Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 19:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

for 4 uger siden fik jeg konstateret ADHD (det der i gamle dage blev kaldt damp) det blev konstateret da jeg fik lavet en 2 timer lang psykolog test, jeg skal nu tage 15 mg x 2. og 10 mg når jeg skal sove, det virker sådan set godt nok jeg er mere rolig og det går meget bedre i skolen hver anjden uge bliver jeg sat 5 g op de siger jeg skal op på 70-85 mg gange to fordi jeg er så stor. jeg er 2 meter og vejer 94 kilo så de siger jeg skal højere op end andre. jeg har eksperimenteret lidt med det, på et tidspunkt sniffede jeg 10 mg jeg knuste bare en pille o g sniffede den, det gjorde afsindigt ond i tuden, en anden gang tog jeg 55 mg på engang jeg fik en meget lille rus some hvis jeg havde taget 1 gram amf, det var faktisk enormt rart, jeg kunne sagtens sove og havde ingen nedtur dagen efter, inden jeg jeg begyndte på retalin tog jeg en del stoffer i sær amf (82,7%) men også en del kix (hvide stjerner)
og har altid skulle tage rigtig meget amf for virkelig at få et ordentligt kick,

1: men jeg tænkte på om jeg ikke kunne knuse noget glas og nogen retalin piller og sniffe det?? så vil det vel være rimelig tæt på amf? men jeg ved ikke lige hvor meget der skal i af vær af retalin og glas.

2: jeg syntes jeg har hørt et eller andet sted at hvis man når man er på amf pisser i en gryde eller lignende, så kan man koge ekstrakt af det og sniffe det igen, er det rigtigt? hvis ja hvordan gør man det?

3: i en periode hvor jeg var uvenner med min bagmand ikke rigtig kunne skaffe noget til en god pris, så begyndte jeg at tage kaffe shots, jeg tog et glas fyldte det halvt med nescafe og halvt med koldt vand og bællede det.
det har faktisk en ret god virkning, men det virker ikke så lang tid og bagefter er man helt flad og har hovedpine og ondt i maven, så jeg tænkte på om der er nogen måde man kan tage coffein ud a kaffe/cola?? så man kan tage coffein mere eller mindre rent jeg ved godt der findes måder hvor man skal bruge alle mulige reagens glas og sådan noget, men er der nogen lidt mere enkel måde at gøre det på?

4: er der nogen af jer der kender nogen gode måder at blive væk på med ting man har i hjemmet og sådan noget, jeg har sniffet parfume benzin og husholdingsprit en del gange men syntes det er lidt kedeligt og så skader det også alt for meget.

5: okay sidste spørgsål hehe. er der nogen som helst svampe man kan finde i øjeblikket? hvis ja på hvilke steder skal man lede.
jeg var i sverige med skolen og mig og tog af mine venner vi fandt nogen fluesvampe vi åd 7 gram hver helt rådt, der var ikke rigtig nogen af os der mærkede så meget, jeg fik lidt paranoia og lidt sløred syn, men det var også det, så det gider jeg ikke tage igen.
jeg kunne rigtig godt tænke mig at tage svampe, jeg har nemlig aldrig prøvet det jeg har kun taget morfin syre kix amf coke og et par andre ting..

på forhånd tak snubi

ps undskyld de mange grammatik og stavefejl den er 4 om natten så er lidt træt hehe

Titel:
Tidligere holdmedlem

du er en spasser, og kan kun anbefale dig at droppe stoffer nu, da du i forvejen ikke har så meget at rotere rundt med deroppe.

Hvad fanden tænker du på at sniffe organiske opløsningsmidler? hvor gammel er du lige?

angående det med amf og pisse i en gryde så synes jeg da bare du skulle prøve det, og optag det helst på webcam, så vi kan se det.

Det er din slags der giver de mere fornuftige individer der tager narko et dårligt ry.

edit: jeg beklager at jeg kaldte ham spasser, jeg har intet imod spastisk hæmmede personer

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
Nu jeg ik lige altid enig med Rex mundi men her må jeg sku sige :yeah:

ARK

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Vil du blande amf og knust glas? Du er da skudt i låget.

Glas i amf er en gammel lortemyte, fatter ikke folk tror på det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
snubi : du er da helt færdig

Titel: Ritalin.
Junior medlem

Kære Snubi.

Dit indlæg er jo højst sandsynligt en stor fed joke.

Hvis ikke det er, så er jeg ikke sikker på at jeg vil være i nærheden når du vælter rundt med dine 2 meter og 94 kg. Slet ikke når du sådan udaf det blå sikkert lige æder en røvfuld fluesvampe (christ!) sniffer ritalin blandet med amf og glas og slutter af med et nescafe´shot for lige at være sikker på at du ikke når den forbandede 30 års fødselsdag.
Sådan som du (tilsyneladende) forsøger at lamme dig ved at sniffe parfume (anbefaler Chanel no.5) og alt muligt husholdnings-pis så har jeg et forslag der måske vil spare uskyldige mennesker, samfundet, psychedelias brugere, div behandlingsinstitutioner med videre for dine udskejelser:
Få fat på et skydevåben med stor kaliber og tryk en bønne af i skallen. Folk der har prøvet det sværger at det var et vildt trip!!!

