Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg ved godt at det her måske ikke lyder så pisse smart, og jeg har normalt også en regel om ikke at trippe flere gange på samme måned, men nu er det jo sommerferie og jeg har forskellige venner jeg har lovet at trippe med inden jeg starter på skole igen.

Sidste onsdag 2/8 var jeg på 20mg 2c-b og dagen efter 6g mexicanske cubensis, og svampene gav kun en meget mild effekt som jeg går ud fra skyldes krydstolerancen mellem de 2 stoffer? da 6g imo er en stor dosis.

Jeg har så tænkt lidt på at tage 2c-b(30mg) idag (onsdag 9/8 ), som sidste gang i sommerferien. Men tænkte på om jeg overhovedet vil få en effekt når det er under en uge siden (6 dage) at jeg indtog så mange svampe? Eller om effekten vil være så mild at det næsten kan være lige meget.

Titel:
Dedikeret medlem

Efter min erfaring er 6 dage nok til at tolerancen er væk, selvom det vel kan variere fra person til person.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg tror også sagtens du kan få noget nær fuld effekt. En uge plejer at få langt de flestes tolerance i bund.

-Jimmy Carter

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
ok tak for svarene :)

Jeg syntes dog normalt der plejer at gå længere, men der kan jo være meget forskel fra folk til folk :D

Titel:
Det kommer naturligvis meget an på hvor stor dosis man har taget, altså om hvor stor tolerance man vil kunne mærke. Jeg tror ikke 6 dage er nok til at du vil kunne mærke fuld effekt kontra ikke at have taget noget i et halvt år, men som det også er blevet sagt, det varierer lidt fra person til person. Med 6 dages mellemrum tror jeg nu nok du burde kunne mærke en rimelig effekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]