Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 15:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Trapped In A Black hole
Hej jeg er nybegynder med cannabis dyrkning og skulle bruge lidt hjælp mine planter har stået udenfor i ca 3 mdr og nu skal de i blomst. Men hvordan skal jeg gøre det? det er sweet purple frø.

Har læst dcf guide men der står ikke det jeg skal bruge om udendørs planter.

Titel:
Medlem

du kan dække dem til med sorte affaldssække i 48 timer det fremmer blomstringen.
det kan du blive nødt til at gøre hvis du vil have at den skal blomstre færdig
Citat:
Harvest time (outdoors): End of September, beginning of October (at 50º N.L.)

Titel:
Junior medlem

hampdyrker skrev:
du kan dække dem til med sorte affaldssække i 48 timer det fremmer blomstringen.
det kan du blive nødt til at gøre hvis du vil have at den skal blomstre færdig
Citat:
Harvest time (outdoors): End of September, beginning of October (at 50º N.L.)

Det er hermed gjordt, så håber jeg snart at kunne høste :D
Takker for svaret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
hampedyker hvad med du bgyndte at dyrke lidt selv om ikke andet så for at få dig nolge afaringer ?

det burde ikke være nød vendigt at dække den til , da det er en tidlig strain udedørs vegger planter længre tid og bliver det større min plnater er først ved at preflower nu selv de første fra starten af maj

Citat:
Sweet Purple is a hybrid of 3 varieties: a purple variety, an early-finishing / large-yielding Dutch variety and an exceptionally potent strain. As the name implies, this strain most of the time keeps the coloration of the purple parent, while gaining sweetness from the Dutch part of the family. This mostly Indica mix was especially bred for outdoor gardens in temperate climates.

taget fra rygegrej

M.v.h

PS: skylder nok at skrive hvorfor jeg syntes det er en dum ide med at smide sorte sække over , i hvertilfælde resikere man at brænde sine tøser af , og dine planter er tidlig sort som også dyrkes i holland de skulle sagtens kunne nå at blive færdig og med den sommer vi har haft intil nu så er der ingen grund til bekymringer

Titel:
Medlem

jeg kender ikke sweet-purple

Citat:
mine planter har stået udenfor i ca 3 mdr og nu skal de i blomst. Men hvordan skal jeg gøre det?

man kan vidst kun gøre det på en måde (hvis man selv vil gøre det) og det er ved at forhindre lys i at ramme bladene......

Citat:
PS: skylder nok at skrive hvorfor jeg syntes det er en dum ide med at smide sorte sække over , i hvertilfælde resikere man at brænde sine tøser af , og dine planter er tidlig sort som også dyrkes i holland de skulle sagtens kunne nå at blive færdig og med den sommer vi har haft intil nu så er der ingen grund til bekymringer

så tag noget sort/hvid plastik og vend det hvide ud ad..... (jeg er bare vandt til at sige sort-plastik-sække da sort ikke plejer at lade lys slippe igennem MR.)

Citat:
hampedyker hvad med du bgyndte at dyrke lidt selv om ikke andet så for at få dig nolge afaringer ?

lad nu være med at slå for hårdt HE-MAN

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nej du keder ikke sorten du dyker ikke selv så syntes jeg lidt at råde på må og få er
lidt trælst personligt ville jeg blive skuffet hvis jeg var blevet rådet af en jeg trode der dyrkede og min planter så var svitset af , du har sikkert læst dig til en god viden respekt for det men alt kan altså ikke læses , learning by during .

jeg slår ikke hårdt men jeg er træt af folk der tror fordi de har læst cf guiden 140 gange så ved de det hele og man skal bare gøre sådan og sådan , derfor kunne jeg ikke lade være at puste lidt til dig

jeg er selv newbie så det batter det bla derfor jeg ikke svare på så meget i div canna forums.

M.v.h

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Speedfighter: Hvis planterne er 3 måneder gamle, vil jeg tro de selv begynder på blomstringen meget snart, hvis ikke allerede de er igang. Når planten har vist sit køn, er den jo egentligt igang med blomstringen. Er der slet ikke lidt "blomst" på den endnu?
Ellers vil jeg give Beaclaw ret:
Bearclaw skrev:

Desuden tror jeg heller ikke planterne vil overleve, at være dækket til i plastik i denne varme.
Fortsat godt grow, og flash gerne nogle billeder ;) !

Titel:
Medlem

Citat:
learning by during

helt sikkert :wink:

har du selv erfaring med sweet-purple??
hvormange dage tager det for den at blomstre??

speedfighter: nåede du at prøve at dække planterne til...? og hvordan har de det???

Titel:
Medlem

Xtremeus fra dcf har lavet et indlæg med hans planter der har været dækket til og planterne skulle have det fint i varmen (21 juli)

Titel:
Junior medlem

hampdyrker skrev:
Citat:
learning by during

helt sikkert :wink:

har du selv erfaring med sweet-purple??
hvormange dage tager det for den at blomstre??

speedfighter: nåede du at prøve at dække planterne til...? og hvordan har de det???

Ja gjorde det med en og meget af toppen blev brændt :(

Stonez: Vil det sige at de selv går i blomst og jeg ikke skal gøre noget ved dem?? btw 3 mdr var måske lige i overkanten nok i 2½ mdr.

hvormange dage tager sweet purple for at blomstre??

skal nok li smide nogle billeder når jeg får tid.

Hilsen Speed

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Flowering time: 56 - 60 days

eller til ca 75 % af alle "fimre" hårende har skiftet farve.

M.v.h

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]