Hejsa gutter .. Lige mit første indlæg

- Har siddet og fulgt godt med på dette forum uden at have en bruger, men har selv et par spørgsmål nu, så here goes

Jeg skriver en god og grundig beskrivelse af det hele, og jeg håber ikke det kommer til at tage for meget af jeres tid ..
--
Det er weekend, den 14/7-06, og min ven har skaffet 5 af nogle ret gode piller.
Vi sidder på Frederiksberg Rådhusplads, og jeg har ikke prøvet det før. Jeg tager derfor en halv pille, skylder ned med noget kakao, og venter spændt på E-følelsen, som var ukendt for mig på det tidspunkt. Vi sidder i et kvarterstid, og der er stadig ikke sket noget. Vi begynder at gå op mod "Søndermarken", og lige da vi kommer ind i parken, beslutter vi os for at tage en halv pille til, eftersom der ikke var nogen konkret ændret tilstand i mit sind. Ned kom den. - Så bevæger vi os igennem Søndermarken, og sætter os på en bænk overfor et Springvand, og taler godt igennem.
Vi hører noget musik via min telefon, og jeg begynder at småfnise lidt og driller ham med at det er nogle skod piller .. og det er cirka 45 minutter efter at jeg indtog den første halvdel. Vi bevæger os hjemad, og mens vi går på en sti i Søndermarken kan jeg føle at der sker noget .. Og det er fucking godt.

Vi mangler smøger og jeg skal have nogen .. Inde i butikken kan jeg klart mærke en ændring i min synstilstand, og jeg har det pisse fedt

.. 3 piller tilbage, og fed start på weekenden.
Vi får skaffet nogle flere - Nemlig 29. Måske ikke for klogt. Og de var dyre. - Lørdag kl 12:00 indtager jeg 2 af disse piller (det samme gør min ven), og efter 45 minutters tid har vi det PISSE godt, og jeg er meget vild med stoffet .. Vi tog mere og mere. Men følelsen kom ikke igen, selvom det var det man regnede med - ergo vi er rimelig ukloge på ecstasy.
Søndag .. Starter med at indtage 2 kix efter 9 timers søvn. Der er intet sket med mig (læs: INTET!), efter 2 timer og det undrer mig. Min ven begynder langsomt at trippe og får det fedt, mens jeg bare sidder og glor. Jeg indtager 2 til, for at få en virkning .. Det hjalp heller ikke. 3 timer senere, føler jeg stadig intet. Jeg tager 2 til og skyller godt igennem med vand .. Min vens trip er på det højeste, og det er BARE gode kix .. Så er vi oppe på 6. Jeg er i en meget afslappet tilstand, og slet ikke den der fest-tilstand som jeg har følt de sidste 2 dage. Absolut ingen trang til at tale, feste, danse eller noget. Det føles som om min krop prøver at nedkæmpe alle pillerne?
Jeg knuser en, og sniffer lortet godt igennem .. Der er stadig ikke en skid E-følelse over mig, men jeg er bare afslappet. Min vens storebror dropper forbi, og vi taler lidt. Jeg kan mærke en sløv fornemmelsen i kroppen og ikke mere. Han laver en slags te til mig, med en knust pille og en masse sukker og sådan. Drikker lortet på 10 minutter i stille doser, og det hjalp sku heller ikke noget.
Dvs: 8 piller om søndagen til mig, og ingen E-effekt? Er dette normalt?
Mit konkrete spørgsmål er dette: Efter min søvn om søndagen fik jeg selvfølgelig "den berygtede MDMA-nedtur", og fik grædt godt igennem over de mest latterlige små detaljer. Totalt depri.
Det der skræmmer mig er dette: Mit syn er sløvt, og min hjerne får regelmæssige "time-outs", og jeg har det stadig nu - Onsdag aften 19/7-06.
Ved lidt læsning hos Wikipedia har jeg fundet dette:
Other short-term effects:
(har fjernet andre effekter)
Shutter vision (nystagmus) -
http://en.wikipedia.org/wiki/Nystagmus^ Kan det have noget med mit syn at gøre? Det virker korrekt nok, det føles bare som om at det er i hele hjernen, og at jeg får et sus ned igennem hele rygsøjlen hver gang jeg får det?
Om mandagen fik jeg disse "sus" i øjnene/hovedet 1 gang i minuttet, og højest 2 .. Nu, onsdag aften, får jeg det let op til 50 gange i minuttet ..
Så alt i alt: Er der andre der har prøvet dette? Bør jeg søge læge, eller skal jeg bare vente, og vente til det hele er ude af min krop

?
Jeg håber ikke indlægget er for langt til at folk vil læse det ..
På forhånd 1000 tak

ps. tak for et super forum