Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 15:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej guys håbetr der r et par friske gutter her der ka vejlede mig igennem
et lille project jeg har gang i.... har d gro udstyr jeg sqa bruge... samt jord og frøø... pænt sagt hva gør jeg så??? :oops: :oops:
J a har læst dcfonli... bla bla bla .. men vil squ hellere høre fra et par garvede hampdyrkere :wink:
Mit første spørgsmål r: hvilken gødning sqa jeg starte med og hvor tidligt? :roll: :roll: :roll:
help me plz!!!
så vil jeg gi jer de bedste billeder af "true cvality".......

over & out!!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Man plejer at starte i April/Maj hvis det er udendørs, mht. gødning kan du i teorien bruge almindeligt gødning til potteplanter, men dér er nogle gode råd til forskelligt gødning her på siden (søg og du skal finde)

Titel:
Junior medlem

BisMann skrev:
Man plejer at starte i April/Maj hvis det er udendørs, mht. gødning kan du i teorien bruge almindeligt gødning til potteplanter, men dér er nogle gode råd til forskelligt gødning her på siden (søg og du skal finde)

mange takker der.. d r kun inden dørs dyrkning.... indtil den 1 april næste år ,,, så r de udendørs frø forspirret og klar 8) 8) 8)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
kirk skrev:
Hej guys håbetr der r et par friske gutter her der ka vejlede mig igennem
et lille project jeg har gang i.... har d gro udstyr jeg sqa bruge... samt jord og frøø... pænt sagt hva gør jeg så??? :oops: :oops:
J a har læst dcfonli... bla bla bla .. men vil squ hellere høre fra et par garvede hampdyrkere :wink:
Mit første spørgsmål r: hvilken gødning sqa jeg starte med og hvor tidligt? :roll: :roll: :roll:
help me plz!!!
så vil jeg gi jer de bedste billeder af "true cvality".......

over & out!!

Tag nu lige og læs lidt mere om sagen før du lover os at din første høst (som indtil videre er meget langt ude i horisonten) bliver den vildeste nogensinde.

Du skriver at du har alt udstyret, inkl. frø og jord - men du ved ikke hvad du gør nu...?
Tag nu og gå ind på dcfonline og læs Christian Florestan's cannabis-guide, den er guld værd for enhver førstegangsbruger og jeg sværgede til den den første gang jeg gik i gang.

Mvh Jonas.

PS: Du skal ikke bruge nogen gødning endnu hvis du ikke engang har spiret dine frø.

Titel:
Insane psychedelia user!

Forresten: Hvilket udstyr har du?
Det kunne være fedt at vide lidt om dit setup, evt. med billeder.

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

SmølfeFarmer skrev:
Forresten: Hvilket udstyr har du?
Det kunne være fedt at vide lidt om dit setup, evt. med billeder.

Mvh Jonas!
ka da godt høre du ik har den store tiltro .. vent og se.. og lad mig overraske dig positivt... har bestilt aly gennem hydroponics:lys potter reflektore osv.. og har fundet jeres søgemaskine
Men d r på et luftig luftrum hvor der blir pænt koldt i de næste mnd'er og trækker os en lille smule......har selv blandet jord.... (sand 20% muldjord50% hestemøg(pga nitrogen og phoshor r høj) og lidt ler i bunden af hver potte (råd fra en gammel hippie)10% og blandet d med legasten for at "dræne" vandet for at undgå mug) d plejer mine udeplanter at trives superfint i..... nu venter jeg på at de første 4 frø spirrer :lol: :lol:
P.s sqa li ha nyt web så r der billeder 8) :!:

Senest rettet af kirk 02 sep 2006 15:24, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har skam rigeligt med tiltro, ud fra dit første indlæg lød det bare ikke som om at du havde meget styr på det hvis du ikke vidste hvad du gjorde med jorden og frøene. ;-)
Hvilken lampe gror du under?

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

har været på hydropronic og fået 2x105 w (grow) pære med blåt lys og reflektore... og 2x105w(bloom)med rød/gult lys!!
Men du har helt ret... jeg har overhovedet ik styr på d her , har aldrig dyrket indendørs før..
Plejer at for spirre i slutning af april og så står de i jord i en måned inden de kommer i marken så høster jeg sidst i septemper eller oktober alt efter vejret..
Men ka da godt se allerede at indendørs dyrkning r en del mer avanceret og lidt dyrere, d har jeg da læst mig til .. men nu tror jeg jeg r klar.... prøver ihvert fald... de første 2 lowrider's kom i jord-blanding her til morgen, der squ gerne være 2 WW klar imorn...
Men syntes også at ha læst mig til at resultatet blir en hel del bedre end en udendørs høst :!:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Kirk skrev:
jeg jeg r klar.... prøver ihvert fald... de første 2 lowrider's kom i jord-blanding her til morgen, der squ gerne være 2 WW klar imorn...
Men syntes også at ha læst mig til at resultatet blir en hel del bedre end en udendørs høst

