Tamara9k skrev:
- Hvordan er tramadols tolerancekurve? Hvor lang tid skal der gå efter instagelse af 100-200 mg før man kan forvente samme virkning igen?
- Jeg synes at jeg har læst nogle modstridende påstande om, hvilke stoffer som er forsvarlige at blande med tramadol, så jeg vil gerne høre hvad folk herinde mener om tramadolkombinationer og meget gerne personlige erfaringer også. Specielt tænler jeg på at blande med alkohol, GHB og tryptaminer (på comedown).
- Hvordan oplver du tramadoltømmermænd? Jeg har haft nogle meget underlige fornemmelser i kroppen af at være uden for mig selv (fysisk) og en følelse af at verden er drejet. Det er ikke noget der har indvirkning på balancen, men nærmere en "head space" fornemmelse, lidt svært at forklare...
- Jeg prøvede for et stykke tid siden af tage svampe dagen efter jeg havde taget 100 mg tramadol, og det var sq et meget dæmpet trip i betragtning af svampedosen og hvor lang tiden siden det var jeg sidst havde taget svampe. Er der virkelig krydstolerance mellem tramadol og tryptaminer?
Der er skam tolerance her. Hvis jeg tar Tramadol 2 eller 3 dage i træk med samme dose, er der ingen tvivl om at det slet ikke har samme virkning som første dagen.
Derudover er plasmahalveringstiden ca. 7-8 timer, så du kan sagtens regne med at kunne mærke 200 mg op til 24 time efter indtagelse. De tømmermænd jeg kan få er bl.a.sløvhed og træt. Men ellers er jeg klar nok...-hmm, hvis det giver mening.