Dork.

-S

Titel: Re: Ritalin.
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
S skrev:
Få fat på et skydevåben med stor kaliber og tryk en bønne af i skallen. Folk der har prøvet det sværger at det var et vildt trip!!!

Jeg kan kun anbefale det, jeg sov ikke i 3 dage og havde det elendigt - jeg gør det i næste weekend igen!

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

Hvad fanden sker der for jer lunatics? Har i overvejet at denne mand måske har et problem og det på ingen måde er nogen hjælp af i sidder og sviner ham til og gør grin? I har sgu lige så meget et problem. Det kan godt være at han har et problem, men han lader det i det mindste ikke gå ud over jer, ligesom i gør med ham.

Det kunne være at i kloge hoveder måske burde overveje at hjælpe ham med hans problem. Jeg er ikke selv i stand til det da jeg ikke besidder den store viden/erfaring omkring de ting han spørger til.

Dette site er lavet til bl.a. Harm Reduction og det er det stik modsatte i foretager jer.

Vær så god. 1 stks fedtet Nobel pris til jer!

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg må imponeres over denne nye brugers udbrud.

Men han vil jo tydeligvis ikke hjælpes på rette vej. Det eneste der er at sige til det, er at man skal holde sig fra organiske opløsningsmidler.

Titel:
Junior medlem

Til Snubi: Hvis jeg var dig ville jeg forlade dette forum, og prøve at søge noget professionel hjælp. Jeg ved at du selv er klar over dit problem. Jeg har selv haft en ven med DAMP syndromet og han endte desværre endnu længere ude end dig. Af en eller anden grund virker det som om at DAMP patienter har mere hang til stoffer end andre, evt. fordi de opnår en mere "normal" tilstand ved at indtage div. stoffer.

Se evt:

http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Stofmisbrug.htm

Med anonym telefonrådgivning:

http://www.dcaa.dk/

Det er muligt at du selv ville kunne finde frem til dette her, men gør seriøst dig selv en tjeneste. Ligemeget hvor langt ud man føler at man kommer, er der altid en vej tilbage... ALTID! ;)

Titel:
Junior medlem

Levose skrev:
Jeg må imponeres over denne nye brugers udbrud.

Men han vil jo tydeligvis ikke hjælpes på rette vej. Det eneste der er at sige til det, er at man skal holde sig fra organiske opløsningsmidler.

Det er ikke en grund til at hakke så meget på ham.

Titel:
Medlem

det her må da nok være det mest ondskabsfulde forum jeg nogensinde har været på. lad mig lige forklare mig selv en gang

jeg har ikke sagt at jeg vil blande amf glas og retalin sammen!!!
så hvidt jeg ved er der en lille smule knust glas i al amf, så det jeg ville gøre var at knuse nogen retalin piller og knuse noget glas og blande det sammen. så er det jo meget tæt på at være amf...

men hvis det ikke passer det med at der er glas i amf, så har ham jeg har fået det at vide af ikke vidst havd han talte om, så lad være med at blive sur på mig på grund af jeg havde fået fejlagtige informationer hvis det er tilfældet.

og med hensyn til det med de fluesvampe var det også noget jeg havde fået at vide af den samme person, men efter at have læst lidt herinde i dag har jeg fundet ud af at, det var forkert

jaaaa, og så det med husholdingsspritten der var en periode hvor jeg var ligeglad med alting jeg havde selvmords tanker konstant, jeg var i en meget dyb depression og jeg var på cipralex i 5 måneder.. jeg stoppede med lykkepillerne helt for 2 måneder siden. men der var altså en periode hvor jeg bare to alt jeg kunne komme i nærheden af, det gør jeg ikke mere..

så det ville være dejligt hvis i gad at fortælle mig hvorfor i sviner mig til på den måde, når jeg bare er et uvidende fjols der søger svar og informationer om nogen ting jeg ikke ved i. jeg synes ihvertfald at det er forkert at svine folk til fordi der er noget de ikke ved

og xJay du må da vidst være det eneste venlige menneske herinde. =)
forresten er ikke en mand jeg er 17

Titel:
Tidligere holdmedlem

beklager, min din post virkede simpelthen så kliche dum at det er helt uhyggeligt,du strøer om dig med gamle skrøner, som at det ikke kræver den store tankevirksomhed at indse er falske.

Du må for guds skyld droppe de organiske opløsningsmidler, det er aldrigt det værd, selv en kortvarig affære med det skidt er værre end et heftigt forbrug med nogle af de hæftigste stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem

Jamen, på alles vegne vil jeg da gerne undskylde... Med jævne mellemrum kommer der fjolser som poster åndsvage ting, bare for at være åndsvag. Folk troede åbenbart, at du var en af slagsen.

