Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Lexotan.
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
Hey Psychedelia.dk.

Ville lige høre jer om man kan trippe på Lexotan?
Og hvor meget man må/skal indtage før der kommer en virkning?
Om det er farligt, evt. bivirkninger eller andet man skal holde øje med.

Tak på forhånd.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Du skal nok ikke regne med at "trippe" på det. Lexotan (bromazepam) er et benzodiazepin og virker beroligende. Jeg ved ikke hvor meget man skal tage for at blive lam af det da jeg ikke har nogle personlige erfaringer med det. Du skal nok regne med hukommelsessvigt, sløvhed og generelt åndssvag opførsel :)

Du kan læse mere om det her: http://www.erowid.org/pharms/bromazepam ... epam.shtml og her: http://www.lmk.dk/(50dzeq45ub4n0ij2l5rdwt45)/show.aspx

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel: Re: Lexotan.
Medlem

Geografisk sted: Holbæk
Bamsefar86 skrev:
Hey Psychedelia.dk.

Tak på forhånd.

Du ''tripper'' ikke, men får en rar følelse. bli'r afslappet og alt det der, man føler på benzoer... Hvor mange mg er de på? man kan få dem op til 25 mg (ved ik om der er højere -har jeg aldrig set/hørt om) og helt ned til 5mg, mener jeg...
En nice dose er 5 af 25'erne... Og så suplerer resten af dagen... Evt med amf oveni.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Cerebrel-cortex skrev:
Bamsefar86 skrev:
Hey Psychedelia.dk.

Tak på forhånd.

Du ''tripper'' ikke, men får en rar følelse. bli'r afslappet og alt det der, man føler på benzoer... Hvor mange mg er de på? man kan få dem op til 25 mg (ved ik om der er højere -har jeg aldrig set/hørt om) og helt ned til 5mg, mener jeg...
En nice dose er 5 af 25'erne... Og så suplerer resten af dagen... Evt med amf oveni.

Tag dig sammen og lav lidt research før du svarer istedet for bare at lukke BS ud.
Lexotan: "Tabletter a 3 mg (delekærv - mrk. ROCHE 3) eller 6 mg (delekærv - mrk. ROCHE 6) bromazepam."
Jeg kan sige med en vis autoritet at 125 mg, som du anbefaler, ikke ligefrem er indenfor det dosisinterval som regnes for rekreativ brug.

Medlem

Prometheus skrev:
Cerebrel-cortex skrev:
Bamsefar86 skrev:
Hey Psychedelia.dk.

Tak på forhånd.

Tag dig sammen og lav lidt research før du svarer istedet for bare at lukke BS ud.
Lexotan: "Tabletter a 3 mg (delekærv - mrk. ROCHE 3) eller 6 mg (delekærv - mrk. ROCHE 6) bromazepam."
Jeg kan sige med en vis autoritet at 125 mg, som du anbefaler, ikke ligefrem er indenfor det dosisinterval som regnes for rekreativ brug.

Men det er den dose JEG tager. Jeg ved sgu da ikke hvad andre kan tåle...
6mg mener du er det højeste man kan få eller hvad?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:

Jeg vil våge at påstå at det ikke er det samme i snakker om.

Taget fra lmk.dk:
Citat:
Dispenseringsform
tabletter a 3 mg (delekærv - mrk. ROCHE 3) eller 6 mg (delekærv - mrk. ROCHE 6) bromazepam. Indeholder lactose (tabl. 3 mg og 6 mg). Tilsat farve: Erythrosin E127 (tabl. 3 mg), Indigotin I E132 (tabl. 6 mg) og Jernoxid-gul E172 (tabl. 6 mg).

Desuden tjekkede jeg præperatet bromam som er det eneste andet præperat i dk der indeholder bromazepam. Det fandtes også kun i 3 og 6 mg.

Derfor, hvis man skulle tage 125 mg skulle man jo indtage en latterlig mængde tabletter for at nå den dose.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Imp skrev:
Citat:

Jeg vil våge at påstå at det ikke er det samme i snakker om.

Taget fra lmk.dk:
Citat:
Dispenseringsform
tabletter a 3 mg (delekærv - mrk. ROCHE 3) eller 6 mg (delekærv - mrk. ROCHE 6) bromazepam. Indeholder lactose (tabl. 3 mg og 6 mg). Tilsat farve: Erythrosin E127 (tabl. 3 mg), Indigotin I E132 (tabl. 6 mg) og Jernoxid-gul E172 (tabl. 6 mg).

Desuden tjekkede jeg præperatet bromam som er det eneste andet præperat i dk der indeholder bromazepam. Det fandtes også kun i 3 og 6 mg.

Derfor, hvis man skulle tage 125 mg skulle man jo indtage en latterlig mængde tabletter for at nå den dose.

Det kunne jo være at der fandtes udlandske og danske mærker af lexotan? der er jo også rohypnoler som er lavet fra roche, og nogle andre et andet sted fra. Og danske og udlandske (tror nok amerikanske) valium.. :S men mht lexotan - dont know.. ved bare at de på gadeplan kan fåes i op til 25 (blå-grønne-grå-agtige piller i rød poppe-ud-noget)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Cerebrel-cortex skrev:

Det er ikke bare noget jeg mener; 3 og 6 mg er ifølge Lægemiddelkataloget de eneste styrker man kan få bromazepam i i DK. Jeg tvivler meget på at de i noget land bliver forhandlet i styrker på 25 mg. Men kom frisk, overrask mig gerne.

