Hej, har været en tur i dyrehaven her i Torsdags og lede efter SN.. Rendte rundt i 5 timer (mest ved eremitagen) og fandt sammenlagt 2 stk... Ik noget at råbe hurra for, men det var nu fascinerende at se flere hundrede hjorte stå og græsse på plænen

!
Jeg har et par teorier om hvor det er jeg skal lede men ved ikke om de er helt ude i hampen

... Jeg har ladet mig fortælle at de vokser der hvor hjortene skider og det er som regel i kanten af skoven, altså lige udenfor i græsset.. Men den teori bar altså ikke umiddelbar frugt så om der ik lige var en der ku be/afkræfte den
Er der i øvrigt nogen der har nogen gode tips til hvor man skal lede mht bakker, skov, eng...? Og er der noget man kan gå efter mht vegetationen: grønt græs, fugtig bund, træer, andre svampe
Er der nogen der har haft større held i dyrehaven i år, ku jo være de ik helt var kommet endnu
Og lige her til sidst: Nogen der kender gode steder i nærheden af kalundborg linjen (regionaltog)... Tar tit turen og der er MASSER af marker... Men det er sgu en lidt lang strækning!!
På forhånd tak for hjælpen