Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Vin indeholder stoffet GHB (kilde: http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_basics.shtml og vores egen wiki-oversættelse af GHB-siden)

Da GHB stimulerer produktionen af HGH (kan ikke lige finde en reference, men har ihvertfald læst det på http://www.erowid.org/chemicals/ghb - det burde også stå flere steder. GHB blev svjh brugt af bodybuildere i 80'erne), tyder det på, at VIN er det bedste valg, hvis man vil drikke alkohol uden at fucke sin styrketræning alt for meget op (mener at huske at have læst lidt om, at alkohol forstyrrer kroppens naturlige hormon-produktion, fucker med stofskiftet osv. osv.).

Er der nogen der ved mere om dette? Eller har kommentarer til min "teori"?
Ken Ishii?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
FEDT MAND!!! Så skal man bare drikke voldsomme mængder vin... så bliver man både stinkende beruset og GHB-lam! :P

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fanny skrev:
FEDT MAND!!! Så skal man bare drikke voldsomme mængder vin... så bliver man både stinkende beruset og GHB-lam! :P

Hilsen Fanny

Ja der sker noget der omkring en promille på en 8-10 stykker :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Vin burde forbydes pga GHB´en!
Well, på den anden side kan en god årgang Amarone eller Barolo være ikke mindre end en gudedrik. Længe leve Bacchus :)

Det er korrekt at større mængder alkohol igennem længere tid kan undertrykke testoteronproduktionen, så mænd pludselig er i "overskud" af østrogen. Derfor ses tit tævepatter på alkoholikere, som skyldes østrogenen. Og det er nok ikke lige tævepatter man ønsker, som et resultat af bench press heh.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Teoretisk har du jo ret, men i praksis holder det ikke, da mængden af GHB i vin er alt for lille til at have en nævneværdig positiv effekt i forhold til stimulation af HGH.

Iøvrigt mener jeg at have læst det kun er i den dybe GHB-søvn at udskillelsen af testosteron er tilstedeværende, men om det passer ved jeg ikke.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
man må godt drikke øl når man træner bare ikke i ekstreme mængder og så skal de helst være mørke

Johndeere: jeg har et bodybuilder plad og i en af de diætplaner eller hvad man vil kalde det, der er der. Foreslår de 3-5g GHB :P

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..............

Senest rettet af Troll 09 okt 2007 10:53, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Johndeere: Har du et link el. en reference til præcis hvor meget GHB der er i vin??
Det kunne være ret interessant at vide.

@Cannachem: Smukke og sande ord om Barolo og Amarone! Italiensk rødvin og hjemmedyrket dansk øko-pot er noget af det bedste at hygge sig med i sensommeren. (glæder mig til at smage den Amarone fra 2002 som jeg købte i Netto forleden 8) )

Titel:
Nu er det jo generelt sådan med steroider at de fysiske skader godt kan opstå flere år efter at man er stoppet med at tage dem. Det er der flere eksempler på.

Og hvis man vil finde ud af hvor gode ens muskler er skal man til at lave en muskel biopsi, hvilket ikke er nogen nævneværdig behagelig procedure.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Zara>> Vupti -> http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... highlight=

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 09 okt 2007 10:51, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Det er generelt kredsløbsskader dvs. åreforkalkning og øget kolesteroltal. Leverskader er også set og det samme med sterilitet fordi dannelsen af sædceller mindskes.

Det er naturligvis ikke skader man får på kort sigt, f.eks. ved en enkelt kur, men derfor er der stadig risici for langsigtede bivirkninger. Det må da heller ikke lyde helt fremmet for dig.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Troll skrev:
Tror det eneste som var svært, at styre var steroidernes omdannelsen til østrogen, derved brystkirtler der vokset og nye fedt celler de kvindelige stedder. Men dem fik vi bare fjernet og var ikke nervøse for det.

Har jeg forstået det rigtigt, at du fik fedtsugninger? Eller var det det brystkirtlerne du fik fjernet?

Hilsen Fanny

Titel:
Quarrelsome sponser

...........

Senest rettet af Troll 09 okt 2007 10:51, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mig bekendt er dannelse af testosteron og andre kønshormoner reguleret via en feedback mekanisme via hypofysen og kønskirtlerne, ret mig hvis jeg tager fejl :)

Ja, du har ret i at man kan undgå kortvarige fysiske skader ved regelmæssige lægetjek, men jeg ved bare at folk der er stoppet med at træne og ikke tager steroider længere senere i livet oplever kredsløbsproblemer samt leversvigt og andet godt. I hvor høj grad en enkelt kur belaster ens system ved jeg ikke nok til at kunne sige, men jeg vil stadig ikke tro at det er helt ufarligt at tage steroider, også selv om du går til lægen mens du tager dem.

Titel:
Dedikeret medlem

Selvfølgelig er det ikke ufarligt, han skriver jo også selv at hans kugler ikke længere producerer nok testosteron, og derfor må have det tilført.

Du må virkelig have undertrykt din naturlige test-produktion siden du ikke længere er istand til at fremstille det selv?

Titel:
Nej jeg mener bare, at det kan ikke være ufarligt selv i mindre mængder, og også selv om man går til lægetjek regelmæssigt. Jeg erkender gerne, at jeg ikke ved særlig meget inde for body-builder området med steroider osv., men har hørt/se nogle fyre som har bokset den rimelig godt igennem med diverse vækstfremmere i deres yngre dage, og som har fået fysiske mén som "ældre".

Titel:
Quarrelsome sponser

.............

Senest rettet af Troll 09 okt 2007 10:48, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Troll: Du har sikkert fået dette spørgsmål før, men hvorfor vælger du og andre mænd at bygge jeres krop så voldsomt op? Jeg synes personligt at en veltrænet og funktionel krop er flot, men alt for store (oppumpede)muskler tiltaler mig ikke, og jeg kender egentlig ikke nogen kvinder som synes det er lækkert. -Selvfølgelig findes der sikkert kvinder der tænder på store muskel mænd, men det er i hvertfald ikke noget sex-ideal som unge mænd behøver at stræbe efter for at kunne score.

Hvordan har du det med følsomheden i brystvorterne efter du har fået fjernet kirtlerne?

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Fanny@

Det har jeg også just lige erkendt, og nu er mit mål bare en veltrænet krop, fremfor en overpumpet krop.

Troll@

Så vidt jeg ved er der visse præparater der med fordel skal og kan køres 10-12 uger?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]