Felix skrev:
Rigtigt spændende og gennemtænkt! RESPEKT DER!
Tak

Felix skrev:
Det eneste jeg kan være bange for er at du slider dig selv ned i det lange løb. Lidt ligesom en der har arbejdet mange timer hver dag med et højt stressniveau, for så efter flere måneder eller år at gå ned med flaget for alvor. Mavesår, permanent stresstilstand, andre psykiske problemer f.eks. Er du ikke bange for at det kunne ske?
Nej, for jeg udnyttede ikke den ekstra energi på at præstere mere på jobbet eller på at træne vanvittigt meget. Det med træningen var blot for at se, om det egentlig gav noget.
Og resten af energien kanaliserede jeg ind i fritiden og ting jeg holder af. Få skrevet en masse, få læst alle de websites eller artikler man aldrig når, eller bare hygge sig.
Det var heller aldrig tanken, at køre på med 140% i timen i årevis, det var kun for at se, hvor "break even" var. Hvor toppede ydelsen uden at man blev skør i bolden - plus en sikkerhedsmargin.
Faren er selvfølgelig, at man kan blive så psykisk afhængig, at man ikke evner at tage pauser ind i mellem, men det har jeg aldrig haft svært ved, hverken i de tider jeg havde adgang til amfetamin, coke eller Ritalin. Det har altid været noget jeg gjorde, fordi det var underholdende og fordi jeg er så udtalt B-menneske, at jeg fungerer bedst efter klokken bæ. Og dertil er Ritalin et umådeligt vellykket middel

-----------------------------------------------------------
Felix skrev:
Tror jeg selv ville være bange for at køre på den måde for længe. Det virker bare for let.
Men det er kanon at du griber det så analytisk og systematisk an. Det er den eneste måde man kan få dræbt alle disse "jeg tror" og "jeg synes" indlæg, som egentligt er ret uinteressante med mindre de bliver fulgt op af en test af den hypotese, som ens umiddelbare "mavefornemmelse" er udtryk for.
Jamen det er jeg helt enig med dig i. Jeg har så også den fordel, at jeg har tilbragt mange år med at skrive dokumentation til diverse IT-Projekter og at jeg rent faktisk synes, at den slags er sjovt (ja, umådelig underligt, ikke?) så det faldt mig helt naturligt, at gribe det an på denne måde, med en praktisk test

Felix skrev:
Er det dig der har skrevet det her, eller har du "klippet" det?
Citat:
People, this is the fast lane, OK? And you either get on, or you GET THE FUCK OFF!
Because this is my place, and here, we do drugs. And lots of drugs, OK? We like Coke, Meth, MDMA, Ritalin and anything else, that'll get you going, on and on ... and do stupid things, like shave your cock in a Public Library, while strung out on Meth. Why? Because you fuckin felt like it, that's why! BTW: We're not gay, OK!
However, when on any stimulant, we may be, what we call "Hyper-Bi”. But not gay!
Det er jo genialt!
Hæ hæ, ja det kommer jeg ikke uden om, at det er mig der er forfatteren. Efter en lang aften med baner på spejlet og Denis Leary på iTunes

Halifaxxx skrev:
Hej!
Det lyder som et spændende forsøg. Jeg vil gerne høre mere om den matematiske del af dine tests samt Trivial Pursuit-rutinen?
Uha, jeg husker ikke hvor jeg fandt de matematiske tests, men de var resultatet af en Google søgning, efter nogle tests ala dem man bruger ved intelligens-tests, hvor jeg kunne lave testen og se svarene bagefter. Og så lave den igen, efter at have taget Ritalin og se, hvor meget bedre jeg evt. var blevet - altså samme type spørgsmål fra den samme kilde, selvfølgelig ikke de præcist samme spørgsmål

Trivial Pursuit testen foregik på samme måde, ved at tage X antal kort og forsøge at besvare så mange spørgsmål som muligt, og så gentage den igen efter indtagelse af Ritalin.
Dextrose skrev:
Hvorfor ikke forsøge sig med egentlige nootropics som Piracetam & friends...?
Det har jeg ingen erfaring med, fortæl gerne mere om det!
Jeg håber det var svar på jeres spørgsmål, ellers siger I bare til!