Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
Lyder måske lidt som et dumt spørgsmål men er der nogensinde nogen der har hørt om e-piller med scopolamin eller atropin i? Kan det overhovedet lade sig gøre?

Jeg har lige siddet og læst mig i gennem adskillige Datura reports på vores allesammens Erowid og undrer mig over hvorfor jeg kan nikke genkendende til så mange af de ting jeg læser i dem når jeg jo aldrig har set en datura plante og da slet ikke spist en. Det er ikke så meget dellerium jeg taler om bare nogle af de små effekter som den der med at sidde med en smøg og ryge den og så opdage man slet ikke har en smøg. Og så er der jo de mærkelige 'søvn virkelighedder' jeg nævner her.

Titel:
Flueknepper kongen

Det har vist været nævnt for nogle år tilbage, men det er der vist ikke rigtig mere af.

MDMA kan dog sagtens fremkalde livagtige hallucinationer i sig selv.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
hehe det kan da godt lade sig gøre... men tror det er YDERST usandsynligt.... dosen er svær at styre og virkningen må man ikke engang spøge med.. mht din søvn/virkelighed - ja så lyder det lidt som noget der kunne forskes i...

Tyskerne eksperimenterede desuden med at bruge scopolamin som sandhedserum under 2.verdenskrig - ved dog ikke om dette virkede..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Levrose: Jeg taler ikke om hallucinationer som sådan mere bare mærkelige ting der sker, når jeg læser MDMA reporter på Erowid så ser jeg ingen nævne nogen af de ting jeg har oplevet så jeg tænker at der er noget der giver et ekstra 'pift'. Jeg er ikke helt sikker på det er scopolamin det er bare de eneste trip reporter jeg har læst der nævner nogen ting jeg kan nikke genkendede til.

Det betyder ikke at jeg ikke kan se ligheder med mine trip i MDMA reporterne, der var helt klar MDMA i pillerne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Ecs ... _jul06.pdf

Et par af de piller sundhedsstyrelsen har haft fat i indeholder 6mg atropin. Om 6mg er nok til at gøre noget som helst ved jeg ikke, men det er der.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kan bestemt nikke genkendende til de sundhedstyrrelsen kalder 'eksitation' og 'manisk tilstand' de piller gjorde mig til lidt af en galning. En meget glad og krammeglad galning, men stadig en galning.

Kan godt li' hvordan PCP bare bliver kaldt 'hallucinogen'. Forsatan da, jeg mener..check det her ud mand http://www.youtube.com/watch?v=dDBofgWP5fM det er ikke bare hallucinogent...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

lallehat skrev:
http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Ecstasy/Xtasy_kvartrap_v2_jul06.pdf

Et par af de piller sundhedsstyrelsen har haft fat i indeholder 6mg atropin. Om 6mg er nok til at gøre noget som helst ved jeg ikke, men det er der.

Lækkert link der... se hvis så de bare også havde listen HVILKE der var hvad, så havde de lige lavet HR til en guldmedalje :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Kolding, Danmark
LSDrejø skrev:
lallehat skrev:
http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Ecstasy/Xtasy_kvartrap_v2_jul06.pdf

Lækkert link der... se hvis så de bare også havde listen HVILKE der var hvad, så havde de lige lavet HR til en guldmedalje :roll:

Problemet i at skrive hvad der er i hvilke er vel at de så hele tiden skal tjekke, desuden er det jo som sagt illegalt marked og du derfor aldrig kan være helt sikker på den samme blanding hver gang, og hvis de så skriver 20% MDMA og folk så tror de bare kan hapse masser af dem, kunne det hurtigt ende galt hvis det ikke er nøjagtigt de samme piller. :)

evt? :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
hehe det kan da godt lade sig gøre... men tror det er YDERST usandsynligt.... dosen er svær at styre og virkningen må man ikke engang spøge med.. mht din søvn/virkelighed - ja så lyder det lidt som noget der kunne forskes i...

Tyskerne eksperimenterede desuden med at bruge scopolamin som sandhedserum under 2.verdenskrig - ved dog ikke om dette virkede..

I bogen Acid dreams (læs den, den er virkelig god), står der noget om tyskernes forsøg med scopolamin.. Meeen.. forestil dig du er på et stærkt scopolamintrip og en tysk gestapoagent står og skriger dig i hovedet... Sandhedsserum? Nok ikke, men det skal nok jage skræk i offeret.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Stonez skrev:
HopIFjorden skrev:

I bogen Acid dreams (læs den, den er virkelig god), står der noget om tyskernes forsøg med scopolamin.. Meeen.. forestil dig du er på et stærkt scopolamintrip og en tysk gestapoagent står og skriger dig i hovedet... Sandhedsserum? Nok ikke, men det skal nok jage skræk i offeret.

Skrev også at de eksperimenterede med det jo...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]