Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 16:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg "trippede" kiks for første gang i weekenden, hvilket resulterede i at jeg var vildt øm i hele hovedet dog hovedsagligt kæberne da jeg vågnede søndag morgen.

Jeg ved godt at det vidst er meget almindeligt at man spænder/skære tænder og derfor bliver øm i kæberne, men har ikke været så øm siden mit tic-tac-svampe-trip og tænkte om ikke der var noget man kunne gøre? :)

Mener at Levose har sagt at man kan spise noget calcium og at dette skulle mindske ens spændinger?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Ja, calcium skulle være godt, det er tyggegummi også. Ved mig selv gumler jeg mere hvis jeg drikker vand.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har aldrig spist kiks uden tyggegummi, det hører sgu ligesom med til trippet også ;)

Titel:
Methylon Connoisseur

Tyggegummi? :D Lyder super nice :D

Spiser i bare tyggegummi sammen med og så slipper i for smerter :O? :D

Titel:
Junior medlem

Jeg sørger også altid for at have minimum en pk. tyggegummi klar, til når jeg skal indtage ecstasy. Det er vigtigt, at du ikke bare har tyggegummiet i munden og stadigvæk laver kæbespændingerne, men du skal tygge som en gal. Det virker hvertfald for mig :)

Titel:
Dedikeret medlem

jeg har osse altid tygge gummi med mig når jeg har taget ecstasy, osse for at mindske smerten i kæberne. syntes nu bare ikke rigtig det hjælper for så tygger jeg bare så meget at det gør ondt :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
har også tit tyggegummi, men det resulterer så også i at jeg tygger konstant og dermed og bider mig selv af og til - i starten da jeg stadig var stimulans rookie tyggede jeg mig ofte til blodt - og var helt ugenkendelig dagen efter, hævet i ansigtet og lignede en der havde fået tæv... har dog lært at styre det, men bider mig dog stadig engang i mellem, avs (specielt 2. 3. 4. 5. gang det samme sted)...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Spis godt med kalcium(findes i store mængder i mælk, der desuden også indeholder tryptofan, som mdma-nyderne også har godt af) og magnesium, som du finder i bananer. Så bliver kæbeproblemerne reduceret kraftigt - det er ihvertfald min egen erfaring.

Titel:
Dedikeret medlem

HopIFjorden skrev:
har også tit tyggegummi, men det resulterer så også i at jeg tygger konstant og dermed og bider mig selv af og til - i starten da jeg stadig var stimulans rookie tyggede jeg mig ofte til blodt - og var helt ugenkendelig dagen efter, hævet i ansigtet og lignede en der havde fået tæv... har dog lært at styre det, men bider mig dog stadig engang i mellem, avs (specielt 2. 3. 4. 5. gang det samme sted)...

kender det :D jeg bider somregelt i min tunge ude i spidsen, dagen efter gør det pænt av :) ! og så har jeg en forfærdelig vane med at bide i midten af min læbe når jeg har taget stimulanser, det har så resulteret i at jeg har haft "flækket" læbe i snart 2 år :(

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
hvor tit tager i ecstasy, og hvor mange piller spiser i når i indtager det?

Jeg har aldrig taget mere end en pille, og har heller aldrig oplevet de store problemer med kæbe raslen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Tog en del e'er en overgang, men de er lidt forsvundet fra byen egentlig... kan sagtens få min kæber på, på amf fx.. skal bare køre den et stykke tid...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Bøh skrev:
hvor tit tager i ecstasy, og hvor mange piller spiser i når i indtager det?

Jeg har aldrig taget mere end en pille, og har heller aldrig oplevet de store problemer med kæbe raslen.
Har aldrig taget under 2 piller på en gang for at være ærlig. Hader når trippet ligger på up/down grænsen og ikke rigtig kommer i gang.

2-8 piller på en nat, lige efter hvad pengepungen sagde.

Jeg eksperimenterede meget med det en overgang, men jeg vil sgu også råde folk til at holde sig til hashen og svampene.

Ved ik med andre men jeg skulle sgu igennem noget led depression efter for meget E.

Titel:
Methylon Connoisseur

Har kun prøvet e to gange og den ene gang var dosen så lille at jeg dårligt kunne mærke det..

Har endnu ikke oplevet depresionen, men selv uden det, kan jeg ikke helt se det vildt fede ved stoffet så tror ikke det er noget for mig.

Men igen, kan vel dårligt udtale mig om dets potientiale når jeg kun har prøvet så lidt som jeg har.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Dengang jeg åd kiks fik jeg også tit en grum kæberasler. Det er for det første en god idé at have en masse tyggegummi ved hånden. Ellers er det også godt at tænke lidt over hvor meget man egentlig går og spænder kæberne, det hjalp ihvertfald mig til at reducere det. Jeg har kun oplevet det få gange på MDMA. Jeg synes ofte at MDMA er så rent at jeg overhovedet ingen kæberasler får af det, pure pleasure :P

-Jimmy Carter

Titel:
Methylon Connoisseur

Imp skrev:
Dengang jeg åd kiks fik jeg også tit en grum kæberasler. Det er for det første en god idé at have en masse tyggegummi ved hånden. Ellers er det også godt at tænke lidt over hvor meget man egentlig går og spænder kæberne, det hjalp ihvertfald mig til at reducere det. Jeg har kun oplevet det få gange på MDMA. Jeg synes ofte at MDMA er så rent at jeg overhovedet ingen kæberasler får af det, pure pleasure :P

Må nok også indrømme at jeg ser mere frem til at prøve det rent end jeg gjorde til kix.. Tror også det minder en smulle mere om mdmcat når det er rent end som kix. Håber jeg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg er udpræget gnasker... Jeg tygger tænder på det meste, amf, E, marzine, svampe... Vildt irriterende, men stimulanser er heller ikke det jeg tager mest af

Titel:
Methylon Connoisseur

Xp3rt skrev:
Jeg er udpræget gnasker... Jeg tygger tænder på det meste, amf, E, marzine, svampe... Vildt irriterende, men stimulanser er heller ikke det jeg tager mest af

på svampe :O?

har jeg kun prøve den ene gang på mit tic-tac-svampe-trip, men det var vidst alle de mange tic-tac's skyld ;)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg kan også få kæbespændinger på svampe en gang i mellem.

Winta> skrev du ikke for et stykke tid siden at du havde taget MDMA? Blev lidt forvirret, da du skrev at du nu tog kiks for første gang.

Jeg får nu også kæbespændinger på ren MDMA, men sikkert ikke så meget som en "uren" pille kan give.

Hilsen Fanny

Titel:
Methylon Connoisseur

Fanny skrev:
Winta> skrev du ikke for et stykke tid siden at du havde taget MDMA? Blev lidt forvirret, da du skrev at du nu tog kiks for første gang.

Det tror jeg ikke jeg har skrevet, har aldrig taget ren mdma, selv om jeg regner med snart at få noget :)

Har taget mdmcat før?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ecstasy er rigtig ufedt hvis man ikke tar nok, det er sgu ikke for at hovere jeg siger det. Men det giver virkeligt et dårligt indtryk at ta for lidt.

I gamle dage var der da det lige udkom var der stærke piller på markedet, men de fleste der er i omløb nu om dage er svage man kan altså godt spise en del.

Jeg vil nu også foreslå det rene MDMA for man ved sgu aldrig hvad der bliver proppet i kiks. Har prøvet at få nogen jeg virkelig kastede op af og fik det mega skidt uden en rigtig virkning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]