var en fyr, der lagde sig til at dø. Rygter??

Titel:
Medlem

Hmmm!
Det ville være rart med en af/bekræftning af dette...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
Jeg har hørt fra en fyr der var der hele weekenden, at de holdt fest til sent søndag og at festen ikke stoppede fordi der var en fyr, der lagde sig til at dø. Rygter??

Festen stoppede heller ikke, de pausede den kun for at meddele at én var død.

Titel:
Site Admin

Gaia skrev:
noname skrev:

Det skal pressen nok få til at se pænt ud... Jeg kan lige se overskrifterne for mig!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Gaia skrev:

Så den er god nok?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KenIshii skrev:
Gaia skrev:
noname skrev:

Det skal pressen nok få til at se pænt ud... Jeg kan lige se overskrifterne for mig!

Der har jo altid været nogen der har ødelagt det for de andre ved hensynsløs brug af stoffer.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jup, en dude døde, angiveligtvis af heroin OD, eller ecstacy bras... Jeg var dernede og se til festen om natten, da jeg alligevel var i skoven, men sad for det meste ved en lejr hos nogle folk jeg kender der havde en lejr lige i nærheden af festen, det så ret fredeligt ud, og det så ud som om folk bare hyggede og slappede af.
Og dagen efter sad jeg og snakkede med nogle fra den lejr der igen, som fortalte at en var død.
En halv times pause med musikken, så et rigtig cheesy farvel nummer, og så igang igen.
Jaja, shit happens...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
damn..... damn.... damn....

jeg hader sådan noget... det er så træls...

Titel:
Medlem

Ringo Gringo skrev:
damn..... damn.... damn....

jeg hader sådan noget... det er så træls...

Helt enig!
Nu da det står klart for mig at dette rent faktisk har fundet sted, så kan jeg kun forbande og hade denne begivenhed.

Det er aldrig ønskværdigt at folk ligger sig ned og dør....
Det er formodentlig første gang det er sket på dette sted...
Det er en af de meget få gange det er sket til en fest i Århus.
Jeg håber at vedkommende fik en god overfart til den anden side, hvem/hvor det end måtte være...
Jeg håber det aldrig sker igen!
Jeg håber det var hans egen skyld...
Jeg mister appetiten og lysten til trance og mennesker når den slags sker.

Jeg er vil meget gerne høre fra nogle der ved noget mere eks. hvilket narko, hvor meget, hvorfor, hvorfra whatever... Alt der kan hjælpe med til at dette ikke gentager sig.... pm mig om i hellere vil det...

ARRRRRRRRRRGH! FUCK!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Minder lidt om voxhall for et par år siden.. pff

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Og det er selvfølgelig trist for den uheldige sjæl som OD'ede

Titel:
Junior medlem

Mig og nogle venner var til festen sidst på natten da vi pludselig fik af vide at en person fra var død. Det kom godt nok som et chok for os, også fordi ingen af os havde bemærket noget usædvanligt derude.
Det slog virkelig pusten af os alle sammen.. Det er sgu ret ubehageligt at pludselig at få af vide der lige er en der er død til en stille og rolig fest hvor man bare har siddet og hygget sig og nydt den fede atmosfærde. Det meste af den gode stemning forsvandt også lige efter folk fik det af vide.
Tilsyneladende lå manden, som var mellem 25-30 år gammel, på dansegulvet i (meget?) lang tid, hvor folk åbenbart bare troede han sov :?: Og vi fik af vide at hans venner bare var kørt fra stedet en time før :shock:
Da han endelig blev "fundet", kørte gutten der havde fundet ham, ham ind mod hospitalet hvor de blev mødt af en lægeambulance som tog over derfra.. en halv time efter blev gutten ringet op og fik af vide at manden var død.
Ved 6-7 tiden kom der så pludselig 4 politibetjente gående hen til festen og begyndte kort tid efter at afmærke hele festområdet med politibånd. Derefter syntes vi ikke længere der rigtig var nogen grund til at blive der, så vi smuttede stille og roligt hjemad..

