Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm ud fra det jeg hørte dem (i lokalområdet) snakke om, så troede jeg faktisk det var et stimulans på line med amf - så blev noget overrasket over at læse det var et psykedelia...

(Desværre kender jeg flest der bare skal være max blæste, blander det hele og prøver hvad som helst de får tilbudt - og griner af jeg bruger tid på at sætte mig lidt ind i tingene i stedet for "gøre det" :roll: )

Men lyder som noget der er værd at prøve, jeg vejer omkring de 80kg og plejer normalt at tage godt imod diverse rusmidler, så skal nok prøve mig frem med en 10-15mg vil jeg tro... er det noget man re-doserer senere eller hvor længe varede et typisk trip ca?

Hvad prisklasse er vi i... cola dyrt eller amf billigt? (I ved hvad jeg mener ;))

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
så vidt jeg husker på gadeprisen vil jeg mene det er amf billigt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
sekstoi skrev:
så vidt jeg husker på gadeprisen vil jeg mene det er amf billigt

Hvis vi taler om priser i gram, så koster 1 g. 2c-b pænt meget mere end 1 g. amfetamin...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hehe i now men jeg snakkede i doser 10-20mg's doser tripdoser eller hvad man skal kalde det. Ved godt et gram koster en del mere, men man kan også få en hel del trips af 1g 2c-b :wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Man må vist ikke diskutere konkrete priser, men lidt kan man vel godt sige alligevel. Du skal nok regne med en ret høj pris pr. gram, men man får også mange trips for pengene så det er ikke så dyrt igen.

Om du vil redosere kommer an på dig selv. Hvis man har lyst til et længere trip kan man bare spise mere henad vejen, eller lige sniffe en smule for at gøre det mere intenst. Du skal bare ikke begynde at redosere før du kan mærke fuld effekt af den første dose. Nogle gange kan der nemlig godt gå over en time før det slår endeligt ind.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
LSDrejø skrev:
(Desværre kender jeg flest der bare skal være max blæste, blander det hele og prøver hvad som helst de får tilbudt - og griner af jeg bruger tid på at sætte mig lidt ind i tingene i stedet for "gøre det" :roll: )

Jeg griner af dem!

LSDrejø skrev:
Hvad prisklasse er vi i... cola dyrt eller amf billigt? (I ved hvad jeg mener ;))

Jeg vil ikke sige at det er billigt. Men tænker man i forhold til renheden/kvaliteten af det man vil kunne finde af 2C-B frem for amf og coke på gadeplan, samt hvor meget man får ud af det i forhold til, så er det pengene værd.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland, syd for fjorden
Snakker vi noget i retningen af det dobbelte af gennemsnits-coke, i priser pr. g.? eller er det dyrere/billigere??

Sidder jo og bliver ganske interesseret i det stof :P

Titel:
Dedikeret medlem

Eftersom man kan slå gadeprisen på de forskellige stoffer op på HR-wikien må man vel også skrive dem her. Ellers så slet mit indlæg.
Prisen ligger vel på omkring 50,- for 30mg (svarende til et heftigt nok trip). Det kan sikkert både fås en del billigere og en del dyrere, men det er et kvalificeret bud.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er blevet tilbudt 2C-B til 2000-2500 kr. / gr.

Det er godt nok noget tid siden, men vil tro at prisen stadig er det samme... Samme person solgte vist kapsler med 20 mg. for 100 kr. / stk.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Eftersom der i diverse provinsbyer sjældent er særlig stor konkurrence på nichestoffer, som jeg vil vurdere 2C-B til at være, vil der nok ofte være monopollignende tilstande på markedet. Det er derfor svært at komme med en fast pris; jeg tror, den vil varierer meget.

Alt andet lige så lyder de priser, som Dex nævner meget lig de priser, jeg har tidligere har stiftet bekendtskab med.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Jeg er blevet tilbudt 2C-B til 2000-2500 kr. / gr.

Samme ca. pris jeg fik... normalt 3000-4500kr, det er jo snart som at handle i Bilka - ender med den lokale pusher også holder fødselsdagsudsalg i en hel måned om året :hm:

Iøvrigt skal vi også kunne få noget 4C-B hvad det så end er :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
4C-B er butanamin-analogen af 2C-B/DOB. Altså den alpha-ethylerede version.

Den står ikke i PIHKAL, men det skulle være ganske underholdende så vidt jeg ved. Dosen er vist omkring det dobbelte af 2C-B.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]