Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 00:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tja hvorfor ikke smide min første post her på forummet i medaljens bagside :lol:

Nåh men er der andre der kender til maveproblemer i forbindelse med E og Amf?

Jeg skal (næsten) hver gang, jeg tager en af delene (begge tages oralt) seriøst på toilettet inden for 20-40 minutter efter indtagelse... og vi taler om at sidde ned og føle sig helt tom inden i bagefter... og uden at gå for meget i detaljer, så lugter det bestemt ikke som om det er noget jeg har spist dagen før... eller dagen før igen :oops:

Sidste gang jeg skulle snyde, prøvede jeg at sniffe amf'en i stedet for, for at teste om det var maven der reagerede direkte på stoffet... samme resultat... og det gør jeg iøvrigt ikke igen, er da for vildt ubehagelig at sniffe det... men virker dejlig hurtigt til gengæld :shock:

Altså er det bare tvangstanker omkring toiletbesøg (som jeg lider lidt af), der giver forløsning ved indtagelse af narko... eller er der andre med samme problem?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Tvangstanker handler jo ofte om kontrol, jeg tror simpelt hen du slapper af efter stofindtaget, og når man slapper godt af, ja, så sker det tit at man skal skide :)

Titel:
Site Admin

Såvidt jeg husker, var det S-White, der introducerede mig for det pragtfulde udtryk: "Amf, sætter gang i skidesækken" - og det er absolut ikke løgn :-)

Sådan en gang stimulanser (både Amfetamin og Ecstasy/MDMA hører til denne kategori), sætter godt gang i tarmene og få en til at lukke de herlige sager ud forneden i en djævelsk fart.

Bare slap af og tag det som en del af det ritual det er at tage stims ;-) (Hvem ved, det kan være du ligefrem begynder at associere dine nr. 2 toiletbesøg med noget behageligt fremover haha).

MVH
KenIshii

Titel:
Admin
Brugeravatar

Som KenIshii også siger er dårlig mave ofte en del af en tur på stimulanter. Man må bare lære at tage det sure med det søde, hvis man indtager et stof må man nu også engang være klar til at tage konsekvenserne af det, positive som negative :) Det hjælper tit for mig med noget drikkeyogurt eller bare alm yogurt for at få maven på ret køl igen, men det er nu ikke noget der irriterer mig det store med amf eller mdma. Endelig, hvis den er helt gal må man vel bare lære at holde fingrene fra fadet :wink:

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen det lader jo til det ikke er mig der er noget galt med - det er jo herligt :D

Jeg har iøvrigt ikke problemer med maven bagefter overhovedet - når der er tomt er der tomt.... Det er bare et irritationsmoment hvis man er ude - er jo ikke sådan at man altid kan komme til på toilettet med 5 minutters varsel til en god koncert i Amager Bio... eller synes det er specielt charmerende hvis der står 2-3 søde piger og venter uden for toilettet når man åbner døren :oops:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Får det altid på samme måde. Lige meget hvor meget jeg har skidt inden, så så snart jeg har indtaget noget, for det meste svampe, mdma eller lsd, så skal jeg ud og tømme ryggen. Det er blevet et helt ritual for os. Så vi prøver altid at fremskynde det, så man ikke er den sidste der skal derud... :lol:

Titel:
Junior medlem

Det med at der så ikke skulle være noget galt med dig tror jeg ikke du skal slippe helt endnu ....

Vi kan vist godt begge to blive enige om at du jo nok ikke er helt rask eller normal for den sags skyld når du sådan render rundt og skal skide hele tiden bare fordi du har taget en lille streg eller en bombe...

:shock:

Du er sikkert typen der elsker at gå på toilettet og sikkert oss sidder derinde i mindst 15 min. bare for at flække en lille hummer... du syntes vel der er hyggelig at sidde der i sin egen dunst og læse en avis mens din afføring forlader din krop...

Hvis du nu tager lidt afføringsmiddel inden du tager nogen steder som feks amager bio så er du vel ude over det problem med at skulle møde damer på vej ind eller ud fra toilettet....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg kender nu mest til det hvis man skal ud og lamme sig på noget ecstasy og/eller Amfetamin at man glæder sig helt vildt, så man bare skal skide konstant. Som om man skider af glæde? :shock:

Jeg har da også prøvet hvor man er godt brændt af på ecstasy/kiks hvor man skal skide, og synes virkelig det er ubehageligt at skide når man er blæst.

Titel:
Junior medlem

Jeg skal ofte på toilettet bare ved at have lugtet til posen....

Amf sætter virkelig gang i min mave, og tror sku at det er hele tarmen der bliver renset ud, for jeg har total tom i maven bagefter !
Men derefter er der ingen store toilet besøg resten af weekenden !

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg skal sgu ofte skide når jeg har taget noget psykoaktivt. Måske fordi det er ufattelig nederen at sidde og skide, når virkningen først indtræder (afføring på LSD er en utrolig mærkelig oplevelse :wink:)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg får også altid "tripmave" når det psykedeliske begynder at virke. Det hjælper at have fastet en smule inden, men helt slipper man ikke.

Jeg husker et par skovtrip hvor mescalinen lige var begyndt at virke, -der måtte jeg ud i mørket med toiletpapir :? . Og det er altså en mærkelig oplevelse at sidde og skide i mørket mens træerne begynder at blive meget levende :P .
Efterhånden tager jeg det dog som en del af oplevelsen.

Hilsen Fanny

Titel:
Junior medlem

Det er satme også neder når man lige har sniffet, for så sidder man og snøfter, og det er ikke skide fedt når ens lort lugter af døde børn !

AMEN !

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hver morgen, sætter kaffe - tjald og smøger virkelig gang i min tarm! Du er ikke alene - http://www.anonymelorteavlere.dk tjek det..

Titel:
Junior medlem

Der er ikke noget værre når tarmen virkelig bliver renset igennem, og så sidder man satme og snøfter, og får den klamme stank lige op i næsen !

Amen til noget LORT ! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]