Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

HAr du haft problemer med panserne i forbindelse med lovlige urter fra ethnoplanet.dk
JA 3%  3%  [ 1 ]
Nej 97%  97%  [ 35 ]
Afgivne stemmer : 36
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din momz
:shock: whuuut? :shock:

Jeg var lige startet på mit nye pæd. arbejde. Så kom jeg hjem til 2 ikke særlig rare pansere der stod og ventede på mig uden for min dør.
De skulle ransage og væltede ind, rodede rundt og spurgte om jeg havde noget ulovligt liggende.
Jeg rev 5 poser opp af min skuffe indeholdende forskellige urter fra ethnoplanet i den tro at de veluddanede sataner vidste bare lidt om loven vedr. euforiserende stoffer...men nej de tog hele lortet med til undersøgelse.
En måned efter ringede de og saqgde at de havde fundet ud af at det var 66 gram cannabis, og om jeg ville vedstå det. Nej var svaret selvfølgelig.
For en uge siden var jeg så i retten med det...

Dommer : "vedstår du at det er 66 gram cannabis?"

Kid05 : "næh...da det jo ikke er cannabis!"

Dommer :" nå okay...men så har jeg en rapport vedr. undersøgelsen af urterne."

Kid05: " okay, lad mig høre!"

Så gik der en halv time hvor at dommeren gennemgår undersøgelsen minutiøst.... Resultatet af de 7 forskellige undersøgelser viser sig så selvf. at være ukendte stoffer og i øvrigt ikke ulovlige.
Jeg tænker fuck det var spild af tid..

Anklageren (som også er politimand) : " øøøøh forresten fandt vi lige 3 klumper indeholdende cannabis i den ene pose også...."

DENNE HER POSE BLEV IKKE KONFISKERET HOS MIG!!! DENNE POSE ER PÅ MYSTISK VIS HAVNET I DEN BUNKE HVOR MIT NAVN STOD PÅ...

Altså har panserne plantet 3 gram hash i ren og skær frustration over at de ikke ku finde noget ulovligt i alt den mystiske urt!

og så kommer det allermærkeligste : Panseren siger
: "okay kid05 vi vil gå med til at du får en advarsel så...vi vil jo ikke knalde dig for sølle 3 gram hash!!!"

er det lige en fucked up historie eller hva?

ER der andre der har oplevelser med strissere og urter fra ethno?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis det er sandt, det som du beretter hér, så kan jeg kun dele din vrede.

Og nej, jeg har aldrig haft problemer.

Kan du ikke gå videre med sagen?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
:shock:
Hvis det er sandt hvad du beretter, så skal du fandme gå til bunds i problemet og prøve at få undersøgt hvordan og for hvem filmen knækkede.
Det, du har været udsat for, er ulovligt og ækelt svineri fra den klamme cocktail af 3 sammenflydende magtinstanser...ptui!

Held og lykke med det og hold os endelig underrettet!

Edit: Har læst din post endnu engang og får det sværere og sværere med at tro på at det er korrekt.
There is definately something wrong in the state of Denmark!!!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvorfor ransagede de dit hjem, og havde de en ransagelseskendelse eller sagde du at de kunne komme ind?

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fucking svin... Hvis der ikke er noget ulovligt at komme efter skal de bare holde deres kæft og vedkende at de har begået en fejl. Et lille undskyld ville heller ikke være af vejen :evil:

Hvorfor kom de overhovedet og ransagede? Og havde de en kendelse?

Har aldrig haft probs med ehtno's produkter, er blevet stoppet med kratom på mig, de var nødt til at lade mig gå, havde jo intet ulovligt på mig :)

Titel:
Dedikeret medlem

At politiet er korrupte kan vel næppe komme som en overaskelse, men jeg er en smule chokeret over at dommeren tilsyneladende også er det. Jeg havde dog troet at de var lidt mere reelle, men det lader til at han forsøgte at presse dig til at indrømme noget, han udmærket godt vidste ikke var sandt.

En smule skræmmende, ærligt talt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er fucked up.

Desværre kan jeg ikke sige, at din oplevelse hos domstolene er speciel. Det trodser enhver form for intelligens, når man tænker på hvor mange åndssvage sager der rent faktisk ender HELT oppe i retten, nu når anklagerne ikke har skyggen af bevis. Jeg har set det i flere tilfælde (som ikke havde noget med stoffer at gøre).

Men ok, de havde jo så også plantet 3 gram hash de skide korrupte pansere ...

Er du sikker på, at det er grundet Ethnoplanet at du er blevet busted, og ikke bare en sur nabo der har hørt noget snak om stoffer gennem de åbne vinduer her i sommers?