Sats hellere mere på dine WW end Lowryder.. Lowryder er en keeedelig plante at dyrke indendørs.
Og ja, forvent meget bedre resultat ved indendørsdyrkning i forhold til pot dyrket ude, men det er selvf. også en smagssag. Du kan dog være ret sikker på, at med de rigtige gener, vil du få en plante med meget mere THC i dyrket indendørs.
Hvis du skal dyrke fra frø, så spir hellere nogle flere. Du kan være rigtig uheldig at begge WW viser sig at være hanplanter, og de er ikke noget værd som røg.
Gødning skal du slet ikke spekulere på endnu, der går flere uger før planterne får behov for at få ekstra gødning tilført. Den muld du bruger skulle gerne indeholde rigeligt til det første lange stykke tid.

Titel:
Junior medlem

oh my good , har da vist trådt nogle mennesker med extremt dårligt selvværd over fødderne siden jeg nu får at vide at jeg blir slettet som bruger pga jeg har skrevet : Har læst dcfonline bla bla bla,......
ska der ik mer til så må jeg sige en ting: FÅ ET LIV!!!! :evil: :evil: :evil:
Til alle andre end #lis# ... tak for hjælpen...... da jeg så ik må være bruger her mer så må jeg jo "sværge" til hampdyrkerens håndbog!! :evil: :evil:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
kirk skrev:
oh my good , har da vist trådt nogle mennesker med extremt dårligt selvværd over fødderne siden jeg nu får at vide at jeg blir slettet som bruger pga jeg har skrevet : Har læst dcfonline bla bla bla,......
ska der ik mer til så må jeg sige en ting: FÅ ET LIV!!!! :evil: :evil: :evil:
Til alle andre end #lis# ... tak for hjælpen...... da jeg så ik må være bruger her mer så må jeg jo "sværge" til hampdyrkerens håndbog!! :evil: :evil:

Wtf?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Er der ikke en moderator/admin, der kan forklare lidt om dette? Er brugernavnet blevet slettet eller er det pis?

Titel:
Dedikeret medlem

Ja, det lyder da mærkeligt. Kan vi få en udmelding. Passer det?

Titel:
Junior medlem

hmmmmmmmmmmm r ik blevet slettet som bruger .... ??? fatter ingenting ... : fik en privat message fra : LIS... hvoriderstod at jeg ville blive slettet som bruger,da jeg ik havde for høje tanker om dcf, pga
citat: ja jeg har læst dcfonline .... bla bla bla ....
skrev tilbage og bad hende definere hvad hun mente... fik beskeden ...
citat: jeg citere dig blot, herefter fattede jeg da slet ikke noget..

Syntes det var helt ude af proportion .... men d gælder mig da mega meget at se at jeg ik r blevet slettet.. (heller ik på dcf)

Nå men nu jeg r her r der måske noget som kan besvare et spørgsmål
jeg har forspirret mine frø--- 2 LR kom aldrig JH 100% spirring , WW 100 % min skunk blanding os 100% spirring... MEN der r et frø hvorpå kimroden rmeget mørk vil sige mørkebrun/sort... men den vokser næsten ligeså fint som de andre skunk-stiklinger!!!!

Skal jeg kassere den?????

Titel:
In our memories
Brugeravatar

kirk skrev:
hmmmmmmmmmmm r ik blevet slettet som bruger .... ??? fatter ingenting ... : fik en privat message fra : LIS... hvoriderstod at jeg ville blive slettet som bruger,da jeg ik havde for høje tanker om dcf, pga
citat: ja jeg har læst dcfonline .... bla bla bla ....
skrev tilbage og bad hende definere hvad hun mente... fik beskeden ...
citat: jeg citere dig blot, herefter fattede jeg da slet ikke noget..

Syntes det var helt ude af proportion .... men d gælder mig da mega meget at se at jeg ik r blevet slettet.. (heller ik på dcf)

Nå men nu jeg r her r der måske noget som kan besvare et spørgsmål
jeg har forspirret mine frø--- 2 LR kom aldrig JH 100% spirring , WW 100 % min skunk blanding os 100% spirring... MEN der r et frø hvorpå kimroden rmeget mørk vil sige mørkebrun/sort... men den vokser næsten ligeså fint som de andre skunk-stiklinger!!!!

Skal jeg kassere den?????

"Lis" er IKKE moderator i dette forum, og han kan ikke slette din bruger.
Og nej, der er ingen grund til at kassere noget, hvis der da stadig er liv i det ;)

Tilføjelse: jeg går da stærkt ud af, at "Lis" sender dig en forklaring på sin opførsel i PM.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]