Medlem

Prometheus skrev:
Cerebrel-cortex skrev:

Det er ikke bare noget jeg mener; 3 og 6 mg er ifølge Lægemiddelkataloget de eneste styrker man kan få bromazepam i i DK. Jeg tvivler meget på at de i noget land bliver forhandlet i styrker på 25 mg. Men kom frisk, overrask mig gerne.

I dont care... Tager ikke pillerne anyway.
men jeg ved som en fact at de bliver solgt nogengange på gaden i KBH i 25mg pills...
Og ja ja, nu kommer den sædvanlige:
''du ved aldrig hvad du får i istedgade''... Men jo hvis pillerne er i sin indpakning og personens navn står derpå (hvilket han jo river af imens man ser det, off course)...

F.eks. er 10 mg valium rimelig meget stærkere i den amerikanske vesion... og krydsere fra ...ehm... kan sgu ikke se hvilket sprog der står på bøtten -jeg fatter lige ''la roche ltd. -2 mg'', er sgu stærkere end de danske... Og nej det er ikke de grønne jeg fabler om nogensteder ha ha.... tror ikke engang i såkaldte kloooooge syrehoveder fatter keine af dette indlæg ha ha

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
F.eks. er 10 mg valium rimelig meget stærkere i den amerikanske vesion... og krydsere fra ...ehm... kan sgu ikke se hvilket sprog der står på bøtten -jeg fatter lige ''la roche ltd. -2 mg'', er sgu stærkere end de danske...

Cerebrel-cortex forstår jeg det rigtigt at du siger at 10mg valium fra Amerika er stærkere end 10mg fra DK?

Titel:
Medlem

DR-D skrev:
Citat:
F.eks. er 10 mg valium rimelig meget stærkere i den amerikanske vesion... og krydsere fra ...ehm... kan sgu ikke se hvilket sprog der står på bøtten -jeg fatter lige ''la roche ltd. -2 mg'', er sgu stærkere end de danske...

Cerebrel-cortex forstår jeg det rigtigt at du siger at 10mg valium fra Amerika er stærkere end 10mg fra DK?

Ja, og de ser også anderledes ud i formen. de er lidt rundere (fuld-fede, som man plejer at kalde pakker)... danske er helt flade, og en anelse lysere i farven. (så vidt jeg husker. har kun de danske)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Så Diazepam er altså mere potent fordi det kommer fra USA?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

:lol:

Dr. D alle undtagen hende selv HAR lagt mærke til hvor dumt det lyder.
Lad nu være med at ydmyge hende mere.

For selvfølgelig er 10mg fra USA stærkere end 10mg fra europa på trods at det er 100% det samme.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

:lol:

De amerikanere skal da også bare være bedst i alt hva

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
der find
es ikke 10 mg valium fra dk da det er forbudt at sælge dzp i dispenserings former over 5 mg i dk ;)

Titel:
Medlem

hyene skrev:
der find
es ikke 10 mg valium fra dk da det er forbudt at sælge dzp i dispenserings former over 5 mg i dk ;)

hehe, gør der ikke? hmm, wierd, jeg sidder da med nogle lige her... Du kan komme forbi og købe nogle? :P og prøve dem -de er herlige.
5mg? hvorfor skulle folk så ikke bare købe stesoer? de er jo lettere at støve op

Titel:
Medlem

Det som morer mig allermest er at I syrehoveder rent faktisk tror jeg er totalt mind gone... Istedet for at sidde og søge på alle mulige sider på nettet, så tag da ud og prøv at find ud af det...

som hint,kan jeres rejse starte her i aalborg. der er mange 10 mg valium.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jaja de er i dk men de er ikke lavet til det danske marked, det er det jeg mener :)
for det første markeds føres valium slet ikke i dk og for det andet må man som sagt ikke sælge over 5 mg :) og to 5 mg af dem er sgu det samme som 10 mg af noget andet

Titel:
Flueknepper kongen

Cerebrel-cortex skrev:
Det som morer mig allermest er at I syrehoveder rent faktisk tror jeg er totalt mind gone... Istedet for at sidde og søge på alle mulige sider på nettet, så tag da ud og prøv at find ud af det...

Jeg sidder i Aalborg, og det er ikke fordi 10mg-pillerne flyver forbi ansigtet på en.

Desuden siger du at de `danske` 10mg er dårligere end de amerikanske. Men 10mg pillerne ER fremstillet i USA, så det giver ingen mening.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Cerebrel-cortex skrev:

Jeg giver 10 tilfældige piller fra min medicin skab for et blowjob. Det kan være cyanid.

[Edit]

Forresten... nu er jeg fuld og ligeglad, og jeg har haft brug for ligegladheden for at skrive dette:

Hvad er der sket med dit ansigt? Har du stået på hovedet i en kasse søm? Slåsset med et bræt fyldt med skruer og søm? Fået tæsk af en græsslåmaskine? Kom du op og skændes med ham der skulle give dig en ring i øret? Er du blevet overfaldet af en sømpistol?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]