Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holbæk
Du er godt klar over, hvor potentielt giftigt for nerveceller det er at i en længere periode at æde 1,8 gram (eller 600-900mg) Dextromethorphan om dagen? At dømme efter dine udsagn og stavemåde, er det evident, at den skade allerede -er- sket.

Desuden betyder Dextrose druesukker, dvs. den naturligt forekommende form af glucose.[/quote]

Ha ha...

Jo er da klar over hvad dex gør... Aah, det er derfor jeg sommetider fik en pakke druesukker i hånden...
Min stavemåde? Well, jeg gider ikke (nægter faktisk), at bruge grammatik osv, når der sidder folk og leger kloge (som I gør herinde).
Og kan så oplyse dig at jeg er blevet testet i hovede og røv for efterfølgere af overforbrug af dex...
Det eneste der har taget skade, er min lever...

Titel:
Flueknepper kongen

Cerebrel-cortex skrev:
Levose AKA Veritas skrev:
Du er godt klar over, hvor potentielt giftigt for nerveceller det er at i en længere periode at æde 1,8 gram (eller 600-900mg) Dextromethorphan om dagen? At dømme efter dine udsagn og stavemåde, er det evident, at den skade allerede -er- sket.

Desuden betyder Dextrose druesukker, dvs. den naturligt forekommende form af glucose.

Ha ha...

Jo er da klar over hvad dex gør... Aah, det er derfor jeg sommetider fik en pakke druesukker i hånden...
Min stavemåde? Well, jeg gider ikke (nægter faktisk), at bruge grammatik osv, når der sidder folk og leger kloge (som I gør herinde).
Og kan så oplyse dig at jeg er blevet testet i hovede og røv for efterfølgere af overforbrug af dex...
Det eneste der har taget skade, er min lever...

Jeg tvivler på der er blevet taget biopsier af dit hjernevæv, som netop er det, der tager skade af et uansvarligt Dextromethorphan-misbrug, som dit vist må kategoriseres som.

Tror du du er `sej` eller `young rebel` fordi du `nægter` at bruge grammatik?

Og siden din lever nu har taget skade, hvorfor fortsætter du så med dit misbrug?

Desuden kunne det være pissefedt hvis du lærte at bruge den uhyrligt simple citerings-funktion som det her forum har.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Cerebrel-cortex skrev:

Der er mange folk herinde som ved hvad de snakker om i modsætning til dig!. Forstår slet ikke hvad du laver på et FORUM, hvis du alligevel ikke gider gøre noget, så andre kan læse det eller skrive noget brugbart stof ?.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hænger ud på hjørnet?
Det er derfor man bare skal ryge coke på freebase :D

Junior medlem

Nu gider jeg ikke rigtigt at læse alle indlæggene. Men jeg havde det på samme måde, og jeg er ret sikker på at det er fordi jeg regnede med den samme virkning som den dårlige.. Når man har sat sig i tankerne at det ikke er den samme virkning, så kan man godt få sig en god aften. Det er min erfaring. Kan også have noget at gøre med indtagelse af alkohol eller andre gode ting på samme tid. Man skal i hvert fald ikke regne med at kunne drikke samme antal bajere på den gode som den dårlige. :)

Dedikeret medlem

Nu gider jeg ikke rigtigt at læse alle indlæggene. Men jeg havde det på samme måde, og jeg er ret sikker på at det er fordi jeg regnede med den samme virkning som den dårlige.. Når man har sat sig i tankerne at det ikke er den samme virkning, så kan man godt få sig en god aften. Det er min erfaring. Kan også have noget at gøre med indtagelse af alkohol eller andre gode ting på samme tid. Man skal i hvert fald ikke regne med at kunne drikke samme antal bajere på den gode som den dårlige. :)

Husk lige at tjekke datoen :) Denne tråd er fra 2006 :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]