Slræmmende historie ...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
kid mon ik det bare har været en undskyldning for at snage lidt i hvad du går rundt og laver også nu når de alligevel fandt noget mystisk hvorfor så ik prøve at få noget ud af det.Du jo ik den eneste de har snakket med af hvad jeg ved af :roll:

Titel:
Junior medlem

weee psychedelia er cool...
Sejt så er det ikk bare mig der er for bonget til at fatte denne her sag.
Okay det skal også lige siges at grunden til at de kom var at min homie der har adresse hos mig var blevet knaldet om natten med 100 tabser i lommen..Og da de kom fandt de også lige 40 til...som de lurede lidt over men troede dog på at det ikke var mine.
WEll ja malkavian jeg syntes også at der er noget galt når vores skattekroner går til sådan noget pjat...
Men hvad den stakkels jyde-panser vidste jo ikk bedre.. han troede at Sinicuichi var tjald, jeg måtte forklare idioten hvad det var og alligevel tager han det med!
heee heee.... og så siger dommeren da jeg går ud at jeg aldrig skal købe noget på nettet igen hahahahaha tro på det so!!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Fik du egentlig dit stash tilbage eller står der shamanisme på programmet til året julefrokost hos politien? :lol:

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
At du officielt har delt din oplevelse med os, er! faktisk nok.

- Hvis der er 100 personer der forstærker eller får mistro til politiet, så har du gjort dit.

Hvad de 100 giver videre, gør det til en "sveder" et! eller andet sted en dag.

Dit næste træk er at forholde dig til muligheder for, at det kan! ske igen ..... Tænker også på et gammelt ordsprog som "det man giver ud kommer igen" .... også af uransagelige veje *b

Ja systemet er sgu også indviklet for dem der arbejder i det. Tror ikke der er råd til politimanden kan uddannes til alvidende i naturens "gaver" .... *GG ..... den "kilde" er STOR :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Kid05 skrev:
Okay det skal også lige siges at grunden til at de kom var at min homie der har adresse hos mig var blevet knaldet om natten med 100 tabser i lommen..Og da de kom fandt de også lige 40 til...som de lurede lidt over men troede dog på at det ikke var mine.

Nå ja, en lille ubetydelig detalje i historien! Havde panserne så den ransagelsesgodkendelse eller hvad?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg har fået frastjålet en pose med ~10g kanna, 5g epena og en masse hbwr og mg frø, og politiet fortæller mig stadig at jeg er sigtet for at have 5g rygeheroin og 25 gram pot på mig...
Det er nu 5 mdr siden, og de har stadig ikke gjort noget ved det, men jeg er inviteret på besøg imorgen..
Jeg ved ikke hvilken del af kroppen de tænker med, men intelligente mennesker kan man ikke kalde dem...
De beretter også om hvor tæt de er på at "nakke" ep...

Ved samme lejlighed kan jeg fortælle at jeg blev knaldet fordi jeg var til en fest, hvor værtinden synes jeg havde stjålet hendes telefon (hun kunne ikke finde den, dagen efter dukkede den op i en barnevogn på lillesøsterens værelse).
Hendes kæreste tævede mig, og stjal mit pas, ovennævnte stashbag, og 1200kr, og sendte pas og pose til politiet...
Og så er det MIG der skal bøde??

Fed aften :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
:? Grrr :x

flex skrev:
Jeg har fået frastjålet en pose med ~10g kanna, 5g epena og en masse hbwr og mg frø, og politiet fortæller mig stadig at jeg er sigtet for at have 5g rygeheroin og 25 gram pot på mig...
Det er nu 5 mdr siden, og de har stadig ikke gjort noget ved det, men jeg er inviteret på besøg imorgen..
Jeg ved ikke hvilken del af kroppen de tænker med, men intelligente mennesker kan man ikke kalde dem...
De beretter også om hvor tæt de er på at "nakke" ep...

Ved samme lejlighed kan jeg fortælle at jeg blev knaldet fordi jeg var til en fest, hvor værtinden synes jeg havde stjålet hendes telefon (hun kunne ikke finde den, dagen efter dukkede den op i en barnevogn på lillesøsterens værelse).
Hendes kæreste tævede mig, og stjal mit pas, ovennævnte stashbag, og 1200kr, og sendte pas og pose til politiet...
Og så er det MIG der skal bøde??

