Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 02:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kava kava
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
hej jeg fik købt en pose kava kava.
tog halvdelen ca. men kunne ik mærke nogen særlig effekt, drak samtidig endda, men mener ikke at kunne mærke nogen ændring i effekt eller styrke af alkoholen. jeg var bare fuld?
kan det passe at man skal købe flere poser(40 eller 50 gram var det)
for at få en virkning?
på forhånd tak

Titel:
Junior medlem

Jeg prøvede det samme den anden dag. Min kammerat og jeg havde købt noget Kava Kava, som vi indtog i the - omkring en halv pose hver. Kunne mærke en mild opstemthed men ikke nogen nævneværdig effekt! Tror simpelthen bare der skal større doser til, men undrede også mig...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ifølge mine erfaringer er Kava Kava generelt ikke særligt potent, og det stemmer i min verden ikke overens med smagen, som i længden bliver ganske kvalm, og dermed umuliggører specielt kraftig virkning.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Jeg har også prøvet at indtage denne afskyelige sumpdrik lavet på en hel pose til 150,- uden nogen som helst virkning udover ubehag i maven. Der må være nogle fra ethnoplanet der griner deres røv i laser...

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Min erfaring er at en stor! håndfuld Kava Kava 80% (udtræk) piller som er noget af det stærkeste man kan få. De virker faktisk slet ikke på mig. Har også prøvet med 40 ml flydende 80% uden virkning.

- Der findes mange reporter på nettet hvor virkningen beskrives som okey mærkbart. Så jeg tror det kun er få som kan ”udnytte” det i deres hjerne og nervesystem.

Summa gider jeg ikke bruge penge eller tid på Kava Kave – Af det der er lovligt, er kratom og Hornskulpe mine to number uno.

Hornskulpe er ikke så kendt, men tror det stille er ved at brede sig blandt net forretningerne. Det arbejder med dopaminen og er totalt uskadeligt men vildt lykkebringende sindstilstand/Virkning.

Det findes i dag i 97% ren hornskulpe alkaloid og er meget billig. Tørret Kratom blade findes ned til 2 kr per gram. Så kave kave er for mig et udueligt dyrt stof.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Angående Kava er det vigtigt at få fat i rod pulveret fra en potent kultivar. Personligt vil jeg anbefale Vanuatu pulver, direkte fra Hawaii - køb 1½ kilo af gangen. Jeg bruger tre-fire spiseskefulde med top på til en eller to personer.

Jeg tilbereder min kava på følgende måde ...

Du skal bruge:
3-4 spiseskeer potent og friskt kava-kava
1 spiseske lecithin (kan købes i matas og helsebutikker)
En ren 1½ liters flaske
En tragt
En liter vand
Et ostelærred eller lignende

Hæld de kava-pulveret og lecithinen i 1½ liters flasken ved hjælp af tragten. Sæt låg på. Ryst nu i en halv time eller deromkring (og der skal virkelig fucking rystes). Hvis man er to eller flere kan flasken gå på omgang og så bliver tilberedningen nærmest til et lille ritual. Filtrer igennem ostelærred over i en anden beholder. Drik.

Lecithinen skulle hjælpe med at holde kavalaktonerne flydene i vandet og sørge få en hurtigere optagelse i maven. Du kan desuden booste virkningen, hvis du snuser noget af kavaen (altså propper et par gram af pulveret op på gummerne).

Hvis man virkelig ikke kan døje smagen, kan man blande en drink med kava-opløsningen, mælk, nesquick og isterninger. Man kan dog stadig smage det, men man vender sig til det.

Mvh
Has Oak

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]