Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 09:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Var der slet ingen der optog det og kan uppe den? :) Jeg ville meget gerne se programmet :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Winta skrev:
Var der slet ingen der optog det og kan uppe den? Jeg ville meget gerne se programmet

SteeLx^ skrev:
Til dem som ikke nåede det, kan skrive en pm til mig så sender jeg link til dl...

håber det er ok med admins??

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Magnum skrev:
Winta skrev:
Var der slet ingen der optog det og kan uppe den? Jeg ville meget gerne se programmet

SteeLx^ skrev:
Til dem som ikke nåede det, kan skrive en pm til mig så sender jeg link til dl...

håber det er ok med admins??

Haha tak, så de tgodt bagefter :`/ *Klapper sig selv på skulderen*

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg undrede mig lidt over de mange før/efter billeder... folk lignede jo nogen der havde været oppe at slås med en kat eller noget der kunne slå endnu hårdere... Så går man over i forklaringen af stoffets virkningsmekanisme med dopamin udløsning ovs - ikke rigtig noget der giver belæg for der fysiske tilstand.... Så de 2 ting havde ikke rigtig meget med hinanden at gøre og mindede mig mest af alt om det danske program der var fornylig om kokain (hed noget med fra jetset til skolegård) - det åbnede med "interviews" med skolebørn der kendte nogen som havde prøvet narko (vel at mærke skolebørn i den alder der ville sige hvad som helst for at komme på tv), så slog det over i at omhandle voksne mennesker og kokainmisbruget i sen 90'ernes jetset... for så lige at slutte af med de skolebørn igen, som vist nok kendte nogen der solgte narko.... Tror seriøst det var en ældre udsendelse man havde klippet ind mellem skolebørnene for at piske stemningen op - farver og alting var jo anderledes... seriøst var det i hvert fald ikke...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor skal de skide amrikanere også altid overforbruge alting... (undskyld min generalisering) 8)

Blev meget overrasket over hvor populært methamphetamin er, da jeg kun er stødt på det en 3-4 gange i løbet af min tid i branchen. Vilket jeg syntes er lidt ærveligt, kunne godt bruge noget til at blande op med mdma krystaller, ligsom de gør i mange k3x.

Den kombo kan jeg nemlig godt li' :D

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
kunne godt bruge noget til at blande op med mdma krystaller, ligsom de gør i mange k3x.

Den kombo kan jeg nemlig godt li'

:badidea:
Komboen af methamf/amf og mdma er neurotoksisk og derfor ikke en særlig smart kombo.

Grunden til det ikke flyder med methamfetamin i DK er fordi der er flere ristrisktioner på de kemikalier man skal bruge her. Så vidt jeg ved kan man købe efedrin i håndkøb i USA.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ved at det ikke er sundt.. Men at gøre det nogle få gange i sit liv, tjaa... Iøvrigt mener jeg da at have set at man kan købe ephedrin over nettet...?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
LSDrejø skrev:
Jeg undrede mig lidt over de mange før/efter billeder... folk lignede jo nogen der havde været oppe at slås med en kat eller noget der kunne slå endnu hårdere...

Højest sandsynligt pga. "cokebugs". En tilstand hvor man føler og kan se(?) at der kravler små dyr under huden, deraf folk kradser hul på sig selv. Det skulle være en ret almindelig bivirkning blandt stimulans misbrugere.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Iøvrigt mener jeg da at have set at man kan købe ephedrin over nettet...?

Det kan du også, men det gør det ikke mindre ulovligt at indføre det i Danmark.

-Jimmy Carter

Titel:
Junior medlem

Jeg R. Girk! skrev:
Citat:
Det a' simpelthen fåårdi at når man nu ta'er det heer stof ikk' å, så ka' man bare være vågen totaaalt læng' ikk' å. Heeelt u'en a' sove! Al'så det' næsten som om at man er en heeel zombie eller så'n noget. Du ve' sådan nærmest dø'! Men lewne samtidit! "Levne dø'e" kalder mig og Crazy-Hans det! Hårh-hårh-hårh!

HAHAHA XD!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hest skrev:
Jeg R. Girk! skrev:
Citat:
Det a' simpelthen fåårdi at når man nu ta'er det heer stof ikk' å, så ka' man bare være vågen totaaalt læng' ikk' å. Heeelt u'en a' sove! Al'så det' næsten som om at man er en heeel zombie eller så'n noget. Du ve' sådan nærmest dø'! Men lewne samtidit! "Levne dø'e" kalder mig og Crazy-Hans det! Hårh-hårh-hårh!

HAHAHA XD!

Tråden er jo kun et år gammel. Lad den da ligge, hvis du ikke har noget konstruktivt at tilføje.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Sad lige og læste hele den her tråd, og må sige det faktisk var yderst spændende.. Så også lige "Worlds most dangerous drug" Forleden hvilket også handler om det. God film i burde se den

http://video.google.com/videoplay?docid ... 3714623833

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]