Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hej

Her i forgårs prøvede jeg for første gang at indtage ecstasy i pilleform, da jeg skulle til et i øvrigt enormt godt mini-tramp og ikke havde MDMA i pulverform. Det blev til en noget anderledes oplevelse end normalt.

Pillerne skulle efter sigende være på ca. 60mg MDMA, og det stemmer meget godt overens med min oplevelse, når jeg sammenligner den med tideligere oplevelser på MDMA.

Onset var ret hårdt. Det kom ligepludseligt og meget voldsomt, og jeg måtte på et tidspunkt ud og kaste en smule op. Derefter blev det enormt lækkert. Men der var noget lidt mere psykedelisk over det, end der plejer at være, og jeg havde en smule svært ved at fokusere. Derudover gumlede jeg løs som aldrig før.

Da jeg kom hjem, kunne jeg overhovedet ikke sove (min kammerat, som kun havde indtaget en enkelt pille oplevede det samme), og min krop var meget anspændt og rastløs - især i maven. Jeg kunne ikke ligge ned og slappe af, for det var simpelthen ubehageligt. Oven i hatten skulle jeg hele tiden pisse, og jeg havde ikke drukket særligt meget i løbet af aftenen, så jeg blev en smule dehydreret.

Efter 10-12 timer havde jeg kun blundet i 1½ times tid, og mine pupiller var stadig udvidede - min kammerat oplevede også en lille effekt efter 12 timer.

Dagen derpå var jeg selvfølgelig meget træt, men jeg havde faktisk en smule tømmermænd, som om der var nogen, der havde puttet alkohol i mit narko! Men det var nok pga. alt pisseriet.

Nu er mit spørgsmål så: Hvad fanden har der været i de piller? Både MDE og MDA virker i kortere tid end MDMA, så hvad er det, der har gjort mig så rastløs og holdt mine pupiller udvidede i 12 timer?!

Senest rettet af TheBo 18 sep 2006 17:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Sandsynligvis methamfetamin.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan så de piller ud?

Titel:
Dedikeret medlem

LSDrejø: Jeg tror bare, de var hvide/beige uden logo.

Pharm: Det tænkte jeg også - ifølge SSTs E-rapport fra 3. kvartal 2005 er der gennemsnitligt 8% meth i pillerne, og jeg kan forestille mig, at meth siden dengang er blevet noget mere udbredt. Så sandsynligheden for at det er det, er bestemt tilstedeværende.

Det var så min første og sidste gang med piller :?

Rettelse: Det var vist nogle ferrari-piller, lader jeg mig fortælle. Der er lidt om dem her:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=2258

Senest rettet af TheBo 18 sep 2006 19:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Som Pharm siger, har der nok været methamfetamin i dem. Det kunne også tænkes at der bare havde været meget alm amfetamin i. Det virker jo også længere end MDMA. Grunden til at det har været mere psykedelisk end normalt, er nok at det MDMA de har indeholdt, har været urent. Det lader til, at jo mere urent ens MDMA er, jo flere hallucinationer og birvirkninger oplever man, det er ihvertfald sådan som jeg ser det.

Citat:
Det var så min første og sidste gang med piller

Det kan jeg sgu godt forstå :)

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Det er ikke unormalt for mig at mine pupiller først bliver normale når jeg har fået en god nats søvn.

Ikke fordi at jeg har nogel andet fornuftigt at sige, men ville bare lige pointere at det ikke er unormalt med store pupiller bag efter.

Mvh Tom.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Iflg. SST's nyeste Ecstasy-rapport (2. kvartal 2006), indeholdt 61% af alle beslaglagte piller MDMA + methamfetamin, og 10% MDMA + amfetamin.

Det er pænt fucking meget speed der er kommet i Ecstasy-piller det sidste stykke tid!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Dextrose skrev:
Iflg. SST's nyeste Ecstasy-rapport (2. kvartal 2006), indeholdt 61% af alle beslaglagte piller MDMA + methamfetamin, og 10% MDMA + amfetamin.

Det er pænt fucking meget speed der er kommet i Ecstasy-piller det sidste stykke tid!

Det var en seriøs grund til at holde sig til ren mdma fremover.

Men en ting der undrer mig: Det er mit indtryk at en stor del af ecstasypillerne der sælges i danmark, hvis ikke dem alle sammen, fremstilles i europa, eller eurasien. Hvordan kan det så være rentabelt at putte methamfetamin i, fremfor alm. amfetamin?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Methamfetamin er for det første ~5 gange så potent som amfetamin, og den "normale" (amerikanske) syntese (reduktion af efedrin) er en del nemmere end de gængse amfetamin-synteser.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Dextrose skrev:
Methamfetamin er for det første ~5 gange så potent som amfetamin, og den "normale" (amerikanske) syntese (reduktion af efedrin) er en del nemmere end de gængse amfetamin-synteser.

Vildern :D

Titel:
Dedikeret medlem

Dextrose skrev:

Hvor finder du den? Jeg kan kun finde rapporten for 2005 :-(

Titel:
In our memories
Brugeravatar

http://www.google.com/search?q=ecstasy+2006+site:sst.dk

eller...

http://www.sst.dk/publ/Publ2006/ CFF/Ecstasy/Xtasy_kvartrap_v2_jul06.pdf

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Troede faktisk methamfetamin produktion var mere besværlig, men man lærer jo hver dag.

Men grunden til den typisk ikke produceres i europa er jo netop fordi ephedrin ikke er ligeså nemt tilgængeligt som i USA?

Men hvis processen er nemmere, hvorfor flyder det danske marked så ikke i billig methamfetamin når ecstasy pillerne gør det?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvem ved?

Iflg. en anden narko-rapport fra SST, mener jeg at kunne huske at 5-10% af amfetamin på det danske gadeplan er (cuttet) meth.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Johndeere skrev:
Men grunden til den typisk ikke produceres i europa er jo netop fordi ephedrin ikke er ligeså nemt tilgængeligt som i USA?

Tror ikke at det er spor sværere at skaffe her i europa end derovre.
Så har heller ikke nogen logisk forklaring på hvorfor meth ikke er mere udbredt.

Dextrose skrev:
Iflg. en anden narko-rapport fra SST, mener jeg at kunne huske at 5-10% af amfetamin på det danske gadeplan er (cuttet) meth.

Hvis man ser på synteserne for hhv. amfetamin og methamfetamin, ville jeg faktisk tro at tallet var højere. Også da det jo nok er de færreste der lige kan vurdere om det er det ene eller det andet man har fat i, hvis det bliver købt som billig gadeamf herhjemme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]