Jeg har så senere hørt at manden døde af en hjerneblødning pga amfetamin.. det kommer tilsyneladene fra en pige jeg kender som kendte ham, men jeg har ikke snakket med hende endnu, så det er altså bare hvad jeg har hørt..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Æv, det er sgu pisseærgerligt, at den slags skal ske. Hvordan i alverden kan det være, at folk til et stille og roligt arrangement ikke opdager, at der ligger en fyr og ODer midt på dansegulvet.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Usmageligt at folk fortsætter festen efter et dødsfald.

Alle jer der var til den fest og fortsatte den; I er satme nogen lowlife tabere.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Tjah, det kan man vel godt sige..
Mener du så også, at Roskilde Festivalen skullevære lukket det år de mennesker døde?

Hvis fest-arrangørene ikke kendte manden kunne de vel bare feste videre, med alle dem der ikke havde noget forhold til vedkommende...
Ikke, at jeg selv ville have gjort det, tror jeg, men kan nu også godt forstå beslutningen. Den er lidt svær... Men ham der døde vidste vel hvad han legede med, han var uansvarlig, og døde, hvorfor skulle alle andre straffes for det? Jeg håber folk lærer at tage ansvar for egen krop og sind, så vi kan feste i et, forholdsvist, trygt miljø, med glade mennesker, uden at skulle frygte at finde en død i busken.

Edit: Det jeg finder mest usmageligt er, at hans venner bare smuttede uden at tjekke til manden, hvis han havde lagt der i lang tid. Men selvf. det kan da også være, at han blev spurgt om han ville med hjem, men ikke gad fordi han ville maxe... Og maxe gjorde han!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Nej for festen var jo slet ikke i samme størrelse som roskilde, det mener jeg er noget andet.

Han behøver vel ikke at have været mere uansvarlig end de andre for at dø?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Sandt nok.. Forskellige størrelser, men er princippet ikke lidt det sammen? Arrangørene kendte ham ikke, og havde sikkert ikke noget fohold til ham. Og folk valgte at blive og feste. Hvor går grænsen til hvornår det er ok at køre festen videre, og hvonår ikke? Det er lidt ligesom den lille historie om at tilføje et korn mere, og et korn mere indtil man har et bundt... hvornår bliver det ligepræcis et bundt korn, og ikke bare en lille bunke korn ;).

Jeg håber drengen har været mere uansvarlig end de fleste, ellers kan vi bare vente til næste gang et dødsfald sker grundet uansvarlighed. Hvis det er OD, vil jeg mene han er langt mere uansvarlig end mig selv, og mange af mine venner f.eks., da jeg aldrig ville tage så store doser af noget som helst. Var det lorte E, så også mere uansvarlig, jeg vil aldrig tage E piller. Tog en halv en gang for at konstatere at E er noget lort ifht ren MDMA. Ja undskyld anekdoterne, men mener de har en pointe her. Er det et uheld, er det selvølgelig skidt og kan ske for alle. :(

Titel:
Junior medlem

ja det er sq usmageligt at folk bare fester vidre, og bare lader som ingen ting! og det er mig fulstaendigt ufatteligt at folk bare lader en person ligge bevistloes paa dansegulvet i flere timer inden der var noget der fattede at den var gal, jeg ville ha saa meget neder paa hvis jeg viste at jeg havde staadet og trippet og danset ved siden af en person der var doed, uden at goere noget! Haaber virkligt at der er nogen der gaar rundt med en daarlig smag i munden, for foej for satan det er daarlig stil!

Disse folk burde holde sig inde paa clubberne og diskotekerne hvor der er noget der kan tage sig af dem da det ikke virker som de er i stand til at tage ansvar for sig selv og sine med mennesker!!

Som optimus prime skrev i er satme nogle taber jer der bare blev haengene og festede vidre!! foej for helvede!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]