Og at knuse glas(!), blande det med noget for at sniffe det, er ikke bare åndsvagt, det er dybt idiotisk.

Måske burde du slappe lidt af, læse forumet i et par uger, og så begynde på at eksperimentere? Et venligt råd...

Men altså:

1. Der er ikke glas i hverken speed eller kokain. Manden der har fortalt der det, er et fjols. Giv ham verdens største olfert, næste gang han tilbyder dig noget speed som han har puttet glas i.

Ritalin kan sniffes uden videre. Men hvis du virkeligt har ADHD, burde du måske overveje at tage det som den medicin det er for dig.
Hvis din læge finder ud af, at du løber tør for pillerne for hurtigt, er der en god chance for at du ikke får noget igen.

Desuden, advarer man imod at give Ritalin og højere doser end 60mg, hvis ikke jeg tager meget fejl.
Hvis ritalinen ikke hjælper, kan du jo prøve med et andet ADHD-stof.

2. Hold dig fra fluesvampe og husholdningsprit.

3. Hvis du både har lidt af depression og har ADHD, burde du måske overveje at gå til psykiater istedet for. Han er langt mere kompetent end en læge.
Og så pas iøvrigt på med at blande flere stimulanser (Amf, ritalin) på en gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Forresten:

2: jeg syntes jeg har hørt et eller andet sted at hvis man når man er på amf pisser i en gryde eller lignende, så kan man koge ekstrakt af det og sniffe det igen, er det rigtigt? hvis ja hvordan gør man det?

Destillere dit eget pis og sniffe det? Jeg ved ikke om det ville virke, men helt ærligt, er det ikke lidt for klamt?

det har faktisk en ret god virkning, men det virker ikke så lang tid og bagefter er man helt flad og har hovedpine og ondt i maven, så jeg tænkte på om der er nogen måde man kan tage coffein ud a kaffe/cola??

Ehm, jo det er der. Men det er rimeligt besværligt.
Og de bivirkninger du nævner skyldes koffein, så det ville ske alligevel.[/quote]

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så vidt jeg ved, burde alle amin-salte ved oral indtagelse udskilles ca. 50% uomdannet i urin i løbet af en uge, så hvis man har tid/lyst/værdighed til det, så burde man sagtens kunne oprense det til aktivt narko igen.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Da det er for omkosteligt for kroppen af udskille kvælstof som frit nitrogen, udskilles en stor del som urinstof/carb(onyldi)amid/ CO(NH2)2.
Jeg tror man ville få problemer med at adskille amf fra urinstof ved simplere separationsmetoder. Mon ikke der skal bruges enten chromatografisk udstyr eller f.eks. en fraktioneret udsaltning?

Snubi: Hvis du adskiller dine spørgsmål til de respektive fora, så ville du nok få svar på alle. Svampe er ikke syntetiske :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
CC> Urea er vel ikke så slemt at få op i næsen? :D

Titel:
Medlem

jeg ved godt den ikke rigtig passede ind den med svampe men jeg ville ikke lave så mange post når jeg er ny, og havde så meget jeg gerne ville spørge om, og kan se nu at det meste af min viden er fuldstændig fejlagtig.

så vil da kun sige tusind tak for hjælpen selvom vi kom lidt skævt ind på hinanden fra starten =)

og det med de organiske opløsningsmidler så er det flere måneder siden jeg har gjort det sidst og jeg vil aldrig gøre det igen. noget godt amf og en joint i ny nog næ det holder jeg mig til. men kunne selævfølgelig helt vildt godt tænke mig prøve nogen shrooms...

Titel:
Medlem

Så vidt jeg ved, burde alle amin-salte ved oral indtagelse udskilles ca. 50% uomdannet i urin i løbet af en uge, så hvis man har tid/lyst/værdighed til det, så burde man sagtens kunne oprense det til aktivt narko igen.

ved du tilfældigvis hvordan man gør det? og sys faktisk ikke det er klamt. det er vel kun lidt klamt når man tænker på det... altså jeg har vidst læst herinde et sted for lang tid siden der var ne der skrev man kunn koge ekstrakt på amf, han/hun havde vidst 400+ post så derfor tog jeg ham alvorligt..
er egentlig ikke så meget fordi jeg har tænk mig at gøre det men amfetamin er myt yndlingsstof og jeg vil godt lære noget mere om det. og skal også skrive en opg i skolen om det. så vil godt vide så meget som muligt om det inden jeg skal skrive den. og ikke bare de traditionelle fakta. jeg vil heller vide nogen mere uoficielle ting. hivs i forstår havd jeg mener..

og forresten så har jeg både været til psykolog i psykiater. og er til samtale på hillerød ambulatorium hver tirsdag. om hvordan det går..

Senest rettet af snubi 17 sep 2006 14:50, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]