Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 08:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pcp...
Junior medlem

Var til en stor fest for noget tid siden, mig og nogle venner ville have kiks. Vi finder dem og hapser. Men vores blæser er bestemt ikke som den plejer at være. Dagen efter finder vi ud af at det er pcp vi har fået fat i. ( egentlig ekstremt dårlig stil at give fulde folk noget andet end de beder om) Ingen af os havde prøvet det før. Og ni ud af de ti for også opkast senere på natten :-(...

Men nu er mit spørgsmål bare::
Hvad er pcp egentlig??
- Har prøvet søgemaskinen, men uden det store held. Fandt en engelsk hjemme side. Men er desværre ikke så god til sprog, så forstod ikke det hele..

Orla :-)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvorfor tror du det er PCP?

Titel:
Admin
Brugeravatar

http://www.erowid.org/chemicals/pcp/pcp.shtml

Men som Stonez også siger, hvorfor tror i lige det er PCP? Der er mange andre ting der kunne have været i som var mere sandsynlige end lige netop PCP.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Dette du beskriver lyder 100 % som det jeg oplevede i lørdags !!
11 ud af 13 brækkede sig af disse kiks og man blev ikke MDMA høj som vi plejer bare ekstremt underlig :x..

Jeg har været syg siden i lørdags hvor jeg indtog disse ekstremt dårlige piller !.

Dette er en advarsel til alle folk der får tilbudt nogle kaldt Rød Love
lad være at indtage dem de er slet ikke det værd !.

Titel:
Junior medlem

Citat:

Der var desværre en som blev taget , med 2 piller på sig.. Og han fik af vide derfra at det var pcp...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Orla Jensen skrev:
Citat:

Der var desværre en som blev taget , med 2 piller på sig.. Og han fik af vide derfra at det var pcp...

Ja men der sgu osse eksempler på at politiet har kaldt diverse lovlige euforisende planter for heroin.

Det lyder bare som at politiet har set for mange film og ville forsøge at skræmme jer.

Umiddelbart vil jeg tror det har været piller med et højt indhold af PMA.

Hvis det er PCP... så gi mig tak.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

det kunne godt tænkes at de prøver at skræmme.. Men jeg har taget kiks 6 år. Og har aldrig prøvet noget som ligner det her.. Var virkelig underlig, havde en mærkelig tankegang.. Jeg havde slet ikke styr på min blæser, på trods af jeg ikke havde taget så meget... Normalt har jeg rimelig godt styr på tingene uanset hvor ramt jeg nu engang er.. Jeg stoppede naturligvis hurtigt med at happe, men havde jo allerede taget nogle stykker tror jeg.. Jeg har deværre også helt vildt svært ved at genfortælle selv trippet. Det var lidt ligesom en mystisk drøm, hvor man om morgenen husker "billerne, følelserne og tankerne". Men skulle man fortælle det til en ven, giver det ingen mening overhovedet

Hvis nu nogle kunne fortælle lidt om pcp, virkning osv. Ville jeg blive glad :-)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvis du selv kunne søge efter informationer ville jeg blive glad.

Men nu har jeg alligevel gjort det for dig:
http://www.erowid.org/chemicals/pcp/pcp.shtml

PCP er ikke noget man sådan lige finder i danmark så du skal ikke gå ud fra at der har været PCP i pillerne.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

Citat:

Og hvis du kunne læse hvad jeg skrev i første linie :-)::

Citat:
Har prøvet søgemaskinen, men uden det store held. Fandt en engelsk hjemme side. Men er desværre ikke så god til sprog, så forstod ikke det hele..

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Orla Jensen skrev:
Citat:

Og hvis du kunne læse hvad jeg skrev i første linie :-)::

Så for fremtiden, hver gang du vil have specifikt info om noget, så inden du spørger her så gå ind på http://www.erowid.org og søg efter det. De har informationer og triprapporter på næsten alle euroforiserende stoffer.

Hvis du ikke lige kan finde det der så søg rundt på google eller spørg her =)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg ved ikke om du er meget langsom her Optimus, eller om du bare joker??

Fyren skriver at han netop ikke er så god til fremmedsprog, så hvad hjælper det at linke til erowid flere gange?

:lol:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Entheo skrev:
Jeg ved ikke om du er meget langsom her Optimus, eller om du bare joker??

Fyren skriver at han netop ikke er så god til fremmedsprog, så hvad hjælper det at linke til erowid flere gange?