Fed aften :roll:

Er ikke lige mester i jura, men mener da jeg har ret i understående:

Jammen i så fald kan du vel stævne kæresten for vold og tyveri også, måske burde du have anmeldt ham....
Desuden holder det jo ikke en meter, i modsat fald er opskriften på at få ramt på sin "dødsfjende" følgende:

1: Bank ham og sjæl hans pas

2: Myrd en anden og send liget samt din dødsfjendes pas til politiet

I øvrigt, hvis i er sigtet for noget, har i ret til en forsvarsadvokat (dog ikke frit valg på alle hylder, hvis i ikke selv har råd), og ret til at tale med ham om sagen, før i udtaler dig til politiet.

Til både kid05 og flex, så vidt jeg ved findes der vist gratis advokatbistand, altså hvor man bla. ville kunne få en gratis juridisk vurdering om en sag holder.... Jeg er dog ikke rigtigt inde i det.

Men efter som der i begge tilfælde er noget åbenlyst rådent ved det, ville jeg, hvis jeg var jer, kontakte en advokat og snakke med ham om det, er ikke helt sikkert på det med gratis juridisk bistand, men det er da bestemt værd at undersøge.

Og tilsidst til kid05, hvis ikke politiet har haft en ransagningskendelse (hvilket de måske har haft, da din bofælle er blevet knaldet med en del e-piller, går udfra det er det tabs betyder???), så kan de stikke den dom skråt op i røven.

Men i øvrigt så tror jeg altså ikke lige på at anklageren har været både udøvende advokat og betjent, det er ihvertfald så vidt jeg ved ulovligt og burde ikke kunne lade sig gøre. :shock:

Fight back, på deres egne rådne præmisser!!! :twisted:

Men gør jer lige først og fremmest den tjeneste, at tænke sagernes forløb ordenligt igennem en gang til. Hvis i har ret, er det kun en fordel at være så objektiv og ærlig så muligt.

Held og lykke :D

Titel:
Tidligere holdmedlem

Citat:

At du glemmer at nævne en så vigtig detalje stempler dig som et utroværdigt fjols, da det gør en GIGANTISK forskel på absurdheden i din historie.

Det skulle ikke undre mig om det med de 3 g hash bare er noget du finder på :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Flex----> Det der er fucked up.
Du skulle da ligepræcis knalde den idiot for vold.

Titel:
Junior medlem

Rex Mundi skrev:
Citat:

At du glemmer at nævne en så vigtig detalje stempler dig som et utroværdigt fjols, da det gør en GIGANTISK forskel på absurdheden i din historie.

Det skulle ikke undre mig om det med de 3 g hash bare er noget du finder på :roll:

jaja..
Skulle man kunne lave et post på dette board uden at jensus kommer og sviner ens post.. nej det ku heller ikke lade sig gøre denne gang.

Hvis du læser flex indlæg havde de også anklaget han for 5 g rygeheroin osv. som der heller ikk var noget hold i.

Så vær venlig at lukke fissen rex mundi eller hva du nu kalder dig, du ved ikk en skid! bare fordi du selv er en narkotaber der aldrig får taget dit stash (sikkert fordi du aldrig har noget liggende...pga. stort forbrug måske haha)
Det med de tre gram ville sku da være noget pis at tilføje til en i forvejen nedturen historie.

Bare fordi du er admin røvslikker så ska du knytte fissen når de voksne taler sammen

Titel:
Dedikeret medlem

Kid05, der er nu noget om det, Rex Mundi siger. Når du ikke nævner så vigtig en detalje, så ER du utroværdig. For hvad har historien så med Ethnoplanet at gøre?
Det er stadig en fucked up historie, for jeg tror gerne på, at de smed de 3g hash i puljen, og at de ikke fattede, at det var helt lovlige stoffer, du ellers havde liggende.
Men en anden gang, hvor du forventer folks sympati, så er det altså temmeligt essentielt, at du får de vigtigste detaljer med.

Titel:
Tidligere holdmedlem

kid05>>
Citat:
"Så vær venlig at lukke fissen rex mundi "
fair nok, det er din mening

Citat:
"du ved ikk en skid! "
- nej, det kan der være noget om, jeg ved nok ingenting, haha

Citat:
"bare fordi du selv er en narkotaber der aldrig får taget dit stash (sikkert fordi du aldrig har noget liggende...pga. stort forbrug måske haha) "-

jahhh, der ramte du sømmet på hovedet, jeg er grædefærdig

Citat:
Skulle man kunne lave et post på dette board uden at jensus kommer og sviner ens post..

Prøv at hør her din lille punk, hvis du nogensinde kalder mig jensus igen stikker jeg dig op i røven på din egen mor, der er grænser hvad jeg vil finde mig i

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg kan have misforstået noget, faktisk er der stor sandsynlighed for det, men hvorfor gå igennem alt det besvær med at undersøge urter og plante tjald.. Ville det ikke have været betydeligt nemmere at knalde dig for de 40 'tabser'?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]