Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
:lol: så må ihygge jer

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

shinsou skrev:
du finder dem i menulinien i venstre side af skærmen

Hmm er det bare mig der er blind eller hvad? Jeg har ingen menulinie i venstre side mens jeg er på forum'et - har prøvet både IE og Firefox?!?

Har altid undret mig over hvorfor der ikke er et link til hovedsiden når man går direkte på forum...

Sorry for :offtopic: :oops:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du skal bruge http://psychedelia.dk i stedet for http://psychedelia.dk/forum/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Optimus Prime skrev:
Hobit skrev:
Sandt nok, men første gang var jo noget helt andet og den følelse vil man vel altid gerne have igen ikke sandt

Joeh men det får man nok ikke.

De fleste jeg kender er enige om at magien ret hurtigt forsvinder med MDMA, det er osse min egen erfaring.

Ihvertfald ikke hvis man tager det hele tiden, eller hver weekend.

Udforsk evt nogle andre ting i et par måneder og så prøv MDMA igen.

Jeg kan delvist tilslutte mig det du siger. Ja den første gang var noget specielt, men; Holder man sig som du siger til kun at indtage mdma en gang imellem (dvs 3 mdr imellem hver gang minimum, IMO helst meget længere, gerne et halvt eller et helt år mellem hver gang), bibeholder man sig dette spændingsmoment der var den/de første gange man indtog mdma.

Når jeg ikke har indtaget mdma i en længere periode glemmer jeg hvordan det føles, og når det så endelig sker at jeg beslutter mig for en tur, er det præcis som var det min første.

Så endnu en tilslutning til at man bør slappe af med de gode sager. Men sådan er det jo med det meste.

Dexo-faN

Titel: svimmel
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Altså mange af mine kammarater der intager ecstasy for kvalme i 1 times tid når de begynder at virke. F.ks mig, man har vel forskellige bivirkninger fra person til person

Out

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
JA lige nøjagtig, men troede at man måske kunne gøre noget ved det, Da kvalme da bare er det mest ubehagelige der findes

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ka være din krop bare ik ka tåle mdma...

sådan er det jo med nogle ting, vi er jo forskellige ;)

Titel:
Medlem

Denne komentar høre direkte til på pillereports men.

I mine meget glade kixe dage fandt jeg ud af at jeg kun brækkede mig af meget farvede piller. Men man kan jo heller ikke forvente at producenten lige frem spørg om lov ved sunheds styrelsen inden de putter ''deres'' farve stof i.

Mvh Tom.

Titel:
Dedikeret medlem

Citat:
For det første skal du vide at det er forbudt at diskutere de forskellige piller herinde, og derfor også at nævne dem..

For det andet så synes jeg også at du skulle overveje, om det virkelig er kix der er stoffet for dig. Det lyder ikke særlig holdbart hvis du får de konsekvenser du nævner, ved et så småt brug.

Ro på... regler er regler, men hvis man kan lave noget god HR, og hjælpe nogen ved at nævne piller, så fred med det...

Iøvrigt kan der vlre noget om at E's måske bare ikke er noget for dig. Næste gang du køber en pille, så tag halvdelen og test det med en hjemmetest, for at se hvad der er i.
Hvis du får det sådan igen, villle jeg tro at din hjerne7krops kemi (som jo er noget individuelt) simpelt hen ikke er skabt til E... Så kan du lige så godt lægge det på hylden.

Titel:
Junior medlem

jeg tror det ka ha noget at gøre med at hjerter og medusa ofte har mange giftige bistoffer i. Jeg har en del venner der for kvalme og kaster op når de spiser medusa eller hjerter, og det er enda efter små doser ( 1 pille eller mindre).

Titel:
Junior medlem

det ska lig siges at mine venner spiser en del tabs i weekenderne og det er kun de to slags de for det dårligt af..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]