:lol:

Well... jeg er fuld :wink:

Men her er hvad jeg kunne finde på dansk:

http://www.netstof.dk/site/Main/viden_o ... tav_P/PCP/

http://www.leksikon.org/art.php?n=5027

http://da.wikipedia.org/wiki/PCP

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her der og alligevel ingen steder
Citat:
det kunne godt tænkes at de prøver at skræmme.. Men jeg har taget kiks 6 år. Og har aldrig prøvet noget som ligner det her.. Var virkelig underlig, havde en mærkelig tankegang.. Jeg havde slet ikke styr på min blæser, på trods af jeg ikke havde taget så meget... Normalt har jeg rimelig godt styr på tingene uanset hvor ramt jeg nu engang er.. Jeg stoppede naturligvis hurtigt med at happe, men havde jo allerede taget nogle stykker tror jeg.. Jeg har deværre også helt vildt svært ved at genfortælle selv trippet. Det var lidt ligesom en mystisk drøm, hvor man om morgenen husker "billerne, følelserne og tankerne". Men skulle man fortælle det til en ven, giver det ingen mening overhovedet

Hvis nu nogle kunne fortælle lidt om pcp, virkning osv. Ville jeg blive glad Smile

kunne det være der måske var dxm i pillerne.. hvad var det for nogle piller...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Optimus Prime skrev:

Netstof.dk??

...legetøjsrobot! :)

Samme mennesker har forfattet
Citat:
Selv i små doser kan ecstasy være livstruende.

Citat:
Der er tegn på, at ecstasy kan ødelægge vores vigtige signalstof i hjernen, der hedder serotonin systemet.

Citat:
EGATIVE KONSEKVENSER: Ved stor ophobning af THC vil der opstå en kronisk rus, som vil gøre det svært at fastholde de ideer og mål, man har sat sig, ligesom det vil nedsætte evner som koncentration, korttidshukommelse, orientering, refleksion m.v. Når man er kronisk påvirket, er der fare for, at man isolerer sig socialt og kun er sammen med dem, der er og gør som en selv.

Jeg vil vove at påstå det er et pænt dårligt sted at søge information :)

Titel:
Junior medlem

Entheo :
Tak for hjælpen.. :-)

Mener pillen var hvid og formen var vidst nok oval. Ikke noget tryk på

Optimus Prime:

Fine links der :-)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Lyder som nogle piller, jeg spurgte til for en måneds tid siden:
http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=14986&highlight=

Hvor lang tid varede jeres trip?

Titel:
Junior medlem

kan se dit indlæg var posten d 7aug.. vi tog pillerne d 5 aug. Så det kan vel godt være samme der er tale om...

Ved ikke precist hvor lang tid de virkede, men det var i meget langt tid. Tog dem natten lørdag til søndag. Og var godt blæst til formiddags tid. Men stadig kraftigt påvirket til sent ud på søndag aften.. Lå i min kammerats sofa fra 9 - 15 stor set uden at røre mig. lå bare mer eller mindre og stenede ud i luften.. Jeg havde ikke bad trip eller noget, men syntes ikke særlig meget om trippet.. Sov først kl 01(virkelig dårlig stil af mig selv, skulle starte mandag morgen efter en måneds ferie)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Tror sgu også det er de samme....
Det har jeg har læst på erowid om PCP passer fuldstændig på de piller jeg eftersøgte, især på doseringen og eftervirkningerne...

Titel: Re: Pcp...
Junior medlem

Optimus prime skrev :
"
EGATIVE KONSEKVENSER: Ved stor ophobning af THC vil der opstå en kronisk rus, som vil gøre det svært at fastholde de ideer og mål, man har sat sig, ligesom det vil nedsætte evner som koncentration, korttidshukommelse, orientering, refleksion m.v. Når man er kronisk påvirket, er der fare for, at man isolerer sig socialt og kun er sammen med dem, der er og gør som en selv."

Og det var der nogle der sagde at det var dårlig info ..? Jeg kan så fortælle at jeg har røget hash i 18-19 år nu, og JA det er 110% rigtig hvad der blir skrevet om (ihvertfald) den fede! (PCP ved jeg så ik noget om??!! Men det der står om hash er 110% rigtigt !!! Og siger det igen : har selv røget hver dag hver dag, i 18-19 år nu, og believe me: hvis jeg ved at den og den person IKK ryger fede, så ved jeg bare allerede på forhånd at så har jeg og personen ikke ret meget tilfælles så derfor gider jeg faktisk ikke engang bruge ret meget tid på denne person/personer, så ERGO : :D

JA når man ryger så isolere man sig, og man er faktisk kun sammen med dem der gør som en selv, OG evner som koncentration, korttidshukommelse, orientering, refleksion m.v. VIL BLI NEDSAT !!

Så jeg går da udfra at hvis denne hjemmeside har beskrevet hash nogle Lunde rigtig nok, jamen så kan de da heller ik have ramt ret meget ved siden af angående stoffet PCP ...????!!!!! :hm: :peace:

Titel: Re: Pcp...
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Wow, 10 års genoplivning fra de døde.. Du har gravet godt for overhovedet at finde tråden :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]